w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-11 12:57:15
Autor: Waldek
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Użytkownik "Rzetelny" <marysiuniek@gmail.com> napisał w wiadomości news:985c1cd4-6f6a-4135-8667-e17b1d83f721f30g2000yqa.googlegroups.com...

Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
koncie.

LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Nie ma co pluc na mBank
IMHO bankomat nie powinien zablokowac srodkow jesli fizycznie nie dokonal wyplaty
no a skoro ja zaksiegowal to musi nastapic zwrot, bo nikt ci ze swojej kieszeni nie da ;)
Podobna historie mialem tez w Inteligo z bankomatem PKOBP  - stowka wrocila po kilku dniach LOL
Dlatego IMHO warto miec dodatkowo KK,  badz konto w innym banku chocby bez gotowki a z limitem debetowym
- skoro juz decydujemy sie poslugiwac plastikiem,  rownie dobrze mógł ci np. wessac karte i tez d. zbita  ;)

w Inteligo np. za 1zl /m-c (prowizja) masz do dyspozycji 2kzl debetu
a koszt utrzymania rachunku ponizej flaszki rocznie ;)

Pozdrawiam

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)