[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek

Data: 2011-06-07 21:30:54
Autor: atm
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
Witam,
Nikt mi nie pomogl na grupie poswieconej windowsowi, wiec moze tutaj znajdzie sie dobra dusza.
Jakis czas temu podczas przegladania strony Apple pojawil sie komunikat, ze (z tego co pamietam) strona chce uzyskac dostep do...
Dalem "blokuj" jednak wydaje mi sie, ze wlasnie od tego momentu mam zablkokowany
dostep do wszelkich materialow wideo na tej stronie (zarowno pod FF, IE i Safari). Pojawia sie logo QT, panel sterowania ponizej i koniec. Przegladalem Zapore Windows lecz nie znalazlem tam niczego co sugerowaloby przyblokowanie tej wlasnie strony. Bylbym wdzieczny za podpowiedz - chcialbym zobaczyc jak to Stefan ciekawie prawi o nowych ficzerach jego wynalazkow ;]
Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 22:33:48
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-06-07 21:30, atm pisze:
[...]

Da艂e艣 blokuj w czym? To raz.

Dwa, pr贸bowa艂e艣 ustawi膰 domy艣lne ustawienia zabezpiecze艅 w opcjach internetowych? O czyszczeniu ciasteczek i plik贸w tymczasowych przez grzeczno艣膰 nie wspomn臋 :)

Data: 2011-06-07 22:54:35
Autor: atm
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek

Da艂e艣 blokuj w czym? To raz.

Korzystalem wtedy z FF ale mam wrazenie, ze odnosnie blokowania odezwal sie Windows. Potwierdzeniem bylby fakt, ze zawartosc video nie jest dostepna z zadnej przegladarki.

Dwa, pr贸bowa艂e艣 ustawi膰 domy艣lne ustawienia zabezpiecze艅 w opcjach
internetowych? O czyszczeniu ciasteczek i plik贸w tymczasowych przez
grzeczno艣膰 nie wspomn臋 :)

Tak, zrobilem to, ale opcje internetowe odnosza sie do IE prawda?
Zatem porzadanego efektu nie bylo :]

Data: 2011-06-08 00:47:40
Autor: Nex@pl
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
Ok, sam zajrza艂em na ich stron臋. Mia艂es racj臋, to zapora.

http://imageshack.us/photo/my-images/543/clipboard01xb.jpg/

Teraz dra艂uj w Panel Sterowania -> System i zabezpieczenia -> Zapora systemu windows -> Zezwalaj programowi lub funkcji... (jest to dost臋pne krok wczesniej) -> wyszukaj tu plugin container for firefox i zezw贸l.

U mnie zadzia艂a艂o. Aczkolwiek zanim zezwoli艂em mu na cokolwiek przy pierwszym oknie to zacz膮艂 sam 艂adowa膰 filmik :)

Pozdro,

Data: 2011-06-08 00:54:51
Autor: Nex@pl
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
Swoj膮 drog膮 to ciekawe, 偶e MS wykry艂, 偶e wchodzisz na stron臋 konkurencji :D I do tego zaproponowa艂 zablokowanie dost臋pu! :) Cwana bestia.

Data: 2011-06-08 01:04:11
Autor: atm
On 2011-06-08 00:54, Nex@pl wrote:
Swoj膮 drog膮 to ciekawe, 偶e MS wykry艂, 偶e wchodzisz na stron臋 konkurencji
:D I do tego zaproponowa艂 zablokowanie dost臋pu! :) Cwana bestia.

Applefobii natomiast nie chce blokowac ;]
http://applefobia.blox.pl/2011/06/WWDC-Relacja-czesc-1-lew-zaryczal.html
Ten filmik jest fajny:
http://applefobia.blox.pl/2011/06/Zbrodnia-i-kara.html

Data: 2011-06-08 08:36:49
Autor: JoteR
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
"Nex@pl" napisa艂:

Swoj膮 drog膮 to ciekawe, 偶e MS wykry艂, 偶e wchodzisz na stron臋 konkurencji :D I do tego zaproponowa艂 zablokowanie dost臋pu! :) Cwana bestia.

A zablokowanie owego "plugin container for firefox " blokuje r贸wnie偶 filmiki w IE i Safari? To dopiero cwana bestia ;-)
U mnie przy wchodzeniu na inkryminowan膮 stron臋 systemow膮 przegl膮dark膮 MS niczego nie chce blokowa膰. No ale ja to mam porz膮dny zasilacz ;->

JoteR

Data: 2011-06-08 08:52:36
Autor: atm
On 2011-06-08 08:36, JoteR wrote:
"Nex@pl" napisa艂:

[...]

IE dalej blokuje wideo, ale i tak go nie uzywam wiec to nie problem :]
Masz jednak racje - spojrze jeszcze na ustawienia antywira.

Data: 2011-06-08 10:07:22
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-06-08 08:36, JoteR pisze:

[...]

Pytanie czy pod nazw膮 plugin container kryje si臋 adobe tylko dla firefoksa czy wtyczka dla wszystkich przegl膮darek - tego nei wiem.

Data: 2011-06-08 00:56:39
Autor: atm
On 2011-06-08 00:47, Nex@pl wrote:
[...]

Wielkie dzieki :]
Teraz poszlo bez problemu.
Zdrowko.....Rafal

Data: 2011-06-08 10:08:00
Autor: Nex@pl
[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek
W dniu 2011-06-08 00:56, atm pisze:

Wielkie dzieki :]
Teraz poszlo bez problemu.
Zdrowko.....Rafal

No problem :)

Nie ma problem贸w nie do rozwi膮zania ;-)

Pozdro

[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek