w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju

Data: 2010-04-13 23:19:05
Autor: jacek_1970
w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju
Mam nadzieje ze w Krakowie poza porotestami przeciwko miejscu pochówku znajda sie odważni zeby Bambo przypominac o tym co o nim myslimy gdy oglądamy film nagranej przez dzielną załogę helikoptera Apache w Bagdadzie:

http://www.youtube.com/watch?v=is9sxRfU-ik&feature=related

Data: 2010-04-13 23:35:18
Autor: awe
w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju
link sie nie otwiera, trzeba sie logowac - co mam w dupie, zaladuj gdzies na serverze jesli nie masz w dupie
awe

Data: 2010-04-13 23:52:27
Autor: jacek_1970
w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju
fakt, trzeba byc zalogowanym, tresci są nieodpowiednie dla dzieci, wiec zablokowali, ale posiadanie konta na youtubie to nie grzech

Data: 2010-04-13 23:57:49
Autor: awe

Użytkownik "jacek_1970" <tluszczofil@usun-to-bo-to-antyspam.gmail.com> napisał w wiadomości news:hq2p7t$dqb$1atlantis.news.neostrada.pl...
fakt, trzeba byc zalogowanym, tresci są nieodpowiednie dla dzieci, wiec
zablokowali, ale posiadanie konta na youtubie to nie grzech
-- -- -- -- -- -
no to moze lepiej zeby nie ogladal
awe

Data: 2010-04-13 23:39:25
Autor: Tomy M.
w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju
Na to aż takich dowodów nie potrzebujemy.
Wszyscy wiemy jak wyglądają amerykańskie obozy koncentracyjne.
Niczym nie różnią się od ... POLSKI OBOZÓW KONCENRACYJNYCH.

 Czasami odnoszę wrażenie że sporo sympatyków PO uważa
że PISIORY są za wojną w Iraku czy Afganistanie...
Nikt nie jest za tą wojną ... nikt normalny.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 23:43:54
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2ofe$c8t$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

He, ale + prezydent był, za przedłużeniem mandatu w Iraku i to na koszt Polaków... http://dziennik.pl/wydarzenia/article97205/Polscy_zolnierze_beda_w_Iraku_nielegalnie_.html?service=print

boukun

Data: 2010-04-13 23:51:58
Autor: Tomy M.
[...]

 A znasz powód dla którego tak uważał?
Prezydent podejmuje decyzje w opraciu o informacje NIEJAWNE.
My musimy mieć do niego zaufanie, chociaż nigdy nie poznamy
jego motywów. Ja też uważam że to jest złe rowiązanie, ale
lepszego nie ma :-/

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 00:00:00
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2po1$j6c$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
ja tez wyslalbym te wojsko do iraku i afganistanu...miec armie pelna wysokooplacanych safandul - toz to tragedia. niech sie w boju szkola. a ze paru zginie - takie zycie. ja wiem ze to okrutnie brzmi ale sa zwiazane zawody z pewnym ryzykiem. ja tez ryzykuje przechodzac przez pasy na jezdni. chlac mozna do woli i naet jak zlapia to samochodow nie konfiskuja...a za to powinna byc od razu kula w leb
awe

Data: 2010-04-14 00:03:50
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq2pft$483$1news.onet.pl...

[...]

I za to go teraz jego własny Bóg wysłał na tamten świat...

boukun

Data: 2010-04-14 00:20:46
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq2pqg$290$1mx1.internetia.pl...

[...]

taki mial zawod i zginal na terytorium wroga...sami rosjanie tak pisali...
awe

Data: 2010-04-14 00:24:57
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq2qmr$868$1news.onet.pl...

[...]

Szukał, aż znalazł...., terytorium swojego wymyślonego "wroga"...
Jego obsesja go zabiła, a przy tym pociągnął 95 innych osób...
Ale ma nadal chorych naśladowców z PiSu, którym jeszcze mało nauczki, myślą też, że świat zawojują...

boukun

Data: 2010-04-14 23:03:41
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq2r23$8sn$1mx1.internetia.pl...

[...]

ciebie boukun to nikt nie pobije w wymyslaniu wroga, chyba karpi tam brakuje
awe

Data: 2010-04-14 23:42:53
Autor: Tomy M.
[...]

