w zakamarkach Europy

Data: 2010-06-09 15:41:43
Autor: no kto
w zakamarkach Europy
Tak,  w ciemnych zakamarkach Europy powstał cały front przeciwko
możliwości samostanowienia Polaków. Już chcieli rozebrać Polskę, już
straszą nasz rząd i każą się im meldować na komendę, a tu się naród
nie daje!! Naród robi protest! haha

Słuchajcie, ludzie! Dobra robota! Proszę o więcej. Więcej protestów!
Więcej działań! Więcej wodorostów i zgniłych jaj w kierunku tych
zaprzedanych nieudaczników!

Nie używajcie słów "chcielibyśmy poprosić" tylko "żądamy"! Prosić to
można kogoś kto jest suwerenny. Te tzw. elity nie są suwerenne, one
tylko przytakują rozkazom same nie widzą skąd.

Jakub K. wskazał typa odpowiedzialnego za ślędzenie po Europie z
działem orgonowym wywołującym deszcze nad Polską w czasie powodzi,
Jest to zwykły człowiek ze wstrzykniętą IG (taką czarną mazią), która
czyni go ofiarą podatną na dyrektywy złych, bardzo złych, baaardzo
baardzo złych istot, przy których moje grzeszki to gołąbki.

Ten gość biegający z działem orgonowym nie jest suwerenny - to
zaprogramowany niewolnik, który mimo to walczy.. ale szkodzi.

Życzycie i sobie i waszym dzieciom takiego losu?

Nie pozwólcie się teraz uspać i ugłaskać! Teraz macie szanse decydować
o swoim losie!

Zobaczcie Polacy! Jak tylko wstajecie od razu musicie walczyć za
duchową Europę. "Było nie wstawać" - ktoś powie, ale pasożyty
pożarłoby wasz kraj prawie bez waszego udziału. No chyba że ktoś nie
chce być pożarty! JA NIE CHCĘ!!! Dlatego dajemy się im we znaki!!

I chociaż dziś jeszcze pasożyty mają wystarczająco siły, aby
przeciwstawić wam inne kraje europejskie przy pomocy zamulonych elit,
jutro będą się was oklaskiwać, was zahartowanych nieszczęściami, które
dotknęły Polskę.

Jedyne co macie teraz robić to nie odpuszczać! Nie dać sobie w kasze
dmuchać, ani narzucić antypolskiej perspektywy. Cierpliwie znosić
ciosy i głośno potępiać antypolskich klakierów, kandydatów i
zaprzedane media!

Nic wobec pasożytów potulną postawą nie uzyskacie. Nic przez
DWADZIEŚCIA LAT TAKIEJ POSTAWY NIE UZYSKALIŚCIE! Zaś wobec Boga
zapłaciliście powodzią. Macie wolną rękę, aby walczyć o swój los!

Niech pasożyty nie powołują się na żadną europejska solidarność, gdyż
w czasie tej powodzi żadnej europejskiej solidarności nie
uświadczyliśmy!

Europa przez dekadę blokowała jakiekolwiek inwestycje w Polsce! Starty
po tej powodzi wyniosą około 40 MILIARDÓW ZŁOTYCH. Jedyna na co stać
'solidarną z Polską' Europę to przeniesie 2 MILIARDÓW ZŁOTYCH Z
NASZYCH SKŁADEK NA POWODZIAN. To jest ta solidarność europejska, o
której pisze literatura fantastyczna w antypolskich mediach.

Jeśli się teraz nie postawicie, jeśli teraz nie wybierzecie silnego
przywódcy to oprócz zniszczonej gospodarki skończycie jak Grecja! Bez
własnego przemysłu, bez własnej polityki pieniężnej, bez własnych
dzieci w kraju.

A myślicie może że te pasożyty chcą poprzestać na Europie? Absolutnie
nie. Europa to ich pole doświadczalne. W następnej kolejności chcą
wywołać wojnę w Azji. Nie udało im się napuścić Stanów Zjednoczonych
na Pakistan, więc teraz próbują rozbić Rosję, aby wojna w Azji
przerodziła się masakrę. Kiedy ludzkość będzie na kolanach łaskawie
się ujawnią wśród radioaktywnych pyłów ze wspaniałymi rozwiązaniami.
To jest wojna o samostanowienie ludzkości!

Mimo całej tej gry, która wydaje się luźna, sztuczna, mniej lub
bardziej kulturalna, WY pozostając w postawie biernej dążycie do
takiej czy innej zagłady siebie. TO WAS NIE MOŻNA WCIĄŻ WYRWAĆ Z OBJĘĆ
WASZYCH WROGÓW!

Skorzystajcie z tej szansy wzięcia losu Polski w ręce przywódcy, który
mimo pochodzenia, jednak ma odwagę stawić czoła układowi. Jeśli
zabraknie mu odwagi stawić czoła pasożytom -  spokojnie tak samo jak
chroniłem Tuska przed złymi manifestacjami złych istot, tak samo mogę
ochronić Kaczyńskiego. Ale jeśli wybierzecie spolegliwego ciapaka,
kundelka na smyczy, każdego kto pomacha mu euro lub teczką - to nie
liczcie na moją pomoc. Ja tylko znowu będę się przyglądał coraz mniej
powolnemu wysysaniu Polski z ludzi i zasobów. A przynajmniej do
rychłego końca świata, który akurat jest w rozkładzie takiego biegu
wydarzeń.

Ile razy jeszcze to będziemy przechodzić?

Ile razy to co mówią wam paskudy przez media będzie bardziej
wiarygodne niż to co ja wam mówię popierając to siłą manifestacji,
przed którą drżą elity europejskie.

A drżyjcie nieudacznicy rządzący Europą nie przed tym, że stracicie
stołki tylko, przed końcem do którego prowadzi bierność wobec działań
pasożytów. Skoro elity nie potrafią sobie poradzić z nimi to wzbudzam
narody. Wy jesteście pierwsi Polacy. Nie zawiedźcie mnie. Prawidłowo
umieścicie swoją lojalność. To jest wojna o czystość i samostanowienie
tego świata, który W RAZIE MOJEJ PORAŻKI zostaje tak czy inaczej,
przez nas lub przez nich zniszczony. Nie jestem Bogiem, ale tak
właśnie jest. To jest bardzo proste.

w zakamarkach Europy