w sprawie sikacza

Data: 2012-07-03 20:32:50
Autor: Arni
w sprawie sikacza
nie chcę występować samozwańczo sam przeciwko adminom. Jeśli ktoś chciałby wesprzeć mnie w dyskusji to na pl.news.admin jest juz stosowny wątek (grupa jest moderowana wiec trzeba poczekac na publikację). Lub jedno - dwa zdania sprzeciwu na usenet@atman.pl

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-07-03 20:40:12
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:jsvdsi$r7i$1inews.gazeta.pl...
[...]
Witam

Juz poszlo ale widzac nastawienie adminow to raczej cienko to widze. :/

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-03 20:57:04
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 03.07.2012 20:40, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

na pl.news.admin nie wszystko widac :) ale jesli ma byc przełom to własnie teraz. Moja ostatnia odpowiedz jeszcze nie została zaakceptowana

Data: 2012-07-03 20:12:44
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza
Arni napisal
jesli ma byc przełom to
własnie teraz.

Uuuu, Arni, powiało grozą ;) No ale przełomu w Twoim leczeniu jakoś nie widzę...

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-03 23:07:29
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:eb3c997a43afaebce118ced1fb023002$1grupy.scigacz.pl...
Arni napisal
jesli ma byc przełom to
własnie teraz.

Uuuu, Arni, powiało grozą ;) No ale przełomu w Twoim leczeniu jakoś nie widzę...
A mozesz wyjasnic nam po co na scigaczu bramka tutaj?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-03 23:19:09
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 03.07.2012 23:07, Bartek Kacprzak pisze:
[...]

To zbyt skomplikowane dla niego. Nawet tak prostej rzeczy jak kill file nie ogarnia, nie wymagaj od niego tak trudnego uzasadnienia.

Data: 2012-07-03 21:35:28
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza
A mozesz wyjasnic nam po co na scigaczu bramka tutaj?

To zbyt skomplikowane dla niego. Nawet tak prostej rzeczy jak kill file
nie ogarnia, nie wymagaj od niego tak trudnego uzasadnienia.

Wyjaśnienie już padło kilkukrotnie, ale nawet tak prosta rzecz jak zrozumienie kilku zdań i zapamiętanie zawartych w nich informacji na dłużej niż 30 sekund przerosła Arniego (i wielu innych zresztą też). Nie widzę żadnych powodów aby znów się produkować, bo nic nie wskazuje na to, że tym razem cokolwiek zostanie zrozumiane/zapamiętane. Pozdrawiam, Mariusz

Data: 2012-07-04 02:29:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-03 23:35, Lovtza pisze:

[...]

Mariuszku - a zanim pójdziesz lulać, wskaż proszę MSGID, bo i ja bym się z chęcią zapoznał z wyjaśnieniem, skoro ono już padło.

I śpij słodko, moja kruszynko, dziś nie mogę cię przytulić.
Przepraszam.

Data: 2012-07-04 06:20:41
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza

Mariuszku - a zanim pójdziesz lulać, wskaż proszę MSGID, bo i ja
bym się z chęcią zapoznał z wyjaśnieniem, skoro ono już padło.

A czy ja jestem Twoją sekretarką? Sam poszukaj, widza zdobyta samodzielnie utrwala się o wiele lepiej. Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 10:48:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 08:20, Lovtza pisze:

[...]

Delimiter głupku popraw. Umisz ?

Data: 2012-07-04 08:54:34
Autor: AZ
w sprawie sikacza
On 2012-07-04, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:

A czy ja jestem Twoją sekretarką? Sam poszukaj, widza zdobyta
samodzielnie utrwala się o wiele lepiej.

Delimiter głupku popraw. Umisz ?

Zacytuje Grzybola: nie dyskutuj z chujem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-04 09:10:21
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza
Delimiter głupku popraw. Umisz ?

Po pierwsze, głupka poszukaj we własnym otoczeniu. Czy ja obrzucam Cię wyzwiskami? Kto jeszcze chce mi poopowiadać o eltyarnym poziomi precli? Po drugie podaj mi choć jeden powód dla którego miałbym ułatwiać Ci życie podrzucaniem info i finezyjnie ułatwionymi delimiterami?

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 09:16:48
Autor: Piotr Klimek
w sprawie sikacza
Dnia (Wed, 4 Jul 2012 09:10:21 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

"Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-07-04 09:28:41
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza

"Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

Stary, wiem co to jest i do czego to służy. Tyle, że zasad pisania na grupach dyskusyjnych jest więcej, te ważniejsze odnoszą się także do kultury osobistej i nie obrażania rozmówcy. Dlaczego sami selektywnie stosujecie się do swojego FAQa, częsta olewając jego najważniejsze zapisy, oczekując w tym samym czasie od innych tego, że będą stosowali się do niego punkt po punkcie?

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 09:47:09
Autor: Piotr Klimek
w sprawie sikacza
Dnia (Wed, 4 Jul 2012 09:28:41 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
[...]

Ja Ci tylko napisałem o co chodzi z delimeterem, nie przypominam sobie,
żebym Cię kiedykolwiek obraził. Nie rozumiem dlaczego piszesz do mnie w
liczbie mnogiej :) --
Pozdrawiam

Data: 2012-07-04 10:09:35
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza
Ja Ci tylko napisałem o co chodzi z delimeterem, nie przypominam sobie,
żebym Cię kiedykolwiek obraził. Nie rozumiem dlaczego piszesz do mnie w
liczbie mnogiej :)

Masz rację, zagalopowałem się trochę;) Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-06 03:07:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 11:28, Lovtza pisze:

"Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na
grupy
dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
Stary, wiem co to jest i do czego to służy. Tyle, że zasad

Na razie głupku skoncentruj się na delimiterze ... a potem, małymi kroczkami, może naprawimy to co rodzice spierdolili.

Data: 2012-07-07 09:55:33
Autor: Magic
w sprawie sikacza
[...]

kroczkami, moĹźe naprawimy to co rodzice spierdolili.

Oho, kolejny kibord łorior. A Twój delimiter i podpis są gdzie ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-04 11:29:02
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 11:16, Piotr Klimek pisze:

"Finezyjnie ustawiony delimeter" to jedna z zasad pisania na grupy
dyskusyjne. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

ale przeciez on nie pisze na grupy dyskusyjne tylko na jakies zasrane forum

Data: 2012-07-04 12:12:10
Autor: masti
w sprawie sikacza
Dnia pięknego Wed, 04 Jul 2012 09:10:21 +0000 osobnik zwany Lovtza
wystukał:

Wysłano z czytnika Ścigacz.pl

mówi to panu coś?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-07-04 06:22:02
Autor: bartek.kacprzak
w sprawie sikacza
W dniu wtorek, 3 lipca 2012 23:35:28 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:

> [...]

