[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...

Data: 2010-10-06 09:57:00
Autor: Rafał
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

:)

Data: 2010-10-06 10:05:08
Autor: P_ablo
Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8ha4d$r02$1node1.news.atman.pl...
ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...
http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded
:)

hehe

Nie jestem zdziwiony, ze to handlarz :)

--
Picasso

Data: 2010-10-06 10:10:38
Autor: Przembo
[...]

Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia urzędu...
Jeśli nie miał uprawnień co stwierdził policjant to jakim cudem dotał punkt karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)

Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z innego auta, niezly luzak ;)

Pozdr

Data: 2010-10-06 01:39:20
Autor: Mateusz
w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarej estrowa³em samochód...
On 6 Pa¼, 10:10, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:

Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
Ciekawe od kiedy ma siê uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia
urzêdu...

nawet jak zdasz egzamin na PJ to nie masz uprawnieñ. na druczku, który
Ci daj± nawet tak pisze.

Data: 2010-10-06 11:01:16
Autor: Przembo
w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...
U¿ytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1432f798-0401-4675-ad38-899289896f61h7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Czyli wychodzi ¿e mia³ odrobinke farta bo nawet punktów nie dostanie ;)

Pozdr

Data: 2010-10-06 10:20:25
Autor: Irokez
[...]

Typowy dres w BMW

--
Irokez

Data: 2010-10-06 10:27:55
Autor: Przembo
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:i8hbga$b47$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego też polubiłem tę markę, właśnie za taki stereotyp jaki zaprezentowałeś ;)
Dziwi mnie jednak jeszcze coś, że przełożenie blach zostało tak łagodnie potraktowane... chyba że zagraniczne blachy czasowe można sobie przekładać jak się chce.

Pozdr

Data: 2010-10-06 10:47:39
Autor: Irokez
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:i8hbtj$c8t$1news.onet.pl...
[...]

Jaki stereotyp?
Nawet BMW poszło do przodu w tym kierunku i upancernia wozy ;)
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-specjalnie-dla-gangstera,nId,267

Dziwi mnie jednak jeszcze coś, że przełożenie blach zostało tak łagodnie potraktowane... chyba że zagraniczne blachy czasowe można sobie przekładać jak się chce.

No też się zdziwiłem.
Może wyskoczę do garażu po swoje stare blachy i se założę na quada ;)

--
Irokez

Data: 2010-10-06 11:00:09
Autor: Przembo
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:i8hd3i$fns$1news.onet.pl...
[...]

Pomijając merytoryke i prawdziwość artykułu to fajnie:
"Pancerzem zabezpieczono nie tylko kabinę ale i bagażnik (nie ma więc obawy, że przewożony wewnątrz dłużnik, przez przypadek, zginie przedwcześnie)."
"Firma nie podała, czy w związku z nowym opancerzeniem zmniejszyła się ładowność i pojemność bagażnika. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można jednak przypuszczać, że pomieści on nieco mniej amfetaminy, niż w poprzednim modelu."

BMW nieźle by zapunktowało, szczególnie przed organami ścigania :)
BMW jednak też pancernej 7ki nie sprzeda byle komu AFAIK. Pamiętam jak znajomy kupował używanego Pullmana to nie było to takie proste, ale Mercedes jakoś zgodził się na transakcje ;)

Pozdr

Data: 2010-10-06 12:22:40
Autor: Axel

"Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote in message news:i8hdq1$i76$1news.onet.pl...
Nawet BMW poszło do przodu w tym kierunku i upancernia wozy ;)
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-specjalnie-dla-gangstera,nId,26
BMW jednak też pancernej 7ki nie sprzeda byle komu AFAIK.

Pare lat temu (okolo 2000 roku) kilkaset sztuk dobrze opancerzonych 7-mek zamowil rzad pewnego kraju produkujacego duuuzo samochodow (i nie chodzi o Niemcy).
Jednej sztuce (ktora jezdzila po Wwie) po kilku latach uzytkowania poszla do testowania ostrzalu bronia ciezka ;-)

--
Axel

Data: 2010-10-06 11:07:56
Autor: MadMan
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...
Dnia Wed, 6 Oct 2010 10:10:38 +0200, Przembo napisa³(a):

Je¶li nie mia³ uprawnieñ co stwierdzi³ policjant to jakim cudem dota³ punkt karny? Zeby go dotaæ trzeba mieæ uprawnienia :)

A tak z ciekawo¶ci - za z³amanie przepisów na rowerze dostajê punkty
karne?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-06 11:50:07
Autor: PH
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...

U¿ytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1nzwafl9p6ytt.dlgrower.power.pl...
[...]

oczywi¶cie :) podobnie, za prowadzenie (dos³ownie i w przeno¶ni) roweru po pijaku tracisz PJ

Data: 2010-10-06 20:40:12
Autor: Shrek
W dniu 2010-10-06 11:50, PH pisze:

oczywi¶cie :) podobnie, za prowadzenie (dos³ownie i w przeno¶ni) roweru po
pijaku tracisz PJ

Legenda miejska. Chodzi o prowadzenie w sensie kierowanie.

Shrek.

Data: 2010-10-06 11:33:02
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-10-06, Przembo <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> wrote:

Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
Ciekawe od kiedy ma siê uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia urzêdu...

Od momentu odebrania prawa jazdy.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-10-07 00:25:10
Autor: Adam P³aszczyca
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
Dnia Wed, 06 Oct 2010 11:33:02 +0200, Krzysiek Kielczewski napisa³(a):

Jak dla mnie dziwne sa 2 drobiazgi...
Ciekawe od kiedy ma siê uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia urzêdu...

Od momentu odebrania prawa jazdy.

Owszem nie. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-10-06 13:10:46
Autor: J.F.
[...]

Na pewno od podjecia decyzji przez odpowiedzialnego urzednika :-)

Przy zatrzymaniu za punkty wyglada to inaczej - niby zakazu jazdy nie ma, a PJ w kieszeni tez nie ma, sam bym jezdzil i niech kombinuja co z tym zrobic :-)

Przy krotkim zakazie prowadzenia inaczej - sprzeczal sie co do procedury nie bede, zakaz zalozmy sie skonczyl, uprawnienia chyba caly czas sa bez zadnych decyzji, PJ jest .. do odbioru w urzedzie ... wiec chyba mozna jezdzic :-)
W tym przypadku jak rozumiemiem zatrzymania bylo dluzsze, wiec trzeba zdac egzamin kontrolny .. co niby wlasnie nastapilo :-)

Jeśli nie miał uprawnień co stwierdził policjant to jakim cudem dotał punkt karny? Zeby go dotać trzeba mieć uprawnienia :)
Ale beztroska tego gościa powala, tablice przełożył sobie z innego auta, niezly luzak ;)

I znow sprawdzic szczegolowo niemieckie przepisy - moze dopuszczaja dowolne auto.
Jesli maja zanotowane komu wydali te tablice, to czemu nie ?

J.

Data: 2010-10-06 13:45:36
Autor: szerszen

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8hat7$9am$1@news.onet.pl...

Ciekawe od kiedy ma się uprawnienia, od momentu zdania czy powiadomienia urzędu...

od jakiegos czasu, nie wiem czy od wprowadzenia nowych drukow, czy pozniej, uprawnienia nabywasz z chwila stworzenia dokumentu ;)
data nabycia uprawnien jest taka sama jak data wydrukowania dokumentu ;)

Data: 2010-10-06 15:24:14
Autor: Big Jack
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W wiadomości
*szerszen* napisał(-a):

od jakiegos czasu, nie wiem czy od wprowadzenia nowych drukow, czy
pozniej, uprawnienia nabywasz z chwila stworzenia dokumentu ;)
data nabycia uprawnien jest taka sama jak data wydrukowania dokumentu ;)

Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie potrzeba wylegitymowania się takim PJ u niektórych ubezpieczycieli dla uzyskania większych zniżek w OC.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-06 15:40:18
Autor: szerszen

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cac787e$1@news.home.net.pl...

