w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-10 17:27:32
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!! A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK
W BANKU"???

A co, chciałbyś, żeby Ci zwrócili bez wyjaśnienia sprawy? Mają uwierzyć Ci na słowo, że nie pobrałeś tych pieniędzy?

Data: 2011-04-10 10:34:26
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:27 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> [...]

A co, chciałbyś, żeby Ci zwrócili bez wyjaśnienia sprawy? Mają uwierzyć
Ci na słowo, że nie pobrałeś tych pieniędzy?

A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?
Poza tym mogli mi dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania
"automatycznej procedury" - zwazywszy, ze:

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Jednak moja prosba o cos takiego spotkala sie z odpowiedzia typu "WAL
SIE!" (w skrocie)

Data: 2011-04-10 14:19:02
Autor: witek
On 4/10/2011 12:34 PM, Rzetelny Solidny wrote:

A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?

Dokładnie nic.
Ale w regulaminie masz zapisany czas rozpatrzenia reklamacji.
A to juz jest regulamin pomiedzy bankime i toba i cie obchodzi.

Poza tym mogli mi dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania
"automatycznej procedury" - zwazywszy, ze:

mogli, ale nie musieli.
mozesz sie z tego powodu obrazi c i znalezc sobie inny bank

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Nie z winy banku tylko bankomatu, a przede wszystkim swojej wlasnej.

Jednak moja prosba o cos takiego spotkala sie z odpowiedzia typu "WAL
SIE!" (w skrocie)

obraz sie. tyle mozesz

Data: 2011-04-10 17:52:22
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?

Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

Poza tym mogli mi
dac szybka porzyczke na okres tych 7 dni wyjasniania "automatycznej
procedury" - zwazywszy, ze:

PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie idealny pożyczkobiorcą. ;)

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Tego to już niestety sam jesteś sobie winien. Nikt rozsądny nie wybiera się w podróż bez gotówki, dysponując tylko jedną tanią karta. Niestandardową obsługę i spełnianie życzeń to możesz mieć w private bankingu, a nie w mbanku, który z założenia świadczy usługi tanie i masowe, a zatem niespersonalizowane.

Data: 2011-04-10 11:14:31
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:52 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
> A niech sobie wyjasniaja z siecia "Cash 4 You"! A co mnie jako klienta
> obchodza WEWNETRZNE problemy organizacyjne tego banku?

Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

po prostu OLALI MNIE!

> [...]
> procedury" - zwazywszy, ze:

> PRIMO: mam IDEALNA HISTORIE bankowa

Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie

Ja nigdy nie bralem pozyczki w mBanku (a te co bralem w innym banku -
PKOSA wzorowo splacilem!) To konto w mBanku sluzylo mi tylko do
przyjmowania wyplat!
Ale ZMIENIE bank!

> [...]

Niestandardową obsługę i spełnianie życzeń to możesz mieć w private
bankingu, a nie w mbanku, który z założenia świadczy usługi tanie i

Totez odtad zaczne polegac na innym banku i bardziej na gotowce.
Rozumiem, ze mBank ROBI LASKE, ze pozwala zakladac konta u siebie
roznym ludziom.

Tak, wczoraj chodzilo o kilkaset zlotych - "jutro" moze chodzic o
kilkaset TYSIECY zlotych. Trzeba uwazac - NEZLA NAUCZKA !!!

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

Data: 2011-04-10 19:33:10
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-10, Rzetelny Solidny <rzetelny.solidny@gmail.com> wrote:

[...]

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

A dociera do Ciebie, że podobne procedury są praktycznie w każdym banku?
Nieliczne może faktycznie dadzą takiej krótkoterminowej pożyczki, ale
wątpię, żeby to się działo w tych bankach gdzie konto jest za 0 zł.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-04-10 19:39:08
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
Póki co, to oni mieli wyłącznie Twoją relację, nijak nie zweryfikowaną.

po prostu OLALI MNIE!

Przecież sam pisałeś, że wszczęli procedurę weryfikacji.

Totez odtad zaczne polegac na innym banku i bardziej na gotowce.

Raczej nikomu w mBanku nie będzie przykro z tego powodu. Klienci, którzy wykupują najtańsze usługi i wymagają bóg wie czego nie są raczej nigdzie pożądani.

Data: 2011-04-11 05:34:44
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 11, 4:49 am, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> Raczej nikomu w mBanku nie będzie przykro z tego powodu. Klienci, którzy
> wykupują najtańsze usługi i wymagają bóg wie czego nie są raczej nigdzie
> pożądani.

Misiu, zrozum, ze tacy klienci jak on sa zlotymi klientami w bankach!
To dzieki nim banki tak zyja jak zyja, jak taki watkotowrca i pare mkilionow
innych podbnych zrezygnuje z banku to banki beda w niezlych tarapatach.
Bo banki na nich najwiecej zarabiaja, inaczej tworzyli by uslugi zaporowe,
ktorych dana grupa osob nie byla by w stanie przeskoczyc.  A banki robia
dokladnie odwrotnie, wiec nie siej tu swoich glupkowatych teori o bogatym
ktorego banki kochaja i biednym kroego banki nie chca.

Banki w POlsce raczej maja w doopie klientow indywidualnych bo glownie
zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

P.S. plmb, mam nadzieje, ze zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie
odpisujesz na tworczosc ZAWODOWYCH marketonoidow-pisarzy grupowych/
intertnetowych co wlasnie dostali zlecenie aby ZJECHAC skragi zeby nie
wiem jak slusznie niezadowolonego pokryzwdzonego przez bank?

