w140 i licznik od nowa?

Data: 2012-02-23 19:29:53
Autor: Jarek S.
w140 i licznik od nowa?

Użytkownik "marian co imie ukrywa" <supermarjan.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji57qs$8q5$1inews.gazeta.pl...
MB s280, znalazlem przypadkiem ....
auto ma 'tylko' 160 k przelotu....
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-280-C22917549.html

widzac wnetrze + trwalosc tych aut zakladam ze sie licznik przekrecil....,
szacun ze fura wogole to wytrzymala, ale pytanie jak w temacie.
ile tam cyfr jest w liczniku? po 999 999 idzie od nowa czy cos innego wyskakuje?
mikolaj swiety? szynszyla? napis zamiast cyfer?
czy kreci sie dalej od 1 000 001 ?
czy tez po prostu idzie sobie od zera na nowo?
bo cos mi sie wydaje ze tutaj gostek sie nawet do licznikowca nie musial
fatygowac.....
co by z kolei znaczylo ze nie kazda fura ma krecony licznik, i te magicznie
190k moze byc prawdziwe....
hmm tzn "prawdziwe" bardziej....., bo przeca milion to drobne....

--

mam ten model z 92 roku czyli 20 letni i żaden z foteli nie jest w takim stanie jak ten na zdjęciu a przebieg 300 000, znaczy przynajmniej 300 000 :)
Poza tym to taka full opcja jak ze mnie ksiądz !

Data: 2012-02-24 07:19:09
Autor: marian co imie ukrywa
w140 i licznik od nowa?

mam ten model z 92 roku czyli 20 letni i żaden z foteli nie jest w takim stanie jak ten na zdjęciu a przebieg 300 000, znaczy przynajmniej 300 000 :)
Poza tym to taka full opcja jak ze mnie ksiądz !

jakie wrazenia z jazdy? sypie sie cos? ceny czesci  i serwisu?
te samochody podobno wcale nie sa az takie drogie jak sie powszechnie sadzi.,
awaryjnosc mniejsza jak nowszych, czesci dostepne i nie tak drogie jakby sie
mialo wydawac po klasie auta....
prawda to?  --

Data: 2012-02-24 08:45:11
Autor: Jarek S.
w140 i licznik od nowa?

Użytkownik "marian co imie ukrywa" <supermarjan.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji7dld$889$1inews.gazeta.pl...

[...]

W zasadzie to nie wiem, eksploatuje go dopiero 3 lata i jedyna rzecz jaka się zepsuła to taki sterownik klimatyzacji/nawiewu. Jazda w trasie bardzo wygodna , w mieście już mniej. Spalanie gazu nawet 25 litrów po mieście a w trasie potrafi zejść do 16 litrów. Z racji wieku są już pierwsze ogniska rdzy niestety. Siedząc w necie widzę że nie ma problemu z dostępnością części, sporo jest anglików ....

w140 i licznik od nowa?