w zasadzie nie powinni¶my się temu wszystkiemu d ziwić

Data: 2009-03-24 14:39:14
Autor: boukun
w zasadzie nie powinni¶my się temu wszystkiemu d ziwić

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqag9p$e48$1nemesis.news.neostrada.pl...
(...)w zasadzie nie powinni¶my się temu wszystkiemu dziwić, bo judaizm utrzymuje, że Pan Bóg stworzył ¶wiat dla Żydów i że już Adam był obrzezany (wiem co mówię).

Ja takich rzeczy nie pisałem, a dostałem za to wyrok?

boukun

w zasadzie nie powinni¶my się temu wszystkiemu d ziwić