Ja tak właśnie mam. I to jest piramidalna bzdura jeśli zajdzie potrzeba wylegitymowania się takim PJ u niektórych ubezpieczycieli dla uzyskania większych zniżek w OC.

ale tu chodzi tylko o ostatni egazamin, wiec bez przesady, roznica czasu pomiedzy zdanym egzaminem, a data uzyskania uprawnień będzie pewnie nie wieksza niz 3 tygodnie

Data: 2010-10-06 17:36:43
Autor: J.F.
[...]

Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).
Czego juz sie nie da z plastikami zrobic, to wpisac w PJ w urzedzie "odebrano dnia". Czyli tak wprost nie da sie pozniej stwierdzic
ze kierowca klamal iz PJ zostawil w domu, bo na dokumencie wyrazna data odbioru jest na drugi dzien. A i weryfikujac na drodze pewnie sie okaze ze w komputerze jest data wydrukowania i to wystarcza.

No chyba ze wpisuja do bazy i date odbioru, co by w sumie takie dziwne nie bylo.
Ale wtedy - czy kierowca PJ posiada ? Posiada, nie przy sobie, posiada w urzedzie :-)

J.

Data: 2010-10-07 08:21:22
Autor: Big Jack
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...
W wiadomo¶ci
*J.F.* napisa³(-a):

Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i
jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak
najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).

Na pierwszym plastikowym (pierwsze w ogóle by³o tekturowe) jakie mia³em by³a faktyczna data uzyskania uprawnieñ, czyli wtedy jak ukoñczy³em kurs. Kiedy po paru latach siê przeprowadzi³em i wyrobi³em nowe PJ to data uzyskania uprawnieñ automagicznie zmieni³a siê na t± kiedy wydrukowano ten plastik.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-07 10:06:46
Autor: szerszen
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...

U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4cad66e0$1@news.home.net.pl...

data uzyskania uprawnieñ automagicznie zmieni³a siê na t± kiedy wydrukowano ten plastik.

malo prawdopodobne, to znaczy ze w urzerzedzie ktos dal d...

ja mam dwie kategorie i data uzyskania uprawnien starszej nie zmienila sie przy wydawaniu dokumentu, natomiast data nowej kategorii nie jest zgodna z data egzaminu, tylko z data wydania dokumentu

Data: 2010-10-07 17:00:58
Autor: Big Jack
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...
W wiadomo¶ci
*szerszen* napisa³(-a):

data uzyskania uprawnieñ automagicznie zmieni³a siê na t± kiedy
wydrukowano ten plastik.

malo prawdopodobne, to znaczy ze w urzerzedzie ktos dal d...

Jak mi przyjdzie wymieniaæ PJ jeszcze raz, to dobrze mu siê przyj¿ê przed pokwitowaniem odbioru.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-12 07:56:05
Autor: J.F.
[pi¹tkowo] w³aœnie zda³em egzamin na PJ; w³aœnie zarejestrowa³em samochód...
On Thu, 7 Oct 2010 10:06:46 +0200,  szerszen wrote:
[...]

Bo jak pisalem - uprawnien nie nabywa sie po zdaniu egzaminu, tylko w
drodze decyzji urzednika :-)

J.

Data: 2010-10-12 08:42:08
Autor: szerszen
[pi¹tkowo] w³a?nie zda³em egzamin na PJ; w³a?nie zarejestrowa³em samochód...

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:l2k7b6pa074k0i7l5n51veq80ln9if21f4@4ax.com...

