włókno szklane - szczelne?

Data: 2016-09-13 21:34:27
Autor: ToMasz
włókno szklane - szczelne?
W dniu 12.09.2016 o 19:50, ddddddddd pisze:

na myśl przyszło mi włókno szklane (czy jak to się nazywa) pokryte
żywicą - taki tam zestaw jak do łatania zderzaka. Będzie to szczelne

w zasadzie - niewykonalne. tzn. da się zrobić jakieś pojemniki z włókna szklanego, nawet ze starego prześcieradła plus żywica, ale to będzie masakrycznie nierówne. o ile jakakolwiek obróbka na zewnątrz  nie jest kłopotliwa (ale jest czasochłonna) to obróbka czegoś takiego wewnątrz - masakra. ja sobie nawet nie wyobrażam jak to chcesz zrobic. forma stratna jakaś, i wlanie żywicy która stanowiłaby warstwę powierzchniową i turlanie pojemnika? Jak masz inny pomysł - napisz. ja robiłem wiele form z żywicy, uchwyty na telefon, obudowy, ale zawsze ładną stroną była zewnętrzna. Mimo to, wychodziły raczej szkaradki, które należało pokryć czymś miłym dla oka. zobacz jak wygląda kask mococykowy. z zewnątrz - ideał. w środku - masakra.
najlepiej byłoby zrobić bukłak. są takie gotowce, które możesz poupychać, nawet jak będą niepełne - będą działać. ja jednak proponuje inne rozwiązanie. spróbuj tam powtykać butelki pet. masz za darmo, jedyne co musisz zrobić to rurki. (ale to jest banalnie proste)

ToMasz

włókno szklane - szczelne?