Wyjaśnienie już padło kilkukrotnie, ale nawet tak prosta rzecz jak zrozumienie kilku zdań i zapamiętanie zawartych w nich informacji na dłużej niż 30 sekund przerosła Arniego (i wielu innych zresztą też). Nie widzę żadnych powodów aby znów się produkować, bo nic nie wskazuje na to, że tym razem cokolwiek zostanie zrozumiane/zapamiętane.
I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez Ciebie w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.
Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal scigacz swietnie prosperuje bez bramki tutaj badz laskaw odlaczyc swoj portal od grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-04 14:35:28
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza

I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez
Ciebie w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.

Błagam Cię. Po tym wszystkim co tutaj zobaczyłem precel nawołujący do merytorycznej dyskusji jest dla mnie równie wiarygodny jak Josef Mengele walczący o prawa pacjenta...

Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal scigacz swietnie prosperuje
bez bramki tutaj badz laskaw odlaczyc swoj portal od grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 17:15:48
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 16:35, Lovtza pisze:

[...]

no to spierdalaj z tą bramką bo sobie poziom portalu zaniżasz

Data: 2012-07-04 17:39:55
Autor: Hinek
w sprawie sikacza
Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał

Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?

Jesteś jak gówno, które przylepiło się do obcasa.
Tak właśnie jesteś tu odbierany. Żeby to pojąć nie trzeba mieć
wybitnej inteligencji :/   O honorze nawet nie wspomnę.

--
Hinek

Data: 2012-07-04 22:04:58
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:dc2d17cdbc9f7c2421e96d50a157fd7a$1grupy.scigacz.pl...
Błagam Cię. Po tym wszystkim co tutaj zobaczyłem precel nawołujący do merytorycznej dyskusji jest dla mnie równie wiarygodny jak Josef Mengele walczący o prawa pacjenta...
Super porownanie :)
Skoro masz tak opinie o tej grupie po co masz do niej bramke?

Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?
Oczywiscie wiesz., ze niezbyt grzecznie jest odpowiadac pytaniem na pytanie.
Ponawiam prosbe.
Odlacz bramke bo jest ona na swietnym portalu scigacz.pl niepotrzebna.

Zrobisz to czy nadal bedziesz zachowywal sie jak rozwydrzone dziecko, ktore wszystkim robi na zlosc?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-04 22:20:07
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Bartek Kacprzak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ff4a1ff$0$1312$65785112@news.neostrada.pl...
Skoro masz tak opinie o tej grupie po co masz do niej bramke?

Czytales watek o wyjezdzie do hiszpanii? Obrazil sie na nas i to forma kary jest.

Na wszelakie argumenty padlo koronne:
"Bramka zostaje tak czy siak ;)"

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-04 22:27:56
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jt28i1$9f0$1inews.gazeta.pl...
Czytales watek o wyjezdzie do hiszpanii? Obrazil sie na nas i to forma kary jest.
Czytalem, chyba nawet bralem w niej udzial.

Na wszelakie argumenty padlo koronne:
"Bramka zostaje tak czy siak ;)"
Pamietam.
I dlatego dziwie sie Lovtzy, ze w ten sposob postepuje. Bo, fakt, ze na nas zarabia poprawiajac sobie statsy to jakby jedno.
Ale skoro ten portal jest tak fajny to my jednak nie jestesmy mu potrzebni a jego zachowanie jest szczeniackie.
Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka zniknie.

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-04 22:43:36
Autor: Hinek
w sprawie sikacza
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał

Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka zniknie.

Właśnie dlatego bramka nie zniknie.

--
Hinek

Data: 2012-07-04 23:41:39
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ff4aaf9$1news.home.net.pl...
Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka zniknie.
Właśnie dlatego bramka nie zniknie.
A moze wlasnie zniknie?
Trzeba miec nadzieje, nie?

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-04 22:47:29
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Bartek Kacprzak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ff4a761$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
Czytalem, chyba nawet bralem w niej udzial.

A to przepraszam, ze Cie nie pamietam;)

Ale skoro ten portal jest tak fajny to my jednak nie jestesmy mu potrzebni a jego zachowanie jest szczeniackie.

On sam sobie tego nie uswiadomi. Nie wiem tylko czy on serio jest glupi, czy dla zartu (juz dosc slabego) sie tak zachowuje.

Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka zniknie.

Dlatego go porownalem jego poziom do faktu - taka medialna kurwa - bramka nie zniknie, bo jest kasa. A poziom? Kogo on tak naprawde obchodzi?

Data: 2012-07-04 23:40:41
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jt2a54$bq9$1inews.gazeta.pl...
Czytalem, chyba nawet bralem w niej udzial.
A to przepraszam, ze Cie nie pamietam;)
Bo ja z tych wiecej czytajacych. Zreszta Amil upomnial mnie zebym sie nie odzywal niepotrzebnie to siedze cicho. :)

On sam sobie tego nie uswiadomi. Nie wiem tylko czy on serio jest glupi, czy dla zartu (juz dosc slabego) sie tak zachowuje.
A ja mysle, ze w koncu zrozumie.
Przynajmniej mam taka nadzieje.

Dlatego go porownalem jego poziom do faktu - taka medialna kurwa - bramka nie zniknie, bo jest kasa. A poziom? Kogo on tak naprawde obchodzi?
Straszebnie sie zrobilo :/ Generalnie kazdego powinien obchodzic poziom chyba, ze grupa docelowa jest grupa 10-14 latkow ale to pilowanie galezi na ktorej tworca portalu sam siedzi.
W koncu zanizanie poziomu odbije sie i na nim, bo kto bedzie chcial na czyms takim reklamy umieszczac?

Zobaczymy.
To ze grupa sie zmienia to widac, coraz mniej jest tu piszacych osob, ktore jeszcze dwa, trzy lata temu braly udzial w dyskusjach ale moze przez jeszcze jakis czas precle w tej formie nie znikna.

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-04 17:13:59
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cc8cb970-9b00-4c7c-82f2-a5baa9dfa556@googlegroups.com...
Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal
scigacz swietnie prosperuje bez bramki tutaj badz
laskaw odlaczyc swoj portal od grupy
dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

OIDP to ktos do niego cos niemilego powiedzial i sie obrazil, tupnal nozka i powiedzial cos w desen "w takiej sytuacji nie odepne, bo nie". Koronnym argumentem bylo uzyte w dyskusji :"Bramka zostaje tak czy siak ;)" (to jest cytat).

