"w smolensk nie idziemy"

Data: 2010-11-16 06:15:18
Autor:
"w smolensk nie idziemy"

 wczoraj, u lisa pawelek p potwierdzil te slowa prezesa pis
 wypowiedziane w czasie kampani prezydenckiej. okazuje sie,
 ze prezes pis, obludny typ mial gdzies smierc brata i innych.
 on chcial GRAC tragedia smolenska. jakiez to obrzydliwe !

Data: 2010-11-16 04:56:32
Autor: Hans Kloss
"w smolensk nie idziemy"
On 16 Lis, 06:15, "<he(R)sk>" <okrutne.bred...@interia.pl> wrote:
..
 on chcial GRAC tragedia smolenska. jakiez to obrzydliwe !

Przecież głupi chamie z tego co powiedział jasno wynika że GRAĆ NIE
CHCIAŁ. Nie chciał w ogóle mieszać sprawy smoleńskiej katastrofy do
kampanii wyborczej, czy to nie dociera do twojej j tępej zakutej pały?
Obrzydliwy to jesteś ty chamski gnoju i cała reszta paltfonsiarstkich
skurwysynów wciąż plujacych i obsrywających ofiary katastrofy i ich
rodziny.
J-23

Data: 2010-11-16 14:08:47
Autor: Dobrodziej
"w smolensk nie idziemy"

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d7bb48d-de1f-49db-bbc6-fc9acb03fd45p11g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Co z deklaracją łódzką? Takich jak ty nie obowiązuje?

d.

Data: 2010-11-16 05:13:23
Autor: Hans Kloss
"w smolensk nie idziemy"
On 16 Lis, 14:08, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:

Co z deklaracj dzk ? Takich jak ty nie obowi zuje?

Mnie obowiązuje tępienie skurwysyństwa, kłamstwa i platfonsizmu
wszelkimi dostępnymi środkami. Tak więc zbydlęcenie, kłamstwo  i
opluwanie ofiar tej katastrofy albo ich rodzin spotka się z mojej
strony zawsze ze zdecydowaną reakcją.
J-23

Data: 2010-11-16 14:35:29
Autor: Dobrodziej
"w smolensk nie idziemy"

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac9336bd-6224-417e-a783-a7e395f9f173p11g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Co z deklaracją łódzką cymbale?

d.

Data: 2010-11-16 05:45:38
Autor: Hans Kloss
"w smolensk nie idziemy"
On 16 Lis, 14:35, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:

Co z deklaracj dzk cymbale?
Najpierw ją podpisz gnoju. A potem na kolana, łbem bij o posadzkę,
przepraszaj i obiecuj poprawę.
J-23

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
"w smolensk nie idziemy"
On Tue, 16 Nov 2010 14:35:29 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

wszelkimi dostępnymi środkami. Tak więc zbydlęcenie, kłamstwo  i
opluwanie ofiar tej katastrofy albo ich rodzin spotka się z mojej

 masz racje, to cymbal ;o))))
 tepienie powinien zaczac od siebie. --

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
"w smolensk nie idziemy"

.
> [...]

rodziny.
J-23

Co z deklaracją łódzką? Takich jak ty nie obowiązuje?

 hans sie zaplul? ;o)))  najwyrazniej strzal byl celny i bolesny!

 "Dołącz do 6 065 osób, które podpisały się pod deklaracją".   wg stanu na 16.XI.2010 godz. 18:20

 buuuhahhahahahahahhahhaaaa! cieniutko... wczoraj jakis pisowiec
 w tvn zachlysnal sie, ze jest ich 32 tysiace. czyli co ?
 ledwie 1/6 podpisala ten prezesowski, genialny dokument?
 5/6 pis-u deklaracje zwyczajnie olala sikiem prostym ;o)))

Data: 2010-11-16 08:21:38
Autor: cytryna
"w smolensk nie idziemy"

[...]

**********

Jak długo będzie trwała pamięć w Narodzie - tak długo nienawiść po mordzie smoleńskim będzie się ciągneła za UB,WSI,PZPR,KLD,UW i ich spadkobierczynią
Porażką Obywatelską. Macie zapewnione trwałe miejsce w historii podobnie jak Mazurkiewicz, Paramonow, Kot i inni bohaterowie pitavali. Będzie też pamięć
o orlątkach ostatniego lęgu!

Data: 2010-11-16 09:23:18
Autor: Andrzej Adam Filip
"w smolensk nie idziemy"
"<heÂŽsk>" <okrutne.brednie@interia.pl> pisze:
[...]

W twoim bajkowym świecie wróżek, elfów i jednorożców polityka to nie
jest (regularnie) brudna gra? :-)

Inaczej niż życie, śmierć nie może zostać człowiekowi odebrana
i dlatego możemy uważać ją za dar Boga.
  -- Seneka Młodszy (5 p.n.e.-65 n.e.)

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
"w smolensk nie idziemy"
On Tue, 16 Nov 2010 09:23:18 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

> [...]
>  on chcial GRAC tragedia smolenska. jakiez to obrzydliwe !

W twoim bajkowym świecie wróżek, elfów i jednorożców polityka to nie

 nie wiem w jakim swiecie bajek sie poruszasz, to twoja sprawa.
 jedno jest pewne: politycy to szakale z tego samego miotu.

"w smolensk nie idziemy"