w takim tempie WIG20 3000 pkt jeszcze w czerwcu

Data: 2009-05-19 20:01:59
Autor: Jeremiasz Kafelski
w takim tempie WIG20 3000 pkt jeszcze w czerwcu
tomek wrote:

... nieważne że kryzys i recesja, Obama ładuje drukowane $$ w fundusze
skupujące akcje, wszystko oczywiście ściśle tajne - to jest jego
sposób na
walkę z kryzysem, jak się to wyda będziemy mieli powtórkę z historii
takie tam political fiction
:-)

Powiedz mi to we wtorek za tydzien. Na razie nerwowosc panuje a to raczej trend boczny. O zjezdzie niekt nie wspomina, ale kazden trzyma palec na myszce

Data: 2009-05-19 20:28:04
Autor: kroovka
dzien kota :-)
Powiedz mi to we wtorek za tydzien. Na razie nerwowosc panuje a to
raczej trend boczny. O zjezdzie niekt nie wspomina, ale kazden trzyma palec na myszce

jutro dzien kota

kroovka> --

w takim tempie WIG20 3000 pkt jeszcze w czerwcu