w przepaść i :-)

Data: 2017-04-18 09:15:39
Autor: A. Filip
w przepaść i :-)
http://www.tvn24.pl/fedorowicz-kofta-opania-o-polskiej-rzeczywistosci-politycznej,732626,s.html
"Kraj stacza się w przepaść i żadne święta nie pozwolą o tym zapomnieć"
17 kwietnia 2017, 19:53
[...] - Kraj stacza się w przepaść i żadne święta nie pozwolą mi o tym
zapomnieć - ocenił Fedorowicz. [...]

A ja gupi myślałem ze Fedorowicz to już nie potrafi dobrych kawałów
opowiadać! ;-)

Data: 2017-04-18 09:26:52
Autor: Dark Ice
Święta na wesoło: Jacek Fedorowicz - "Kraj stacza się w przepaść i żadne święta nie pozwolą o tym zapomnieć" :-)

Tyle, że to nie kawał.

CL:

w przepaść i :-)