Data: 2010-01-12 18:31:42 | |
Autor: ToMasz | |
w nawiazaniu do niedawnych rowerow elektrycznych | |
AL pisze:
jaka jest szansa, ze czlowiek utrzyma sie na rowerze przy tej predkosciJAkie tam są akumulatory? napewno 2 ( lub wiecej) ale policzmy dla 2. 2x12V=24V 1000W/24V=41.6A Czy ten silnik na luzie pobierał 1000w? skad! on musiał pokonać opory tarcia w łożyskach, które są znikome przy oporze powietrza dla 100km/h powiem wiecej, ( bazując na moim erowerze) te opory są znikome do oporów podczas normalnej jazdy. Tak wiec szczerze wątpie czy uda mu sie to osiagnąć przy tak małym( gabarytowo) silniczku i akumulatorkach. Gdybym miał dobierać akumulatory do takiego napędu, musiałby to być 2x45Ah czyli dwa normalne akumulatory samochodowe. te na rowerze mają najwyżej 18Ah(moge sie mylic) i gwarantuje ( takie mam w swoim erowerze) ze umrą jeśli bedą obciażane 41 amperami, tym bardziej ze silnik elektryczny podczas rozruchu moze szarpnąć drugie tyle. ToMasz |
|