w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)

Data: 2011-04-13 08:38:39
Autor: Dombrek
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE  W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to pisz do KNF. Więcej byś się przysłużył innym, gdybyś najpierw zgłosił sprawę tam gdzie należy, otrzymał odpowiedź z uzasadnieniem i takie coś wrzucił na grupę. A tak to czytamy tylko Twoje marudzenie i pewnie nic z tym nie zrobisz, bo za ciężko wysłać 5-zdaniowego maila do KNF.
Dombrek

Data: 2011-04-17 23:37:38
Autor: fatso
w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Zabawna historia ale jak pamietam nawet slynna Fergie, angielska Grand
Horizontale i byla zona Ksiecia Yorku, miala taka wpadke ze ja i to
publicznie, karta potraktowala odmownie. W naszym polskim przypadku ow
hreczkosiej co sie szarpal o swoje ostatnie 200 zl na koncie mial
zapewne pecha. Gdyby na koncie mial 2 miliony to by facet na koncu
telefonu skakal i sie umizgiwal, mozeby tak nawet przez kuriera
dostarczono mu szmal by mogl dalej balowac gdzies w kasynie.

Ale ale- dawno juz tutaj nie zagladalem i widze, ze sie niejaki Waldek
pojawil. Czy to ten sam Waldek, ktorego tesknym klaskaniem slowika
wywolywalem kiedys z lasu? Przypomne bo mialo to miejsce jakies 2.5
roku temu. Ow Waldek mial dylemat, jak zainwestowac wiano swej zony.
Doradzal mu jakis zlotousty reprezentant funduszu, doradzalismy
wszyscy. Ja poradzilem by wsadzil szmal w zloto czy srebro i zakopal.
No i nasz Waldek gdzies znikl- pewnie obrobil juz bogata zone i
polowal na nastepna naiwna. A ja mialbym dla Waldka dobry przyklad,
jak zarobic lepiej niz na polskiej gieldzie: http://tinyurl.com/3kxh98p
To monstrum w srebrze kupilem sobie 4 lata temu jako prezent
urodzinowy dla siebie samego. Nikt mnie nie kocha wiec czas na
samogwalt, pomyslalem sobie. Zaplacilem Ł1500(ok 7 tys zl wtedy).
Meksykanskie puncowane srebro klasy sterling, waga 244 uncje troy.
Dzis kazda uncja biega po ok Ł25 i rzecz jest warta -w zlomie- jakies
30 tys zl. A wiec przeszlo czterokrotna przebitka w 4 lata, to bije
akcje chyba kazdej bezpiecznej polskiej spolki.
Waldek tez mogl kupic, pomalowac na czarno farba olejna by nikt sie
nie domyslil i nie ukradl. Po czym uzywac na codzien do sniadania.

fatso

Data: 2011-04-18 10:12:50
Autor: Waldek
w mBank GINA PIENIADZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIEDZY!" (z konta)

Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:8bbc0564-4f70-4740-9e1c-184785b0b669hd10g2000vbb.googlegroups.com...

Czy to ten sam Waldek, ktorego tesknym klaskaniem slowika
wywolywalem kiedys z lasu? Przypomne bo mialo to miejsce jakies 2.5
roku temu. Ow Waldek mial dylemat, jak zainwestowac wiano swej zony.

Cos pokreciles Fatso ;) Ja wiano zony "skonsumowalem" juz dawno ;P

Doradzal mu jakis zlotousty reprezentant funduszu, doradzalismy
wszyscy.

Ale cos by sie zgadzalo, pytalem swego czasu w imieniu kobiety
o sens wejscia na 10 lat w fundusz - "zlotousty" werbowal ja do AEGON
/systematyczne wplaty z zamrozonym kapitalem/

Ja poradzilem by wsadzil szmal w zloto czy srebro i zakopal.

Tak, tak,  pamietem - doradzales zakup Krugerandow
i ukryciu ich chocby w gniazdku elektrycznym :D
- inni doradzali inwestycje w kontrakt
Pani zdecydowala sie jednak ostatecznie na lokaty bezbelkowe
ale problem wroci, bo te planuja zlikwidowac, a i infalacja zaczyna przyspieszac

Waldek tez mogl kupic, pomalowac na czarno farba olejna by nikt sie
nie domyslil i nie ukradl. Po czym uzywac na codzien do sniadania.

Fatso - niestety, nie siedze "w kruszcach" i nie bardzo mam czas
aby sledzic rozne aukcje czy szukac okazji na tym rynku
nie znam sie tez na antykach.
Mam swoja robote ktora przynosi mi wymierny zysk i zbyt male aktywa
aby móc sie utrzymac tylko z obracania nimi ;)  Swoje "nadwyzki" lokuje roznie
zgodnie z zasada nie wkladania  jajek do jednego koszyka.

Milo ze dzbanuszki, medale itp. sreberka przynosza Ci zyski
oby nie "wirtualne", bo zbyt szybko to sie raczej z tego
wyjsc nie da  (pomijajac cene zlomu) - oczywiscie jakby co ;)

Ps.
Mnie akurat nie kreci sniadanie na srebrze
wieksza frajde mam chocby z okresowego leniuchowania na wyspach hula-gula

Pozdrawiam

w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)