Bo jak pisalem - uprawnien nie nabywa sie po zdaniu egzaminu, tylko w
drodze decyzji urzednika :-)

tak, ale od niedawna, drzewiej nabywalo sie w dniu egzaminu, a w kazdym razie data nabycia uprawnien zgodna byla z data egzaminu

Data: 2010-10-07 10:04:55
Autor: szerszen

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8i527$qjc$1@news.onet.pl...

Zaraz zaraz - ja juz w sumie mam stare PJ, ale juz plastikowe, i jesli nic sie nie zmienilo, to data uzyskania uprawnien jak najbardziej tam jest (kolumna 10 z tylu).

nie, to nie jest data usyskania, tylko wydania ;)

i nie o to chodzilo, drzewiej, za czasow kartonikow, miales date uzyskania uprawnien zgodna z data egzaminu i date wydania dokumentu, teraz sie to nazywa data wydania uprawnien i jest identyczna jak data wydania dokumentu, oczywiscie przy zalozeniu ze dokument wydaja ci z powodu uzyskania uprawnien, a nie wymiany plastiku

Data: 2010-10-07 00:24:29
Autor: Adam P³aszczyca
[...]

Od zdania.
Je¶li nie mia³ uprawnieñ co stwierdzi³ policjant to jakim cudem dota³ punkt karny? Zeby go dotaæ trzeba mieæ uprawnienia :)

No w³a¶nie ;D

Ale beztroska tego go¶cia powala, tablice prze³o¿y³ sobie z innego auta, niezly luzak ;)

Javelin! Pan do Ciebie!

Data: 2010-10-07 10:07:55
Autor: szerszen
[pi±tkowo] w³a¶nie zda³em egzamin na PJ; w³a¶nie zarejestrowa³em samochód...

U¿ytkownik "AdamP³aszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:c1.01.3Mws40$Ivv@mike.oldfield.org.pl...

Od zdania.

nie prawda jest jakoby ;)

obecnie data wydania uprawnien jest data wydania dokumentu, oczywiscie przy uzyskiwaniu uprawnien, a nie przy zmianie dokumentu

Data: 2010-10-06 10:48:07
Autor: Olek
On 2010-10-06 09:57, Rafa³ wrote:
ciekawe jak d³ugo je¼dzi³ z nadziej± ¿e ta ¶piewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

:)

dziwne, ¿e nie przetrzepali tego auta i nie sprawdzili jego pochodzenia... mo¿e akurat dres jecha³ kradzionym? dziwne to...

Data: 2010-10-06 21:03:26
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-06 09:57, Rafał pisze:
ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

:)

Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.
Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia że "mamy początek materiału"...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-06 21:18:23
Autor: Artur Maśląg
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:
(...)
Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.

Dość powszechna opinia. Sąd będzie to oceniał.

Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i

Tak, tak - jak złapią cię za rękę, to powiedz że nie twoja...

tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia
że "mamy początek materiału"...

Policja nie ma obowiązku posiadania takiego materiału - w gestii sądu
jest ocena ich zeznać/decyzji. Jeszcze trochę a wszystko co nie zostało
zarejestrowane będzie podważane z założenia.

Data: 2010-10-06 21:24:13
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-06 21:18, Artur Maśląg pisze:
[...]

Przeszczepiana. ;)

[...]

Zaraz zaraz a nie jest przypadkiem tak że konkretne wykroczenie musi być konkretnie udokumentowane? Policjant ot tak może sobie powiedzieć że Pan popełnił takie to a takie wykroczenie nie mając nic co potwierdzi to co mówił?

Data: 2010-10-06 21:49:27
Autor: Borg
[...]

ma za świadka drugiego policjanta

Data: 2010-10-06 21:56:10
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-06 21:49, Borg pisze:
[...]

On pasażerów... Słowo przeciw słowu...

Data: 2010-10-07 07:13:03
Autor: Przembo
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ik8q$aag$1news.onet.pl...
[...]