Argumentowal tez cos o uciezliwosci postow ze sikacza (ale to wczesniej) - ze niby ponizej 20% wszystkich postow (ze scigacza) jest uciazliwych, mimo ze wielu wskazywalo mu, ze 100%  (chociazby przez zle skonfigurowany delimiter, niepoprawiony przynajmniej od 2010 roku).

Data: 2012-07-04 17:18:10
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 15:22, bartek.kacprzak@gmail.com pisze:

I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez Ciebie w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.

Jak można mówić o merytoryce czegoś, czego nigdy nie było? Nigdy żadnego argumentu to jak można go zapamiętać czy powtórzyć

Data: 2012-07-04 18:01:02
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt1mri$q05$3@inews.gazeta.pl...
Jak można mówić o merytoryce czegoś, czego nigdy nie było? Nigdy żadnego argumentu to jak można go zapamiętać czy powtórzyć

Kilka lat temu lublinring byl fajnym torem, teraz na nim mozna sie tylko zabic, koronnym argumentem jest "bo tak", a do tego nawet tematu na felieton nie potrafia wymyslic (=>"Customizing" Marcina Piotrowskiego z 14-06-2012 na motogenie i "personalizacja motocykli" Łukasza Tomaneka z 03-07-2012 na scigaczu).

Czego wymagac od takiego "faktowego" redaktorzyny?

Data: 2012-07-04 17:04:48
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza

[...]

Twoja wycieczka jest doskonałą ilustracją "poziomu merytorycznego" tej grupy. Bo:
- nigdy nie krytykowałem lublinringu (nie wiem w ogóle skąd to nawiązanie). Przygotowaliśmy nawet kilka publikacji w sprawie obrony tego obiektu przed sprzedażą
- pewnie chodzi Ci o Białą i Ułęż. Ja napisałem jedynie że to fajne miejsce do treningów ale słabe do ścigania się na czas (tyle i nic więcej). Reszta to wymysły różnych AZetów.
- Boczo (autor felietonu o którym piszesz) NIE CZYTA Motogenu (możesz wierzyć lub nie), żal ściska że Twój błyskotliwy i jakże analityczny intelekt nie ogarnia opcji że raz na jakiś czas ktoś zrobi podobny temat
- szkoda że nie zauważyłeś w swej merytorycznej poprawności, że Motogen regularnie kopiował od nas publikacje i newsy, a jedna z jego redaktorek nawet zyskała w środowisku dziennikarskim ksywę "Ania CTR+C"

To jest właśnie rozmowa z Wami - przeinaczenia, przekłamania, albo jawne kłamstwa które próbujecie sprzedawać jako prawdę objawioną. Mi byłoby po prostu wstyd wystrugać takiego posta, nawet jeśli wiem że kiedyś papier, a dziś serwer wszystko przyjmie...

Czego wymagac od takiego "faktowego" redaktorzyny?

No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego poziomu, to rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania. Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 19:32:24
Autor: marider
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 19:04, Lovtza pisze:
Motogen  regularnie kopiował od nas publikacje i newsy, a jedna z jego redaktorek
nawet zyskała w środowisku dziennikarskim ksywę "Ania CTR+C"

Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego motocyklowego "srodowiska" tworcow-pisarzy ma ukonczone dziennikarstwo chocby na poziomie marnego licencjata czy kazdy kto potrafi klepac w klawiature byle co i do publikacji gdziekolwiek, moze byc uznany za dziennikarza-felietoniste-reportera-oblatywacza-szukacza sensacji i pasozyta?

Powaznie pytam tymbardziej widzac ze macie we Wawce taki kierunek na Uniwerku (pewnie niejeden zreszta):

Warszawa :
Uniwersytet Warszawski
Wydzial: Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Typ studiów: dzienne magisterskie
Kryteria przyjęć: egzamin pisemny: egzamin predyspozycyjny sprawdzający uzdolnienia kandydata do wykonywania zawodu dziennikarza, składający się z 5 części: 1) test faktograficzny: wiadomości z zakresu kultury, polityki, historii 2) adiustacja językowo - stylistyczna tekstu 3) polemika z tekstem, 4) sprawozdanie z konferencji prasowej (lub panelu), 5) sprawdzian wiedzy o mediach w Polsce; j. obcy (test); egzamin ustny: wiadomości o Polsce i świecie współczesnym (z elementami historii, polityki, geografii), wiedza o mediach polskich i zagranicznych.

Adres: 00-047 Warszawa, Krakowskie Przedmieście 3
Telefon, fax: (0-22)826-57-91
Adres WWW: http://www.uw.edu.pl.

Moze rozpropagujesz to w "srodowisku" na jakims spotkaniu prasowym czy co tam i niektorym "specjalistom" od strzepienia piora sie przyda jakies wyzsze wyksztalcenie kierunkowe ulatwiajace bicie piany i zachwyt z nowego rodzaju cordu w oponie chociazby. I nie trzeba polonistyki konczyc, ta moze byc za trudna.

[...]

Przeciez takie sa Twoje artykuly chocby te ostatnie o torach z wlasnej inicjatywy ludzi z pasja a nie tylko checia zysku.

No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego poziomu,
to rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

Ja mysle ze juz dawno poleciales nizej. Zlikwiduj ta bramke na precle i bedzie spokoj. Tu nie bedzie glupawych pytan od pryszczatych analfabetow a Ty bedziesz adminowal sobie ku chwale scigaczem (od zawsze to slowo kojarzylo mi sie z jakas wiocha ktora przewaznie tak wola na sportowe motocykle..).

Pzdr

PS: osobiscie wole Motogen niz Scigacz, maja ciekawsze artykuly a i strona jakas fajniejsza :)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-07-04 18:00:57
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza

Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego
motocyklowego "srodowiska" tworcow-pisarzy ma ukonczone dziennikarstwo
chocby na poziomie marnego licencjata

Znam wielu dziennikarzy motoryzacyjnych (nie tylko motocyklowych) w Polsce i w Europie i o ile mi wiadomo nikt z nich nie kończył dziennikarstwa. Ukończenie studiów dziennikarskich niczego nie rozstrzyga.

czy kazdy kto potrafi klepac w
klawiature byle co i do publikacji gdziekolwiek, moze byc uznany za
dziennikarza-felietoniste-reportera-oblatywacza-szukacza sensacji i
pasozyta?

