w stenogramach roi sie od błedów

Data: 2010-06-17 10:01:16
Autor: PaweL
w stenogramach roi sie od błedów
http://niezalezna.pl/article/show/id/35476

wiem że dla wielu "Nasz Dziennik" aż parzy w ręce, ale "Gazeta Wyborcza" dla kilku milionów Polaków też nie jest żadnym autorytetem.

pozdr
Paweł

Data: 2010-06-17 10:06:52
Autor: O.Salij
w stenogramach roi sie od błedów
kilku milionów Polaków też nie jest żadnym autorytetem.

np dla kogo?

jk

Data: 2010-06-17 10:47:17
Autor: KiloSierra
[kolina warning]
_

Data: 2010-06-17 11:01:27
Autor: Feltek
w sten..

Użytkownik "O.Salij" <oskar.salij@wp.pll> napisał w wiadomości news:hvcl34$vuj$1news.onet.pl...
> kilku milionów Polaków też nie jest żadnym autorytetem.

np dla kogo?

    dla tych co nie potrafią myśleć lub boją się myślenia,
dla tych co wolą lekkostrawną papkę przeżutą przez Rydzyka.

Data: 2010-06-17 11:09:38
Autor: lady mutant
O.Salij pisze:
kilku milionów Polaków też nie jest żadnym autorytetem.

np dla kogo?

sądząc z nakładu i kondycji finansowej ratowanej sprzedawaniem
gaci, staników i wczasów w Egipcie, to dla większości...

-- lm

Data: 2010-06-17 11:20:49
Autor: O.Salij
w stenogramach roi sie od błedów
sądząc z nakładu i kondycji finansowej ratowanej sprzedawaniem
gaci, staników i wczasów w Egipcie, to dla większości...

znasz gazete o lepszej kondycjii finasowej i nakładzie?

jk

Data: 2010-06-17 11:45:35
Autor: lady mutant
O.Salij pisze:
sądząc z nakładu i kondycji finansowej ratowanej sprzedawaniem
gaci, staników i wczasów w Egipcie, to dla większości...

znasz gazete o lepszej kondycjii finasowej i nakładzie?

fakt...

widocznie lepiej sprzedają gacie i wczasy; do tego
bez maniakalnych michnikowych *izmów z odtwarzaniem RM
z drugiej ręki na czele...

-- lm

Data: 2010-06-17 15:01:49
Autor: O.Salij
w stenogramach roi sie od błedów
fakt...

widziałaś raport kwartalny faktu?

jk

Data: 2010-06-17 15:59:27
Autor: KiloSierra
O.Salij pisze:
fakt...

widziałaś raport kwartalny faktu?

jk

daj linka - niech wszyscy zobaczą!

Data: 2010-06-17 16:30:48
Autor: lady mutant
KiloSierra pisze:
O.Salij pisze:
fakt...

widziałaś raport kwartalny faktu?

jk

daj linka - niech wszyscy zobaczą!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_AG

resztę sobie doklikaj:-)

-- lm

Data: 2010-06-17 19:29:11
Autor: Feltek
w stenogramach ..

Użytkownik "lady mutant" <lady.mutant@mutants.org> napisał w wiadomości

> znasz gazete o lepszej kondycjii finasowej i nakładzie?

fakt...

bez maniakalnych michnikowych *izmów z odtwarzaniem RM
z drugiej ręki na czele...

    boli cię to, że rozpowszechnia indoktrynację rydzykowską ?
Społeczeństwo ma prawo wiedzieć co robi Partia Kościelna.
Zgadza się, mnie też jest wstyd, że część Polakow daje się nabrać
propagandzie Rydzyka, ale poziom intelektualnym ludzi jest różny.
Usprawiedliwieniem jest tylko to, że Rydzyk manipuluje tak jak Goebbels,
a może i lepiej.

Data: 2010-06-17 19:29:34
Autor: Feltek
w stenogramach ..

sądząc z nakładu i kondycji finansowej ratowanej sprzedawaniem
gaci, staników i wczasów w Egipcie, to dla większości...

 Rydzyk, lub inny partyjniak kościelny ci to powiedział ?
Nie potrafisz sam myśleć ?

w stenogramach roi sie od błedów