Data: 2011-04-11 15:11:15
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1ba8936-f3c1-4d37-a9b2-272ffd04938124g2000yqk.googlegroups.com...

Banki w POlsce raczej maja w doopie klientow indywidualnych bo glownie
zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

Data: 2011-04-11 08:14:08
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 11, 3:11 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.soli...@gmail.com> napisał w
> [...]

>zyja z PRzektretowatych interesow z POlskim rzadem...

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

GuZik wiesz! Jestem wyborcą PJN, albo SLD albo UPR... Jestem wyborcą
NIEZDECYDOWANYM!

ALE CO CI DO TEGO?!

Data: 2011-04-11 17:32:45
Autor: JK
W dniu 2011-04-11 17:14, Rzetelny Solidny pisze:
[...]

Jesteś wyborcą wrzeszczącym, odbieranym przez normalnych ludzi jako oszołom, głupek, ćwok, etc.

--
Jarosław

Data: 2011-04-11 18:31:42
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:344d6cfe-6f57-43c2-8111-b182a874ab76w7g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

No to juz wiemy wszystko - wyborca pisu. Napisz jeszcze cos o zydach.

GuZik wiesz! Jestem wyborcą PJN, albo SLD albo UPR... Jestem wyborcą

No ale zdecydowanie nie wybierzesz mbanku, bo tak.

ALE CO CI DO TEGO?!

Przylazisz i drzesz morde na grupie dyskusyjnej, i dziwisz, ze ludzie reaguja? Co za buc.

Data: 2011-04-12 08:43:28
Autor: szerszen

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:invasq$1mt$1@mx1.internetia.pl...

Przylazisz i drzesz morde na grupie dyskusyjnej, i dziwisz, ze ludzie reaguja? Co za buc.

jemu to pewnie trzeba wyjaśnić, że pisanie wielkimi literami, jest uznawane w necie za krzyk

Data: 2011-04-10 20:48:31
Autor: animka
W dniu 2011-04-10 20:14, Rzetelny Solidny pisze:
KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!

I musiałeś az na 3 grupy o tym pisać?

--
animka

Data: 2011-04-10 22:07:48
Autor: Maciek
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin o nicku Rzetelny Solidny napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
bzdety:

KONIEC Z ZAUFANIEM DO (m)BANKU !!!!!!
Tupnij nogą.
--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-04-10 23:28:58
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny Solidny wrote:
[...]

dokładnie olali cie, jesteś dla nich żadnym klientem.

gdybyś miał jakąś rozsądną historię kredytową to być może dostałbyś tę pożyczkę ekspresową.

Data: 2011-04-10 21:20:13
Autor: pawelj
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Z saldem 500 zł nie jesteś raczej idealnym klientem, a już na pewno nie
idealny pożyczkobiorcą. ;)
Nie obrażaj wątkotwórcy. Przecież pisał że ma wielokrotność 50 plus 1do3 zł.
Więc z pewnością miał 503. A to już klient pełną gębą :)

Data: 2011-04-10 19:39:15
Autor: Ancymon
Dnia Sun, 10 Apr 2011 10:34:26 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):

SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

Cóż -- dobrze, że masz czas narzekać w Internecie.

Data: 2011-04-10 10:45:49
Autor: Rzetelny Solidny
On Apr 10, 7:39 pm, Ancymon <n...@podam.pl> wrote:

> SECUNDO: jestem w ROZPACZLIWEJ SYTUACJI z winy mBanku!!! Sam w obcym
> miescie, bez grosza i z recepcja hotelu czekajaca na zaplate za pobyt!

C -- dobrze, e masz czas narzeka w Internecie.

To sie zdarzylo WCZORAJ! Ale uraz psychiczny tak szybko nie chce
ustapic, zreszta chce OSTRZEC INNYCH (bo nikomu nie zycze takiego
klopotu w jakim sie znalazlem wczoraj)

P.S. Prosze uwierz, co niektorzy kiedruja sie czyms wicej niz "kasa za
wszelka cene, w tym za cene: HONORU, i CZYJEJS KRZYWDY"!

Data: 2011-04-10 14:21:45
Autor: witek
On 4/10/2011 12:45 PM, Rzetelny Solidny wrote:
[...]

w ramach dobrego uczynku, napisz porzadnego posta jak działaja bankomaty, reklamacja, ile to trwa i co sie moze stac jak ktos wybiera sie w swiat bedac do tego toalnie nieprzygotowanym.
na pewno bedzie to dobre ostrzezenie dla innych.

powoywanie sie na wielkie krzywdy, konstytucje i sprawiedliwosc społeczna sobie daruj

Data: 2011-04-10 17:55:39
Autor: to
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
begin Rzetelny Solidny
To sie zdarzylo WCZORAJ! Ale uraz psychiczny tak szybko nie chce
ustapic

To idĹş do psychologa.

Data: 2011-04-10 23:26:32
Autor: Marek Dyjor
Rzetelny Solidny wrote:
[...]

masz jakieś kredyty które spłacasz w terminie?

bo idealna historia to np klient z karta kredytową której używa i spłaca. Klient z kontem z którego wszystko wypłaca to raczej klient nie godny zaufania.

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)