No nie. Ludzie o cechach które opisałeś dosyć często spotykam tutaj na grupie.
[...]

No mamy też kulturoznawstwo, ale jak sam widzisz warszawskie precle kulturą nie grzeszą.
[...]

Jak masz taką potrzebę to propaguj;)
Przeciez takie sa Twoje artykuly chocby te ostatnie o torach z wlasnej
inicjatywy ludzi z pasja a nie tylko checia zysku.

Nie wiem czego bardziej tutaj nie zrozumiałeś. Czy samego tekstu, czy istoty dziennikarstwa jako podejmowania tematów, które niekoniecznie przyniosą Ci poklask. Nie chce mi się tego tłumaczyć. Zlikwiduj ta bramke na precle i
bedzie spokoj.

Zapomnij.

Tu nie bedzie glupawych pytan od pryszczatych analfabetow A co będzie?
a Ty bedziesz adminowal sobie ku chwale scigaczem (od zawsze to slowo
kojarzylo mi sie z jakas wiocha ktora przewaznie tak wola na sportowe
motocykle..).

Jest mi strasznie wszystko jedno jeśli chodzi o Twoje skojarzenia.
PS: osobiscie wole Motogen niz Scigacz, maja ciekawsze artykuly a i
strona jakas fajniejsza :)

Masz prawo do takiej oceny. Pozdr, Mariusz

Data: 2012-07-04 22:08:52
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "marider"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt1un8$m5v$1@inews.gazeta.pl...
Hmmm, w sumie sam tu siedzisz wiec sie zapytam czy ktokolwiek z tego
(...)

I po co dyskutujesz? Zadales normalne pytanie, jak do kolegi, a on sobie nie mogl odpuscic (trzech) wycieczek dot. grupy.

Skomentowal to na co mial jakis tam argument (mimo, ze zbyt dokladnie potraktowal moje slowa), merytoryczne zarzuty pominal jak zawsze. A wyszukiwanie jakiegokolwiek zwiazku miedzy kulturoznawstwem a kultura osobista chyba dosc dobitnie pokazuje poziom tego kolesia (tak jak mylenie podstawowych pojec z fizyki, ale tutaj odsylam do archiwum).

Zaraz pewnie napisze, ze nie zrozumialem o co mu chodzilo z ta kultura, bo za glupi jestem i 70% ludzi nie rozumie co w prasie jest napisane, a tak w ogole to zarzuci mi manipulacje jego slowami.

Data: 2012-07-04 20:42:41
Autor: Lovtza
w sprawie sikacza
wyszukiwanie jakiegokolwiek zwiazku miedzy kulturoznawstwem a kultura
osobista chyba dosc dobitnie pokazuje poziom tego kolesia

Wow, stary na prawdę nie przykleiłeś że to był taki "dżołk"? Chyba na prawe nie! Jeszcze kilka takich błyskotliwych wniosków i analiz i wyprzedzisz Arniego w moim prywatnym rankingu "Najaktywniejsze Ogry Sezonu 2012"... ;)

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-14 16:35:01
Autor: Grzybol
w sprawie sikacza
[...]

Jak ty kurwa mozesz artykuły pisać... W krótkim tekście jebiesz 2 byki ortograficzne. Tragedia. Naprawdę. (sprawdź jak to się pisze). Baranie jebany...

--
Grzybol

Data: 2012-07-14 22:29:26
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jts08t$uib$1@mx1.internetia.pl...
Jak ty kurwa mozesz artykuły pisać... W krótkim tekście jebiesz 2 byki ortograficzne. Tragedia. Naprawdę. (sprawdź jak to się pisze). Baranie jebany...

Uwazaj, bo zaraz Ci koles odpisze, ze to byl celowy zabieg stylistyczny, zeby dopasowac sie do poziomu grupy. A w ogole to on wie wszystko najlepiej i trzeba zmienic zasady ortografii.

Przeciez on ma problemy z podstawowymi pojeciami z dziedziny mechaniki i zamiast sie przyznac, ze nie do konca rozumial dane slowo, to brnal dalej, twierdzac ze wszyscy sie myla (mimo, ze podsuwalem linki do pojecia w slowniku, ktore ignorowal).

Tylko czekac az napisze "ja bynajmniej jestem redaktorem i sie na tym znam" ;)

Data: 2012-07-04 23:45:48
Autor: marider
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 22:08, Ivam pisze:
[...]

Tak mnie jakos natchnelo z wrodzonej ciekawosci ale OK, nie sadzilem ze propagacja to ciezkie slowo i niestety sensownych odpowiedzi sie nie doczekalem. To tak jak rozmowa z adwokatem lub sedzia czy innym humanem. Trudno, przezyje to jakos, wszak szkolnictwo oraz poziom intelektualny wsrod malolatow i tak z roku na rok pada na pysk nawet na poziomie szkol wyzszych wiec trzeba kiedys przywyknac ze tumanow jest dookola coraz wiecej. W Rzadzie takze kupa ... siedzi i mamy w Polszy, to co mamy zas masa otepialych debili latwiej sterowac (stara zasada).

Ukończenie studiów dziennikarskich niczego nie rozstrzyga.
Jedynie brak tegoz wnosi wiecej zametu i mydlenia oczu jak widac, nie tylko jesli chodzi o tematy motoryzacyjne.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-07-06 03:12:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 19:04, Lovtza pisze:

No jeĹźeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego
poziomu, to rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

Mariuszku aka LOVTZA (to od preferencji seksualnych tatusia ?), delimiter popraw. Chyba takiego głupka ... tfu ... światłego człowieka to nie przerasta ? Czy się mylę ?

Data: 2012-07-04 17:13:09
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-03 20:32, Arni pisze:
[...]

Jestescie z tym tematem denni jak polskie komedie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-04 17:14:20
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 17:13, Kuczu pisze:
[...]

jak Ci nie zalezy to Twoja sprawa, sa tacy, ktorym jeszcze chce sie cos robic. Daruj sobie komentarze

Data: 2012-07-04 17:23:37
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 17:14, Arni pisze:

Jestescie z tym tematem denni jak polskie komedie.

jak Ci nie zalezy to Twoja sprawa, sa tacy, ktorym jeszcze chce sie cos
robic.

Bicie piany to nie robota

Daruj sobie komentarze

Czyli ze to juz nie jest grupa dyskusyjna a kto nie z Wami ten przeciwko Wam.

Gratuluje

Data: 2012-07-04 17:24:59
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 17:23, Kuczu pisze:
[...]

a co Ty wiesz o tym, co robię?

Daruj sobie komentarze

Czyli ze to juz nie jest grupa dyskusyjna a kto nie z Wami ten przeciwko
Wam.

Gratuluje

jesli nie jestes zainteresowany i nie chce Ci sie palcem kinwac to po prostu sobie daruj komentowania

Data: 2012-07-04 17:38:59
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 17:24, Arni pisze:

a co Ty wiesz o tym, co robię?

Tutaj ? Glownie bijesz piane, wyganiasz stad ludzi, klocisz sie i uwazasz sie za jakies zamozwanczego kierownika.

Bo juz daaaawno nie napisales nic co by mialo jakikolwiek zwiazek z motocyklami. Nawet w stopce, do niedawna, miales glownie samochody. Pewnie motocykl w sigu tez Ci zostal po prostu z dawnych czasow.

jesli nie jestes zainteresowany i nie chce Ci sie palcem kinwac to po
prostu sobie daruj komentowania

Ale dlaczego ? Nie mam prawa wyrazic swej opinii na temat Waszej idiotycznej akcji ?

Data: 2012-07-04 17:48:54
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 17:38, Kuczu pisze:
W dniu 2012-07-04 17:24, Arni pisze:

a co Ty wiesz o tym, co robię?

Tutaj ?

nie, w całosci.

Glownie bijesz piane, wyganiasz stad ludzi, klocisz sie i
uwazasz sie za jakies zamozwanczego kierownika.

nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gównianej bramki. Nie uogólniaj proszę.
A czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Bo nie samozwanczego i nawet nie ja temat u adminów zacząłem. Nie wiesz jak jest to sie wstrzymaj od ocen cudzego postepowania. Nie wiem czy zauwazyłeś ile osób prezentuje podobny punkt widzenia?

Bo juz daaaawno nie napisales nic co by mialo jakikolwiek zwiazek z
motocyklami. Nawet w stopce, do niedawna, miales glownie samochody.
Pewnie motocykl w sigu tez Ci zostal po prostu z dawnych czasow.

chciałes mi dopiec co? masz pecha, stopke uaktualniam tego dnia w ktorym cos sie zmienia. Tak więc motocykl jest ciagle aktualny.

jesli nie jestes zainteresowany i nie chce Ci sie palcem kinwac to po
prostu sobie daruj komentowania

Ale dlaczego ? Nie mam prawa wyrazic swej opinii na temat Waszej
idiotycznej akcji ?

a wyrazaj sobie. Usenet i tak niedługo umrze, przez takich jak Ty po prostu zrobi to szybciej. I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...

Data: 2012-07-04 17:59:57
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 17:48, Arni pisze:

nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gĂłwnianej
bramki. Nie uogólniaj proszę.

Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

[...]

Zauwazylem. 10 ? 15 ?

chciałes mi dopiec co? masz pecha, stopke uaktualniam tego dnia w ktorym
cos sie zmienia. Tak więc motocykl jest ciagle aktualny.

Nie chcialem dopiekac.

a wyrazaj sobie. Usenet i tak niedługo umrze, przez takich jak Ty po
prostu zrobi to szybciej.

WOW. Bede ryczal z tego powodu jak bobr.

I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...

Widzisz Arni... Ja mam jeszcze kolegow w realu.

Data: 2012-07-04 18:55:17
Autor: Grzybol
w sprawie sikacza
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

Ależ Pszepana, tu nikt zemnom nie walczył. Wszyscy koledzy na tym forumie som grzeczni i mili. Słuzom cennom radom i pomocom, a jak ktus nowy tu zawita to od razu go lubiom. Bo oni som fajni. I fszystkich lubiom. Ciebie tez, tylko tak siem z Tobom droczom:-)

--
Grzybol

Data: 2012-07-04 19:59:32
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 18:55, Grzybol pisze:

[...]

AHA ! A to nie wiedzialem. Przepraszam Arni ! jestes zajebisty !!

Data: 2012-07-04 19:14:46
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 17:59, Kuczu pisze:
W dniu 2012-07-04 17:48, Arni pisze:

nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gównianej
bramki. Nie uogólniaj proszę.

Nienienie. Przypomiec Ci Twoje walki z Grzybolem ?

jak masz taka dobra pamiec to przypomnij sobie o co była walka

[...]

troszke jednak wiecej

I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...

Widzisz Arni... Ja mam jeszcze kolegow w realu.

a ja znam osobiscie wielu ludzi stąd. Czy to oznacza, że mam zrezygnowac z precla jako formy kontaktu i przejsc tylko na priv?

Data: 2012-07-04 20:00:39
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 19:14, Arni pisze:

jak masz taka dobra pamiec to przypomnij sobie o co była walka

niewaznie o co. Wazne ze Ty glownie walczysz.

Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach motocyklowych.

Data: 2012-07-04 20:37:01
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 20:00, Kuczu pisze:
W dniu 2012-07-04 19:14, Arni pisze:

jak masz taka dobra pamiec to przypomnij sobie o co była walka

niewaznie o co. Wazne ze Ty glownie walczysz.

no widzisz. przeszkadza Ci, że ktos o cos walczy. Niewazne czy w słusznej sprawie czy nie, nawet nie pamietasz jaka to sprawa. Wazne ze walczy i kazdego kto walczy trzeba deprecjonowac. Bo to takie niemodne.

Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach
motocyklowych.

a jest gdzies obowiazek pisania?

Data: 2012-07-04 20:41:55
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 20:37, Arni pisze:

niewaznie o co. Wazne ze Ty glownie walczysz.

no widzisz. przeszkadza Ci, Ĺźe ktos o cos walczy. Niewazne czy w
słusznej sprawie czy nie, nawet nie pamietasz jaka to sprawa. Wazne ze
walczy i kazdego kto walczy trzeba deprecjonowac. Bo to takie niemodne.

Co Ty pieprzysz czlowieku ? Misje jakas masz ?

Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach
motocyklowych.

a jest gdzies obowiazek pisania?

Z sensem i na temat grupy ? Po to chyba jest grupa tematyczna.

Data: 2012-07-04 20:46:34
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 20:41, Kuczu pisze:
[...]

nie, zadaje Ci tylko pytanie, czy wiesz w ogóle co krytykujesz czy tylko tak sobie krzyczysz bo lubisz?

Przypomnij mi lepiej co ostatnio ciekawego napisales w tematach
motocyklowych.

a jest gdzies obowiazek pisania?

