w20 DOCELOWO 495-630

Data: 2009-02-24 22:55:41
Autor: ha-ha
w20 DOCELOWO 495-630
CZY WRESZCIE ZROZUMIECIE,ŻE PIĘKNA DZIEWCZYNA NA KARAIBACH MOZE WIEDZIEC WIĘCEJ NIZ WYTRAWNI ANALITYCY? 22LUTEGO 0 13.28 PROGNOZOWAŁEM . KRÓTKI TERMIN CHYBA BEZBŁĘDNIE.a DO 2011 TRZEBBA DOZYC JAK U KEYNESA.
pS
DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

Data: 2009-02-25 10:59:12
Autor: kigam
w20 DOCELOWO 495-630

Użytkownik "ha-ha" <korczakj@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mocne te słońce na Karaibach.

Data: 2009-02-25 11:30:35
Autor: Virck
w20 DOCELOWO 495-630

"ha-ha" <korczakj@neostrada.pl> wrote in message news:go341d$q2r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Twoj lekarz wyludza od ciebia kase....Zmien lekarza, bo lekarstwa ktore ci przepisal to tylko placebo idioto...

Data: 2009-02-25 18:08:39
Autor: tomek
w20 DOCELOWO 495-630

[...]

po takim zamknięciu na Wig20 będziesz czekał na wzrosty do usranej śmierci, wtedy nawet pies nie trąci akcji i giełdy

Data: 2009-02-25 20:45:58
Autor: Loser
Chyba w przeliczeniu na EURO :-)
Ciao

Chyba w przeliczeniu na EURO :-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-02-25 21:27:28
Autor: kogutek
Szybciej. 550 będzie w połowie tego roku
Produkcja sprzedana liczona w łódzkim spadła w styczniu o 15% w stosunku do
grudnia, a grudzień był słabszy niż styczeń 2008. Nie sądzę żeby jakieś inne
województwo zanotowało 30% wzrost. W zeszłym roku firmy szły na styku. Firma co
nie sprzedaję traci bardzo szybko wartość. W 2011 będzie nie więcej niż 350.
Zakładając że będą wtedy jeszcze jakieś firmy na giełdzie. Kryzys dopiero
nadchodzi.   --

Data: 2009-02-26 06:39:13
Autor: Lech Dubrowski
w20 DOCELOWO 495-630
A dlaczego nie 0?

Leszek

Data: 2009-02-26 10:47:00
Autor: kogutek
w20 DOCELOWO 495-630
A dlaczego nie 0?

Leszek
Spróbuj sam odpowiedzieć na to proste pytanie. --

Data: 2009-02-26 12:39:01
Autor: Lech Dubrowski
w20 DOCELOWO 495-630

Użytkownik "kogutek"
Spróbuj sam odpowiedzieć na to proste pytanie.

Zzartowalem z postu autora watku pisanego, jak mi sie wydaje, na imprezie ostatkowej. Na co wskazuje data i godzina wyslania.

Leszek

w20 DOCELOWO 495-630