"w smolensk nie idziemy"

Data: 2010-11-16 09:23:18
Autor: Andrzej Adam Filip
"w smolensk nie idziemy"
"<he®sk>" <okrutne.brednie@interia.pl> pisze:
 wczoraj, u lisa pawelek p potwierdzil te slowa prezesa pis
 wypowiedziane w czasie kampani prezydenckiej. okazuje sie,
 ze prezes pis, obludny typ mial gdzies smierc brata i innych.
 on chcial GRAC tragedia smolenska. jakiez to obrzydliwe !

W twoim bajkowym świecie wróżek, elfów i jednorożców polityka to nie
jest (regularnie) brudna gra? :-)

Inaczej niż życie, śmierć nie może zostać człowiekowi odebrana
i dlatego możemy uważać ją za dar Boga.
  -- Seneka MÅ‚odszy (5 p.n.e.-65 n.e.)

Data: 2010-11-16 18:44:31
Autor:
"w smolensk nie idziemy"
On Tue, 16 Nov 2010 09:23:18 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

> [...]
>  on chcial GRAC tragedia smolenska. jakiez to obrzydliwe !

W twoim bajkowym świecie wróżek, elfów i jednorożców polityka to nie

 nie wiem w jakim swiecie bajek sie poruszasz, to twoja sprawa.
 jedno jest pewne: politycy to szakale z tego samego miotu.

"w smolensk nie idziemy"