Z sensem i na temat grupy ? Po to chyba jest grupa tematyczna.

ale jest obowiązek czy go nie ma?

PS skoro nie wiesz to Ci powiem: to o co walcze to własnie aby grupa pozostał tematyczna i na poziomie. Bo że może taka byc to wierze, tylko że o to muszą zadbać wszyscy.

Mysle ze EOT bo tylko osobiste wycieczki czynisz zupełnie nie w temacie grupy.

Data: 2012-07-04 21:04:47
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 20:46, Arni pisze:

nie, zadaje Ci tylko pytanie, czy wiesz w ogĂłle co krytykujesz czy tylko
tak sobie krzyczysz bo lubisz?

W przykach Tobie nie dorownam. Ja krytykuje Twoje misjonarskie podejscie do urojonej "sprawy".

PS skoro nie wiesz to Ci powiem: to o co walcze to własnie aby grupa
pozostał tematyczna i na poziomie. Bo że może taka byc to wierze, tylko
że o to muszą zadbać wszyscy.

Ale po co Ci tematyczna skoro sie nie wypowiadasz na tematy motocyklowe a jedyna Twoja aktywnosc objawia sie w krytykowaniu innych, mniej wyedukowanych "usenetowo" pisaczy ?

Mysle ze EOT bo tylko osobiste wycieczki czynisz zupełnie nie w temacie
grupy.

Nienienie. Powinienes napisac EOT juz bardzo dawno temu, gdy po raz kolejny rozkrecales przeciwsikaczowa krucjate.

Data: 2012-07-04 21:06:30
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 21:04, Kuczu pisze:

W przykach

w krzykach mialo byc.

Data: 2012-07-07 18:16:32
Autor: Jasio
w sprawie sikacza
[...]

Nie ma takiego marketu w Słubicach.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-07-08 06:30:03
Autor: Kuczu
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-07 18:16, Jasio pisze:
[...]

we Frankfurcie jest

Data: 2012-07-04 22:12:53
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jt1mgj$m9r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam.

Nie wszystkie polskie komedie sa takie zle ;)

A co do meritum.
To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.
Akurat najbardziej cenilem sobie dyskusje tu prowadzone a w tej chwili wszystko sprowadza sie do "co na pierwsze" sygnowane przez scigacza.
Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie jest to jedna w przyczyn?

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-04 22:25:30
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Bartek Kacprzak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ff4a3da$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.

Nie tylko Ty masz takie zdanie.

Najgorsze jest to, ze na propozycje wylaczenia pisania (tylko przegladanie grupy) lovtza tez zareagowal kategorycznym "nie, bo nie".

Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie jest to jedna w przyczyn?

Starzy odchodza, nowych nie bardzo przybywa, wielu sie zraza bo:
- to nie forum (brak awatara, kolorkow, pw, etc.)
- usenet powoli umiera
- serwerow news tez coraz mniej (nie da sie na nich kasy trzepac)
- wszystko jest w archiwum, wiec dyskusje sa raczej prywatne, a zarty hermetyczne

Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy), ale gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich "uproszczonej" wersji przegladarki.

Data: 2012-07-04 22:37:32
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 22:25, Ivam pisze:

Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy),
ale gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich
"uproszczonej" wersji przegladarki.

a ja chwile temu szukalem czegos w archiwum i trafił mi sie watek z 2000 roku:
  Dziku, A. Medyna, Belushi, Zbigi, Tango, Damiano, Kizior, Koniu... a w innych wątkach wielu wielu fajnych ludzi. Byli i poszli bo tutaj juz nie ma tego klimatu. Wtedy to sie dyskutowało...

Data: 2012-07-05 09:28:01
Autor: Marcin N
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 22:37, Arni pisze:
[...]

Na ich miejsce przyszliby nowi, gdyby starzy choć trochę im to ułatwili.
Nie ma tamtego klimatu? Pewnie nie ma. Świat się zmienia. Jest inny klimat: klimat wojny o to czyja racja jest najmojsza. Stańcie trochę z boku tej dyskusji ze ścigaczem. Toż to święta wojna o pietruszkę. Warto się szarpać? Dopóki odbywało się na pewnym poziomie - było do zniesienia. Jednak ostatnie ataki stają się już niesmaczne.

--
MN

Data: 2012-07-05 17:29:12
Autor: marider
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-05 09:28, Marcin N pisze:
[...]

I sie uczylo :)

Nie ma tamtego klimatu? Pewnie nie ma. Świat się zmienia. Jest inny
klimat: klimat wojny o to czyja racja jest najmojsza.

Masz racje, widac to chocby po coraz bardziej przyglupawych ustawach w Sejmie. Tu jest swietny przyklad, pierwszy z rzedu:

Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 września 2011 r. w sprawie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób wykonujących czynności mające istotne znaczenie dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w jednostce organizacyjnej wykonującej działalność związaną z narażeniem, polegającą na rozruchu, eksploatacji lub likwidacji elektrowni jądrowej.

Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej zapadlej Polszy  (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj reaktora w Swierku)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-07-05 18:19:36
Autor: Leszek Karlik
w sprawie sikacza
On Thu, 05 Jul 2012 17:29:12 +0200, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]
Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej  zapadlej Polszy  (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj  reaktora w Swierku)

W Świerku robią farmaceutyki izotopowe, i to eksportowane za granicę, nie
tylko badania.

A w rozporządzeniu nie ma nic o "reaktorze jądrowym na dużą skalę", myślisz
że uran w Świerku jest jakiś mniej radioaktywny przez to, że to reaktor
badawczy? :-)

Durne na maksa to było ściganie ludzi, którzy zbierali kamienie będące
naturalnie występującą rudą uranu.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-05 19:46:18
Autor: marider
w sprawie sikacza [OT]
W dniu 2012-07-05 18:19, Leszek Karlik pisze:

W Świerku robią farmaceutyki izotopowe, i to eksportowane za granicę, nie
tylko badania.

To wiem, bylem tam 2 razy z kolem naukowym w ogolniaku i na studiach x lat temu. Fizyka fajna jest ino malo kto ja czai, wczoraj CERN oficjalnie oglosil znalezienie bozonu Higgsa np. czyli mamy nowy przelom w HEP ;)

A w rozporządzeniu nie ma nic o "reaktorze jądrowym na dużą skalę", myślisz
że uran w Świerku jest jakiś mniej radioaktywny przez to, że to reaktor
badawczy? :-)

Bynajmniej. Za to mozna sie pochwalic ze to jeden z najnowoczesniejszych reaktorow w EU (chociaz tyle tego po wielu modernizacjach).

