w tym miejscu prosimy nie parkowac

Data: 2012-01-15 22:45:20
Autor: vvvvvv
w tym miejscu prosimy nie parkowac
niektórzy takie karteczki umieszczaja na bocznej tylnej szybie od srodka.
zastanawiam sie o co moze im chodzic i wykoncypowałem: niepelnosprawny potrzebuje wiecej miejsca zeby wysiasc, koles cos rozwozi i potrzebuje miec dostep z boku.

czy to jakas nowomoda? o co biega?

Data: 2012-01-15 22:54:42
Autor: Kris_Poland
w tym miejscu prosimy nie parkowac

Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomo¶ci news:jevhdb$gfg$1speranza.aioe.org...
[...]

specjalnie prakuje z dala od fajtlapow by sie nie przykleila
do niego gryba baba obiajajac mu drzwi ciasno parkujac

Data: 2012-01-15 22:12:58
Autor: AZ
On 2012-01-15, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:

specjalnie prakuje z dala od fajtlapow by sie nie przykleila
do niego gryba baba obiajajac mu drzwi ciasno parkujac
Widze, ze znow mocno zakrapiany weekend?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-15 22:16:12
Autor: AZ
On 2012-01-15, neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

Widze, ze znow mocno zakrapiany weekend?

Zazdroscisz? ;)

Nie ma czego, ja po pijaku nie pisuje na usenecie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-15 23:20:06
Autor: neoniusz
W dniu 15.01.2012 23:16, AZ pisze:
Widze, ze znow mocno zakrapiany weekend?

Zazdroscisz? ;)

Nie ma czego, ja po pijaku nie pisuje na usenecie ;-)

Ostatnio trudno to wszystko ogarnac na trzezwo ;)

Data: 2012-01-16 17:41:36
Autor: Pabl_o
w tym miejscu prosimy nie parkowac

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:jevj7a$kkr$2node2.news.atman.pl...

Nie ma czego, ja po pijaku nie pisuje na usenecie ;-)

Ale jak to zrobic skoro na usenet i drinalka jest czas w tym samym momencie?
Ani z jednego ani z drugiego zrezygnowac nie idzie ;)

--
Picasso

Data: 2012-01-15 22:29:19
Autor: to
w tym miejscu prosimy nie parkowac
begin neoniusz
Zazdroscisz? ;)

Sądząc po efektach to musi być coś mocnego. Czyżby płyn do szyb? Zimowy ponoć nieźle trzepie!!!

PS. Tylko odbija siÄ™ choinkÄ…. :/

Data: 2012-01-16 00:10:07
Autor: AZ
On 2012-01-15, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Sądząc po efektach to musi być coś mocnego. Czyżby płyn do szyb? Zimowy ponoć nieźle trzepie!!!

W proporcji 1:1 z Petrygo.

PS. Tylko odbija siÄ™ choinkÄ…. :/

Sprobuj o zapachu cytrynowym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-16 00:36:14
Autor: to
w tym miejscu prosimy nie parkowac
begin AZ
Sądząc po efektach to musi być coś mocnego. Czyżby płyn do szyb? Zimowy
ponoć nieźle trzepie!!!

W proporcji 1:1 z Petrygo.

Albo z moczem. :>

Data: 2012-01-15 23:02:25
Autor: Grejon
W dniu 2012-01-15 22:45, vvvvvv pisze:
[...]

Jak cieć z osiedla zobaczy z daleka tak± naklejkę, to już swojej nie naklei.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-16 11:47:33
Autor: Bydlę
On 2012-01-15 22:45:20 +0100, "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> said:

niektórzy takie karteczki umieszczaja na bocznej tylnej szybie od srodka.
zastanawiam sie o co moze im chodzic i

....i postanowiłe¶ ich zapytać, prawda?
Bo to oni naklejaj± informację, by w tym miejscu (czyli na bocznej tylnej szybie) nie parkować.

wykoncypowałem:

Czyli jednak nie.

--
Bydlę

Data: 2012-01-18 08:30:34
Autor: PM
[...]

Logicznie rozumuj±c doszedłe¶ do tego co było wiadomo od pocz±tku, że nie zapytał.
Mały kroczek i kolejny sukces.

Data: 2012-01-18 11:59:01
Autor: Bydlę
On 2012-01-18 07:30:34 +0000, "PM" <xpm@wp.pl> said:

[...]

S±dzisz, że on to kiedy¶ zrozumie?
Czy może lepiej od razu walić mu z grubej rury?
Bo ja preferuję finezję...

--
Bydlę

w tym miejscu prosimy nie parkowac