Data: 2010-12-03 13:41:14 | |
Autor: Agent | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:idakkb$75p$1news.onet.pl... http://www.tvn24.pl/-1,1684778,0,1,w-niemczech-tylko-na-zimowkach,wiadomosc.htmlMi to się marzy obowiązaek dla TIRów - chociażby dla ciągnika. Co jak co ale to są auta które sporo czasu sa na drodze i stwarzają wieksze zagrożenie niż auta osobowe. |
|
Data: 2010-12-03 13:45:24 | |
Autor: Karolek | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 13:41, Agent pisze:
Pewnie z tego powodu maja mniej wypadkow niz osobowe :P A nie sorry, w tvnie ciagle pokazuja jak to tir do rowu wpadl. -- Karolek |
|
Data: 2010-12-03 13:59:56 | |
Autor: Agent | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
Mi to się marzy obowiązaek dla TIRów - chociażby dla ciągnika. Co jak co Masz statystyki na to uwzględniające zarówno liczbę wypadków na liczbę zarejestrowanych aut i średni czas przebywania na drodze. Wątpie? A nie sorry, w tvnie ciagle pokazuja jak to tir do rowu wpadl. No i pokazują jeszcze jak TIR niemoże podjechać pod góre staczając się w dół i w poprzek drogi tarasując ją na kilka(naście) godzin. |
|
Data: 2010-12-03 14:04:49 | |
Autor: Artur Maśląg | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 13:59, Agent pisze:
(...) No i pokazują jeszcze jak TIR niemoże podjechać pod góre staczając się w No, 'zimówki' by mu w tym przeszkodziły... |
|
Data: 2010-12-03 14:05:00 | |
Autor: Karolek | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 13:59, Agent pisze:
Mi to się marzy obowiązaek dla TIRów - chociażby dla ciągnika. Co jak co Jakby uwzglednil jeszcze te sprawy o ktorych piszesz i najlepiej jeszcse ilosc pokonywanych kilometrow to sprawa mialaby sie jeszcze gorzej, dla osobowek. A nie sorry, w tvnie ciagle pokazuja jak to tir do rowu wpadl. Bo taki osiol powinien miec porzadne lancuchy, a nie jakies wydumane opony zimowe. -- Karolek |
|
Data: 2010-12-03 14:30:54 | |
Autor: The_EaGle | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 13:41, Agent pisze:
Do jazdy po śniegu w samochodach ciężarowych stosuje się łańcuchy. Zakłada się na oś napędzającą i na jedną oś naczepy a także np na oś przednią (w Norwegii na jedno koło). Wystarczy wprowadzić obowiązek żeby każdy tir posiadał taki zestaw jeżeli na drodze zalega śnieg. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2010-12-03 19:57:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 13:41, Agent pisze:
Bieżnik w ciężarówkach jest całoroczny, czyli też przystosowany do jeżdżenia po śniegu. Problemem jest raczej eksploatacja takich opon do upadłego. Bo jednak większość ciężarówek daje radę, stają pewnie ci na łysych oponach. |
|
Data: 2010-12-03 20:08:19 | |
Autor: Artur Maśląg | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 19:57, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2010-12-03 13:41, Agent pisze: Nie bieżnik, a w ogóle opony. To zdecydowanie inne konstrukcje niż to do samochodów osobowych. Podobnie jak warunki eksploatacji. Problemem jest raczej eksploatacja takich opon do upadłego. To się bieżnikuje. Z definicji. Bo jednak większość ciężarówek daje radę, stają pewnie ci na łysych Stoją z różnych przyczyn - mało kto jeździ na łysych oponach. Śmiem twierdzić, że spotkanie normalnej ciężarówki na łysych oponach graniczy z cudem. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-12-03 20:59:25 | |
Autor: Karolek | |
w niemczech tylko na zimówkach | |
W dniu 2010-12-03 19:57, Tomasz Pyra pisze:
Zgadza sie. Problemem jest raczej eksploatacja takich opon do upadłego. Jestes w bledzie. Bo jednak większość ciężarówek daje radę, stają pewnie ci na łysych Znowu jestes w bledzie. Powinni miec lancuchy, niestety czesto ich nie maja i to jest glowny problem. -- Karolek |