Durne na maksa to było ściganie ludzi, którzy zbierali kamienie będące
naturalnie występującą rudą uranu.

Przymusowe roboty to za komuny wiezniowie polityczni odwalali w Kletnie wydobywajac ta rude wlasnie rekoma. Polecam wycieczke a i niedaleko jest Jaskinia Niedzwiedzia oraz fajna knajpa motocyklowa zeby bylo NT ;)

http://www.kletno.pl/

Pzdr
PS: swoja droga to na Wiejskiej wiekszosc powinna sobie rzeczone badania porobic. Hehe.
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-07-05 20:34:45
Autor: Leszek Karlik
w sprawie sikacza [OT]
On Thu, 05 Jul 2012 19:46:18 +0200, marider <2marider@gazeta.pl> wrote:

[...]
A w rozporządzeniu nie ma nic o "reaktorze jądrowym na dużą skalę",  myślisz Ĺźe uran w Świerku jest jakiś mniej radioaktywny przez to, Ĺźe to  reaktor
badawczy? :-)

Bynajmniej. Za to mozna sie pochwalic ze to jeden z najnowoczesniejszych  reaktorow w EU (chociaz tyle tego po wielu modernizacjach).

Chwilowo. Ale nie mają kasy na opłacanie pracownikĂłw naukowych i będą  musieli
ogłosic upadłość jak ktoś z jakiegoś ministerstwa nie pomyśli nie podpisze
jakiegoś papierka. :-\

[...]
[...]

A może nawet podjadę w te wakacje, pogoda ładna. :-)

PS: swoja droga to na Wiejskiej wiekszosc powinna sobie rzeczone badania  porobic. Hehe.

Rrright. Jak ktoś chce iść do polityki to raczej z definicji nie przejdzie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-05 22:38:05
Autor: Monster
w sprawie sikacza [OT]
W dniu 2012-07-05 20:34, Leszek Karlik pisze:
[...]

Nawet kawał jest:
Dzwoni facet na Wiejską:

-Chciałbym zostać posłem,co mam robić?
-Pojebało pana?
_Tak,a jeszcze jakieś wymagania?
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-06 10:53:47
Autor: de Fresz
w sprawie sikacza
On 2012-07-05 17:29:12 +0200, marider <2marider@gazeta.pl> said:

Masz racje, widac to chocby po coraz bardziej przyglupawych ustawach w Sejmie. Tu jest swietny przyklad, pierwszy z rzedu:

Rozporządzenie Ministra Zdrowia

Piszesz o ustawach, a dajesz przykład rozporządzenia - nie bardzo chyba rozróżniasz te dwa akty prawne, co? Może więc nie masz kompetencji do oceny ich sensowności?

[...]

Na licencje agenta ochrony strzegącego doniczek z palmami w biurowcu też trzeba mieć takie badania.

Jakby jeszcze jakas elektrownia jadrowa na skale przemyslowa byla w tej zapadlej Polszy  (oprocz jednej malutkiej badawczej jednostki, czytaj reaktora w Swierku)

Się szykują do budowy więc nie jest niczym dziwnym, że tworzone są przepisy wykonawcze z wyprzedzeniem. Faktycznie, lepiej jakby poczekali aż wybudują i wprowadzili coś takiego po pierwszym fakapie, święta racja.

de Fresz

Data: 2012-07-04 23:46:07
Autor: Bartek Kacprzak
w sprawie sikacza

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jt28rt$ku6$1inews.gazeta.pl...
Nie tylko Ty masz takie zdanie.
Mam nadzieje, moze jednak wspolny apel do adminow nie jest glupim pomyslem?

Najgorsze jest to, ze na propozycje wylaczenia pisania (tylko przegladanie grupy) lovtza tez zareagowal kategorycznym "nie, bo nie".
Wiem, pamietam, ale kazdy w koncu zmienia zdanie, nawet AZ.

[...]
I to wlasnie stanowi o atrakcyjnosci tej wlasnie grupy.
To, ze watkow jest mniej? Wystarczy poczekac rok, dwa. W koncu wymysla nowe rozwiaznia, nowe motocykle to dyskusje wroca. :)

Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy), ale gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich "uproszczonej" wersji przegladarki.
Ja tez nie daje rady :/

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Data: 2012-07-05 02:07:50
Autor: songoku
w sprawie sikacza

[...]

Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
ogromnej większości...
Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
bajki włożyć...
Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
że dobrze robię...

Pozdr
Songoku
LwG

Data: 2012-07-05 11:33:12
Autor: duddits
w sprawie sikacza
On 05.07.2012 11:07, songoku wrote:
Bo usnet umiera...tu sie generalnie dyskutuje o dupie maryni w
ogromnej większości...

Od lat to słyszę :) Zmienia się - to na pewno.

Taka jest smutna prawda i teorie o wyższości grupy nad wszelkiej maści
forami(nie piję tu do ścigaczowego - raczej tematycznych) można między
bajki włożyć...

Teorie wyższości? LOL :) To dobre do flejmów. Daj spokój. Czat roomy na stronach swego czasu też miały IRC-a wykończyć, ale jakoś się na to nie zanosi. Chociaż akurat na #pl.rec.motocykle to faktycznie pustki. Tak przy okazji zapraszam :)

Nieczęsto już tu zaglądam, ale takie dyskusje tylko mnie utwierdzają,
że dobrze robię...

Wcale Ci się nie dziwię, że nieczęsto. Chyba mało komu umyka fakt, że jest pełnia sezonu i każdy motocyklista zamiast siedzieć przed monitorem (co częściej zdarza się w chłodne miesiące) woli siedzieć przed zegarami swojego motocykla :)

Mniej defetyzmu, więcej nadziei Panie i Panowie.
Właśnie.
Są tu w ogóle jakieś Panie? :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-07-04 22:46:45
Autor: Magic
w sprawie sikacza
Arni napisał(a):
[...]

Poprosiłem Mariusza o to, by bramka do grupy została wyraźnie oznaczona jako "Ogólnopolska grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle" i na samej górze tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota. Odzew był pozytywny i procedura wprowadzenia zmian została już uruchomiona. Mam nadzieję że zostanie to niedługo zrobione i zobaczymy jak zadziała.
Niniejszym proszę wszystkich użytkowników grupy o powściągnięcie języków i nieco cierpliwości.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-04 22:55:24
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt2a3r$oqa$1@news.icm.edu.pl...
[...]