Bokun ... powtarzacie się. Wiecie?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alzheimer

Tomy M.

Data: 2010-04-14 00:18:00
Autor: Tomy M.
[...]

  Niech jeszcze trawę zalegalizują i będziemy promem
przepływać przez ulicę. Ale Tusk zrobi wszystko by do
reszty ogłupić ten naród. Kaczyński dawał gwarancję
że nie popuści takiej ustawie ... Tusk i Komorowski
już tego nie zagwarantują.

  Co do Iraku, 15 lat temu powiedziałbym że lepiej
mieć obezpiecznych biboków, a nie wojsko... teraz gdy wokół
wojny doceniam wyszkolonych żołnierzy, jednak cena utraty
zaufania u przyjaciół jakim byli dla nas Irakijczycy
jest bardzo wysoka. Ciężko mi wymyśleć powód dla którego
podjęto decyzję o wzięciu udziału w tej wojnie, ale
nie dopuszczam do siebie że mógłby być błachy.
Przy czym nie chodzi mi o powody amerykanów i ONZ
bo te wiadomo że były fałszywe. Chodzi mi o powód
przystąpienia Polski do tej wojny.
  Jeżeli okaże się że Polskim powodem była tylko
chęć przypodobania się amerykanom ... będziemy winni
mordu przy którym Katyń to wypadek na huśtawce ...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 00:23:09
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2r8r$jsn$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie wnikam, nie oceniam za malo o tym wiem
awe

Data: 2010-04-14 00:00:18
Autor: boukun
[...]

My nic nie musimy. Prezydent od początku piastowania swojego stanowiska działał w oparciu o informacje NIEJAWNE i podejmowane nie wiadomo w jakich ośrodkach... I to już jest samo w sobie niepokojące, jak i nieokreślenie jasne swoich motywów takich, a nie innych postępowań, niezgodnych z wolą narodu...

boukun

Data: 2010-04-14 00:51:21
Autor: Tomy M.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq2pjs$f5q$1mx1.internetia.pl...

[...]

  Zgodzę się z Tobą. Decyzje zapadały w podejrzanie
tajemniczy sposób. Zakładałem jednak że były tego
powody, ważne powody. Dlaczego tak zakładałem?

  LOGIKA, to ona każe mi mysleć że skoro komuś
spadają słupki popracia za te decyzje, a on nadal
je podejmuje (kontynuacja wojny w Iraku itp.)
to są tego BARDZO POWAŻNE POWODY.
Politycy są cwaniakami, ale przecież nie kretynami
czytają OBOP itp. Wydrukowane słupki dostają rano
z gazetą i kawą. Czy uważasz że prezydentowi łatwo
przychodziło podejmowanie niepopularnych decyzji?
 Czy podejrzewasz że Miller stary komuch tak kochał amerykanów
że postanowił zrobić Guantanamo 2 w Polsce z tej miłości?
Ci ludzie (również Miller którego nie cierpię) podejmowali
te decyzje BO MUSIELI, BO TAKA BYŁA RACJA STANU!
 Pamiętaj że za RACJĘ STANU ... rozlicza historia.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 09:18:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2sma$kjc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba być naprawdę kretynem, żeby ślepo zawierzać jakiemuś natchnionemu pojebowi...

Ich racja stanu, nigdy nie była i nie będzie polską racjuą stanu. Już sam fakt, że i Stolzman i Kalkstein zezwolili i wiedzieli o tajnych więzieniach CIA na terytorium Polski, a także bez woli narodu, chcieli u nas amerykańskiej tarczy antyrakiertowej dla Amerykanów, włazili im w dupska bez mydła, kwalifikował ich do postawienia przed Trybunał Stanu. Jednego, los tak chciał, akurat rozliczyła historia. Na drugiego przyjdzie czas...

Więc jak można popierać takich zdrajców?

boukun

Data: 2010-04-13 23:44:53
Autor: MoRan Gandziajewicz

Użytkownik "jacek_1970" <tluszczofil@usun-to-bo-to-antyspam.gmail.com> napisał w wiadomości news:hq2n9b$9lf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sprawdź, kto był prezydentem juesej 3 lata temu, gdy nakręcono ten film.

w tych trudnych dla Polski dniach nie zapominajmy o zaslugach najwiekszego milosnika pokoju