w sprawie publicznej

Data: 2012-01-04 22:43:50
Autor: Robert Tomasik
w sprawie publicznej
Użytkownik "Dariusz Radomski" <d.radomski@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:je2ba7$u1v$1news.mm.pl...

1) czy osoba, ktora nie skonczyla medycyny moze byc dr n med??????

Moze skończyłą studia za granicą. No bo inaczej, to jest to raczej mało prawdopodobne.

2) Wiadomo ze osoby z porazeniem mozgwym maja tez deficyty intelektualne, problemy z mysleniem abstrakcyjnym. Czy taka osoba moze uzyskac tytul doktora nauk medycznych? Czy to nie jest ABSURD jakis?

Co do zasady wykluczyć tego nie można.

3) Czy jest mozliwe aby czlowiek bez wyksztalcenia medycznego prowadzil jakies badania naukowe zwazane z medycyna? Czy jest to zlamanie prawa?

Zależy jakie to badania. Ustawa określają zakresy tych badań.

4) Czy jest mozliwe, aby taka osoba z takim stopniem kalectwea samodzielnie pisala artykuly medyczne i wypowiadala sie publicznie na temat seksologii i seksualnosci innych? Czy to nie narusza prawa?

Skoro sie wypowiada, to pewnie jest możliwe.

5) Czy sa jakies podstawy prawne aby ukrocic dotychczasowa aktywnosc tej osoby m inn w srodowisku osob niepelnosprawnych? Jego wypowiedzi moga naprawde komus bardzo zaszkodzic, bo jesli ktos posluguje sie nielegalnym tytuem dr n med - jest odbierany jako "expert".

Bezprawne posługiwanie się tytułem naukowym jest wykroczeniem. Natomiast ja po przejrzeniu internetu widzę, ze gość się podpisuje tytułem "dr". Na JEDNEJ ZE STRON OPISANO GO TAK: dr n med. Dariusz Radomski, Warszawa-Poznań, Współpracuje z Akademią Medyczną w Warszawie, zajmując się zagadnieniami epidemiologii prokreacyjnej.  Konsultant Wielkopolskiego Centrum Seksuologii w Poznaniu..
Członek Rady Konsultacyjnej przy Wschodnio-Europejskim Centrum Niezależnego Życia w Ciechocinku.

Gdzie indziej znalazłem taką o nim informacje: Inżynier Dariusz Radomski. Adres : Zakład Elektroniki Jądrowej i Medycznej ul. Nowowiejska 15/19 00-665 Warszawa tel. +48 22 660-7577 D.Radomski [at] ire.pw.edu.pl. Nie jest co prawda lekarzem (i tak juz pozostanie.. ....i nawet podgladanie studentow medycyny podczas zajec i popelnienie doktoratu z NAUK MEDYCZNYCH nie pomoze) - szczegoly owej "Struktury rozwoju edukacyjno-zawodowego" znajdzie Pan tutaj: staff.elka.pw.edu.pl/~dradomsk/

Tu jest chyba o nim: http://ibs.ngo.org.pl/instytut.htm  Fakt, ze jakaś dziwna ta instytucja i raczej bym ich opiniom niespoecjalnie ufał. Ale w sparwach seksu, to różnie już bywa.

Ku przestrode innych dodam, ze chodzi o Darka Radomskiego, bardzo niesympatycznego czlowieka, ktory potrafi wykorzystywac niewiedze innych,glownie nieswiadomych niepelnosprawnych  dla wlasnych celow...

Do kogo powinno sie zglosic takie zachowanie?

Spróbuj zarazić problemem Izbę Lekarską, a dokładniej Rzecznika Etyki, choć nie wiem, czy pomoże. A skąd przekonanie, że gość pisze głupoty? Pytam po prostu, bo zaintrygował mnie temat i trochę poczytałem jego wypocin. mało z tego rozumiem, ale nie przychodzi mi do głowy zadna szkoda, którą mógłby spowodować. Wydaje mi się, że to wiedza tylko i wyłącznie dla specjalistów, którzy beda potrafili ewentualnie ocenić wiarygodność tych rewelacji. Jest kilka artykułów tego faceta.

w sprawie publicznej