w tym miejscu zwolnijcie!!!!

Data: 2012-02-23 10:09:58
Autor: Vika
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Data: 2012-02-23 11:22:43
Autor: Chris
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Vika nabazgrał(a):

Dziury mają od 30 do 120 cm, zmnieści się PRAWIE całe auto
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11216008,Wielka_fuszerka__
Autostrada_A1_popekana_po_zimie.html

I wszystko jasne :)

Data: 2012-02-23 10:41:29
Autor: Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
W dniu 2012-02-23 10:22, Chris pisze:
[...]

Ale bez błędów napisałą. Podejrzane! Chyba że to nowa metoda maskowania się: pisze bęzbłędnie, więc uważa że ją nie poznają.

PS. W Thunderbirdzie można zrobić filtr po zawartości nagłówka.

--
Grych

Data: 2012-02-23 03:00:30
Autor: Czarek Daniluk
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
On Feb 23, 11:41 am, "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz"
<gr...@nospam.tg.pl> wrote:

> [...]

się: pisze bęzbłędnie, więc uważa że ją nie poznają.

PS. W Thunderbirdzie można zrobić filtr po zawartości nagłówka.

Jak bez błędów - "zmnieści" to nie jest poprawna Polszczyzna ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-02-23 13:31:20
Autor: Vika
w tym miejscu zwolnijcie!!!!

Jak bez błędów - "zmnieści" to nie jest poprawna Polszczyzna ;)

liczy się chec poprawy nie?

Vika

Data: 2012-02-24 11:07:16
Autor: Janek
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
PS. W Thunderbirdzie można zrobić filtr po zawartości nagłówka.

A możesz napisac dokładnie jak to zrobić?

J.K.

Data: 2012-02-23 18:59:59
Autor: MM
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Dnia 23-02-2012 o 11:41:29 Tomek "Grych" Gryszkiewicz <grych@nospam.tg.pl>  napisał(a):

PS. W Thunderbirdzie można zrobić filtr po zawartości nagłówka.

Opera też ma

Data: 2012-02-23 17:06:16
Autor: Rafał Grzelak
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Chris wrote:

Vika nabazgrał(a):

> Dziury mają od 30 do 120 cm, zmnieści się PRAWIE całe auto

> [...]

Ej, tym razem nawet sie usmiechnalem, wiec kolina pracuje nad forma. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-23 21:59:30
Autor: J.F.
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Dnia Thu, 23 Feb 2012 11:22:43 +0100, Chris napisał(a):
[...]

No ale co z tego ze Kolina - autostra od tego popekala czy co ? J.

Data: 2012-02-23 22:56:32
Autor: KrisPolska
w tym miejscu zwolnijcie!!!!

Użytkownik "Vika" <Vika@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ji4vph$frn$1inews.gazeta.pl...
Dziury mają od 30 do 120 cm, zmnieści się PRAWIE całe auto

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11216008,Wielka_fuszerka__Autostrada_A1_popekana_po_zimie.html

niemcy buduja z betonu i nie ma lipy
a u nas zawsze do huja pana zle bo wybieraja najtanszych ja pierdole:)

Data: 2012-02-24 08:58:40
Autor: Robert_J
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
niemcy buduja z betonu i nie ma lipy
a u nas zawsze do huja pana zle bo wybieraja najtanszych ja pierdole:)

Dlaczego tak brzydko mówisz o naszych? MZ wybierają normalny beton, taki jak trzeba. Ale po drodze, niejako przy okazji, kilku prezesów, viceprezesów i ch... wie kto jeszcze, wybuduje sobie wille. A w miejsce tego co zajebią trzeba nasypać gówna, żeby ilość się zgadzała :-). Załołę się, że na papierze wszystkie materiały są takie jak w projekcie :-).

Data: 2012-02-24 09:07:19
Autor: J.F.
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:58:40 +0100, Robert_J napisał(a):
[...]

Prezesi maja przezesowskie pensje i moga sobie wybudowac wille za swoje.
zreszta ile tego cementu potrzeba na wille, a ile na 1km autostrady.

Jak widac zeszlo nizej. zamowili dolomit, przywiezli dolomit, a noca
zarabia stroz z budowy i pewnie jeszcze paru pracownikow, bo przeciez to
trzeba jakos nasypac na ciezarowke.

a wystarczyloby by sie dogadac z jedna czy dwiema osobami, magazynier by
pokwitowal jedna fure wiecej, albo z kazdej po 5% wiecej .. J.

Data: 2012-02-24 09:19:34
Autor: Arek
w tym miejscu zwolnijcie!!!!
W dniu 2012-02-23 22:56, KrisPolska pisze:

[...]

Jakich najtańszych, nasze autostrady są najdroższe na świecie! To jest towar luksusowy jak się nie podoba to nie jeździj:)

A.

w tym miejscu zwolnijcie!!!!