w przysz³ym roku nowa Octavia

Data: 2010-03-29 13:02:57
Autor: Katanka
w przysz³ym roku nowa Octavia
ttt wrote:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57128/__W-roku-2013-nowa-Skoda-Octavia-.html

S± ju¿ pierwsze zdjêcia. Jak dla mnie - ty³ nowej Skody przypomina
stare Audi.

Brzydka jak noc :(

Trochê z Peugeota 407 (ty³), trochê z BMW (bok). Ogólnie auto wygl±da kompletnie bez ikry. Jedynie to kolor ³adny ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-29 12:12:34
Autor: kamil
"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hoq1d2$4j2$1inews.gazeta.pl...
ttt wrote:
[...]

Stary, to jest Octavia. Nie Lotus Elise, nie Evo XXVII, tylko dupowoz po zakupy. Nabywcow Octavii nie obchodzi, czy ma ikre, tylko czy da sie fotelik dla dzieciaka wygodnie przez drzwi upchnac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 13:19:53
Autor: m
w przysz³ym roku nowa Octavia

U¿ytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hoq1d2$4j2$1inews.gazeta.pl...
Brzydka jak noc :(
bez ikry. Jedynie to kolor ³adny ;)

E...tam, taka sama jak mnostwo sedanów . By odrózniæ marke trzeba sukaæ emblematu

Data: 2010-03-29 13:35:06
Autor: Katanka
Katanka wrote:
ttt wrote:
[...]

No ja wiem, ale ja tylko swoje zdanie g³oszê :) Dlatego te¿ auto kompletnie nie dla mnie.

Data: 2010-03-29 13:42:59
Autor: m
w przysz³ym roku nowa Octavia

U¿ytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hoq39d$c15$1inews.gazeta.pl...
No ja wiem, ale ja tylko swoje zdanie g³oszê :) Dlatego te¿ auto kompletnie nie dla mnie.

A reklamowane teraz w TV BMW5 Ciê podnieca?
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57134/__Polska-Dealer-BMW-zaskakuje.html
Bo dla mnie jest tylko jedna z wielu ofert. Nic mnie w nim nie urzeklo.

Data: 2010-03-29 14:01:01
Autor: Katanka
m wrote:
[...]

Brzydactwo okropne :( Jakbym patrzy³ na przód jakiego¶ taniego Lincolna z koñca lat 90-tych.

Ostatnio bardzo podoba mi siê nowa Honda Accord:

http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/honda/accord/honda_accord_12.jpg

Data: 2010-03-29 14:28:51
Autor: m
w przysz³ym roku nowa Octavia

U¿ytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hoq4pv$hp9$1inews.gazeta.pl...
Ostatnio bardzo podoba mi siê nowa Honda Accord:
http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/honda/accord/honda_accord_12.jpg

http://honda.pl/pl/samochody/modele/accord-sedan.html
http://www.autocentrum.pl/honda/accord/viii/

To kwestia osobistych wyborów. W ¿adnym z sedanów w zblizonych cenach wg mnie nie ma niczego nadzwyczajnego.
Ozdobniki azjatów róznia siê od europejczyków czy amerykañców. O gustach siê nie dyskutuje.
Lepszy zapewne w szczego³ach jest sedan za 100 tys GBP od innego za 100 tys PLN , a tym bardziej za 100 tys LIT:-)
Który za¶ sedan za 100 tys PLN jest najlepszy? ¦mia³bym zaryzykowac, ze koreaniec, mo¿e hindus, a niebawem chiñczyk.
Zapewne nie niemiecki.

w przysz³ym roku nowa Octavia