Dobr :) Jesteś pewien że sąd założy że osoby zaufania publicznego kłamią dając wiare kierowcy?

Pozdr

Data: 2010-10-07 09:01:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
W dniu 2010-10-07 07:13, Przembo pisze:
[...]

dajÄ…c wiare kierowcy?

Nawet zakładając, że policjant może kłamać (co jest dość naiwnym
założeniem) to wiarygodność kierowców złapanych na wykroczeniu
i wykręcających się od odpowiedzialności jest delikatnie powiedziawszy
niewielka.

Data: 2010-10-07 11:16:40
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-07 09:01, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
[...]

Na logikę tak też powinno być, aczkolwiek w dzisiejszych czasach to nawet po osobach tak "godnych zaufania" jak Policja nie oczekiwałbym, że z pewnością mówią prawdę...

Data: 2010-10-07 23:36:32
Autor: Adam P³aszczyca
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
Dnia Thu, 07 Oct 2010 09:01:34 +0200, Artur 'futrzak' Ma¶l±g napisa³(a):

Nawet zak³adaj±c, ¿e policjant mo¿e k³amaæ (co jest do¶æ naiwnym
za³o¿eniem)

ROTFL!

To nie za³o¿enie, to pewno¶æ. --

Data: 2010-10-07 08:58:43
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:24, Lewis pisze:
(...)
[...]

Konkretne udokumentowanie to między innymi zeznania policjantów, które
w zupełności wystarczą do ukarania swawolnego kierowcy. Sąd oceni
wiarygodność i nałoży stosowną grzywnę, bądź odstąpi od ukarania.

Data: 2010-10-10 18:27:38
Autor: Rychu
[...]

Dokładnie tak. Jak stoją w zwykłym oznakowanym radiowozie i łapią
tych którzy wyprzedzają na podwójnej, to nie mają żadnego nagrania.
Zatrzymują Cię, potem mówią, że wyprzedzałeś na podwójnej ciągłej
i tyle. Oni tutaj sami siÄ™ wrobili w niepotrzebnÄ… gadkÄ™. Nagranie
jest potrzebne do udowodnienia przekroczenia prędkości, a nie do
popełnienia wykroczenia ...a ZTCS w niektórych krajach nawet
wystarczy stwierdzenie policjanta, że ktoś "jechał za szybko", żeby
dostać mandat.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-07 07:11:17
Autor: Przembo
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ih5u$vnp$1news.onet.pl...
[...]

A według mnie facetowi dojdą koszta sądowe. Mandaty to nie jest wynalazek z ostatnich lat jak pojawiły się pierwsze Mondeo Mk1 z kinem, wcześniej też były.

Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia że "mamy początek materiału"...

Trzeba przyznać że tłumaczenie rozbrajające, powinni w ogóle pominąć że coś nagrali. Ale mandat się należy bez znaczenia czym jechał.

Pozdr

Data: 2010-10-07 08:45:03
Autor: LEPEK
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:

Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Ej, a jak to jest z tym przesłuchaniem świadków, stawianiem zarzutów, o których mówią policjanci?

Mnie to się wydaje, że jest tak, jak mówi kierownik BMW (bardzo mi się podoba jego asertywność do pewnego momentu): ja nie przyjmuję mandatu - wy sporządzacie wniosek do SG, bez jakiegokolwiek ciągania po komisariatach, zeznań, przesłuchań, stawiania zarzutów itp.

MylÄ™ siÄ™?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-10-07 00:20:27
Autor: Adam P³aszczyca
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
Dnia Wed, 06 Oct 2010 09:57:00 +0200, Rafa³ napisa³(a):

ciekawe jak d³ugo je¼dzi³ z nadziej± ¿e ta ¶piewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

Swoj± droga, to wed³ug przepisów móg³ je¼dziæ. ¯aden przepis nie mówi, ¿e
zagraniczne tablice maj± byæ 'wa¿ne'. --