w polsce prawo jest dla plebsu ...

Data: 2015-04-16 14:36:03
Autor: Liwiusz
w polsce prawo jest dla plebsu ...
W dniu 2015-04-16 o 14:07, marek pisze:
znajomy właśnie został skazany prawomocnym juz wyrokiem 8 miesięcy bezwzględnego więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów za to że mając 2 promile przestawiał samochód na prywatnej ogrodzonej posesji.

Przecież to jakieś jaja są

Ja rozumiem że po pijaku jezdzić nie wolno ale żeby na prywatnym ogordzonym terenie ??
W takim razie nawet przestawiając samochód w swoim prywatnym garażu po piwie zostanę skazany ... przeciez to jakaś kpina
kurwa, w jakim kraju ja żyję ....

Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-04-16 10:12:55
Autor: witek
Liwiusz wrote:
[...]

zostanÄ™ skazany ... przeciez to jakaÅ› kpina
kurwa, w jakim kraju ja żyję ....

Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

mozliwe

jak skonczyla sie sprawa goscia, ktorego policjanci poprosili o przestawienie  jego samochodu bo blokowal wyjazd z garazu  po czym "wsadzili" za jazde po pijaku.

Data: 2015-04-16 17:13:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-04-16 o 17:12, witek pisze:
Liwiusz wrote:
W dniu 2015-04-16 o 14:07, marek pisze:
znajomy właśnie został skazany prawomocnym juz wyrokiem 8 miesięcy
bezwzględnego więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów za to że
majÄ…c
[...]

Tam akurat karalność była formalnie uzasadniona.

--
Liwiusz

Data: 2015-04-16 17:26:28
Autor: ±æê³ñ󶼿
w polsce prawo jest dla plebsu ...
Mnie w podobnej sytuacji srasz wiejska pobi³a (bo zszed³em bez dokumentów i zacz±³em przestawiaæ samochód), policjanci sami namawiali mnie, ¿ebym z³o¿y³ powiadomienie, a prokuratura umorzy³a wobec sraszników postêpowanie wszczête z mojego wniosku "bo mieli prawo podj±æ czynno¶ci ustalaj±ce to¿samo¶æ osoby zamierzaj±cej zbiec z miejsca zdarzenia".
Q...a do drzwi mojego domu zadzwonili, czy mogê przestawiæ auto pod moim oknem, bo ¶mieciarka nie mo¿e przejechaæ.
BTW m³odszy by³em, jednemu bym manto spu¶ci³, ale dwóm... ;-))

-- -- -

Data: 2015-04-16 15:18:18
Autor: marek
w polsce prawo jest dla plebsu ...

Daj skan uzasadnienia wyroku, albo nie zawracaj gitary ;)

Czyta³em dobre 8 stron ... ¶miech na sali

pozatym nie wiem jak mozna dodac skan na grupê

Data: 2015-04-16 15:24:47
Autor: szerszen
w polsce prawo jest dla plebsu ...
On Thu, 16 Apr 2015 15:18:18 +0200
"marek" <virago23@poczta.fm> wrote:

pozatym nie wiem jak mozna dodac skan na grupê

normalnie, zeskanowaæ, zanonimizowaæ za³adowaæ na jakis serwer jakich
pe³no i daæ link do tego

szerszen

Data: 2015-04-17 11:52:59
Autor: re
w polsce prawo jest dla plebsu ...

Użytkownik "Liwiusz"

[...]

-- -
Skan się nie liczy. Niech przyniesie oryginał

w polsce prawo jest dla plebsu ...