w20 2200 ?

Data: 2009-06-03 21:00:28
Autor: Archangell
w20 2200 ?
Mysle ze w najblizszych dniach zobaczymy 2150-2200  na w20.
co sadzicie ?

Ja sadze, ze raczej nie. Dzisiaj moje systemy pokazaly sygnaly sprzedazy na wielu rynkach.
Na DJ, S&P, DAX, Ropa, Zloto, Euro/USD. Na gpw nie pokazaly jeszcze ale jutro beda mialy szanse.

Arch

Data: 2009-06-03 23:43:36
Autor: tes444
w20 2200 ?

Myślę żę mało kto spodziewa się 2000 pkt i dziś mogą wszystkich
zaskoczyć .
Większość mowi : szczyt juz byl , szczyt juz blisko, teraz czas na
korektę.

A jak wzrośnie do wtorku 300 pkt  ??? - mysle ze to mozliwe
 co wtedy powiedza ci wszyscy ?

w20 2200 ?