I dalo sie tak z pomicieciem adminami newsow i w ogole? Jesli tak to brawa, ale odszczekam wszytko dopiero jak zobacze, ze dziala i cos daje.

Data: 2012-07-04 23:07:14
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 22:55, Ivam pisze:
[...]

a co to jest "grupa dyskusyjna" ? Przeciez to synonim forum. Nic z tego nie wynika. I nie w nazewnictwie jest przeciez problem

I dalo sie tak z pomicieciem adminami newsow i w ogole?

taaa, jassne. Owca sam sie wziął i zrobił.

Jesli tak to
brawa, ale odszczekam wszytko dopiero jak zobacze, ze dziala i cos daje.

A co niby ma dać? przecież przedszkolaki z sikacza tego nie zrozumieją, nie wiadomo, czy w ogóle dadzą rade przeczytać (jeśli juz w ogóle zechcą). Ich poziom się nie zmieni.

Data: 2012-07-04 23:12:11
Autor: Ivam
w sprawie sikacza
Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jt2ba2$o99$1@inews.gazeta.pl...
taaa, jassne. Owca sam sie wziął i zrobił.

Nie doczytalem tego co na dole:
https://groups.google.com/d/msg/pl.news.admin/WiGAeaw1QRo/hY_vzguUwcUJ

Ale narazie bede cicho - zobaczymy na chlodno.

Data: 2012-07-04 23:33:39
Autor: Arni
w sprawie sikacza
W dniu 04.07.2012 23:12, Ivam pisze:
[...]

ale na co liczysz? Admini usenetu przez 3 lata nie mogli sie zdobyć na odcięcie anonimizerów, dzięki którym grupa wyrostków sparaliżowała polowe grup usenetowych. pl.rec.kuchnia przestało chyba w ogóle funkcjonować. 3 lata i nie wiem w końcu jak to sie skończyło, wzięli ich do wojska albo cuś bo przepadli. A admini uniknęli posądzenia o cenzurowanie. W imię poszanowania wolności ubili kilka dobrze funkcjonujących grup. Ale nie musieli nic robić.  A teraz sikacz dopisze dwa zdania na stronie i będzie cacy.
To tyle jeśli chodzi o argumentacje i nadzieje.

Data: 2012-07-05 10:56:15
Autor: Magic
w sprawie sikacza
W dniu 2012-07-04 23:33, Arni pisze:
[...]

ale na co liczysz?

Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie porozmawiać. Odłączenie feeda z Ś nie ma za bardzo sensu, PRM nie jest naszą własnością i ma służyć wszystkim, w tym 13 letnim niewykształconym. Zdaje się że ta grupa ma edukować, więc przy okazji można ich nauczyć czytać i pisać, będzie mniej imbecyli na drogach. Trzeba tylko dać im szansę i odpowiednio poinformować GDZIE się znajdują i jakie panują tu ZASADY. To właśnie mają ułatwić zaproponowane przeze mnie zmiany. Inwektywy i piana na pysku nie ułatwią ich przeprowadzenia ani nie pozwolą ocenić ich efektu. Dlatego jeszcze raz apeluję o opamiętanie i powściągnięcie emocji na jakiś czas.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-05 09:05:26
Autor: AZ
w sprawie sikacza
On 2012-07-05, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

ale na co liczysz?

Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie porozmawiać.
A ja mam nieodparte wrazenie, ze to zwykla zagrywka, zeby wyszlo, ze wszyscy sa zli a z nim da sie normalnie porozmawiac. Tak czy siak
musial to zrobic bo 2 dni temu napisal do niego Atman z ktorego uslug
korzystaja:

https://groups.google.com/group/pl.news.admin/msg/c5c1940bceef8f85?hl=pl

-- -
[...]
Na prośbę jednego z użytkowników p.r.m ATMAN wysłał informację do klienta,
na którego adresacji działają grupy.scigacz.pl, o podjęcie stosownych działań tj:
 - Jasną i wyraĹşną informację na forum, Ĺźe jest to grupa dyskusyjna usenet ( nie lokalne forum ), obowiązuje netykieta i tematyka grupy.
 - Pełną informację o tematyce grupy ( http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle ) i przestrzegania tematyki grupy
 - Dodanie linku lub zaleceń netykiety -- -

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-05 20:48:26
Autor: Magic
w sprawie sikacza
On 2012-07-05, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

ale na co liczysz?

[...]

Rozmawiamy o tym z Łowcą od weekendu. Jeśli jest nacisk z drugiej strony - tym lepiej. Info z dzisiaj mam takie że sprawa idzie do przodu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-05 21:12:26
Autor: Arni
w sprawie sikacza
On 2012-07-05, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

ale na co liczysz?

[...]

i nic to nie da. Stanowisko atmana jest takie, że zlali wszystkie argumenty a jako warunek stawiają tylko umieszczenie informacji na portalu. A co ona da - wiadomo - nic sie nie zmieni.
Skoro maja w dupie własny regulamin to ja ich tez mam w dupie. I cały ten smierdzący grajdoł tez.

Data: 2012-07-05 11:23:16
Autor: duddits
w sprawie sikacza
On 05.07.2012 10:56, Magic wrote:
Ja np liczę na opamiętanie. Wszystkich. Z Mariuszem da się normalnie
porozmawiać.

To jest mam wrażenie esencja problemu. Idę o zakład, że z każdym tu obecnym się da.
Spotkać się po prostu i pogadać o tym na żywo. Choćby na jakiejś imprezie masowej typu gymkhana czy inne dni otwarte. Temat pewnie dałoby się ogarnąć w jednej sesji i byłoby po sprawie.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-07-08 09:22:30
Autor: Jacot
w sprawie sikacza
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Poprosiłem Mariusza o to, by bramka do grupy została wyraźnie oznaczona jako "Ogólnopolska grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle" i na samej górze tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota.

Myslisz ze to cokolwiek zmieni?;) To nie jest tylko kwestia nazwy ale
calego lajaltu osadzenia bramki. Takich bramek w roznych portalach
jest od groma i wiekszosc jakie widzialem  jest zrobiona jakos tak, ze
nie ma watpliwosci dokad prowadza, ot usluzne podanie pomocnego
narzedzia uzytownikom. Daleko nie szukajac, jak takie cos:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl.rec.motocykle
Nie wierze, ze "w imieniu grupy" wynegocjujesz cokolwiek ponad jakies
dzialania pozorowane. Jak mawiali starozytni indianie; kto sie k...wa
urodzil, orlem nie wyleci.

w sprawie sikacza