[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...

Data: 2010-10-06 21:03:26
Autor: Lewis
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 09:57, Rafał pisze:
ciekawe jak długo jeździł z nadzieją że ta śpiewka przejdzie...

http://www.youtube.com/watch?v=lOb3XEw1NL0&feature=player_embedded

:)

Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.
Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia że "mamy początek materiału"...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-06 21:18:23
Autor: Artur Maśląg
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:
(...)
Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Swoją drogą IMO mogą mu naskoczyć.

Dość powszechna opinia. Sąd będzie to oceniał.

Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i

Tak, tak - jak złapią cię za rękę, to powiedz że nie twoja...

tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia
że "mamy początek materiału"...

Policja nie ma obowiązku posiadania takiego materiału - w gestii sądu
jest ocena ich zeznać/decyzji. Jeszcze trochę a wszystko co nie zostało
zarejestrowane będzie podważane z założenia.

Data: 2010-10-06 21:24:13
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-06 21:18, Artur Maśląg pisze:
[...]

Przeszczepiana. ;)

[...]

Zaraz zaraz a nie jest przypadkiem tak że konkretne wykroczenie musi być konkretnie udokumentowane? Policjant ot tak może sobie powiedzieć że Pan popełnił takie to a takie wykroczenie nie mając nic co potwierdzi to co mówił?

Data: 2010-10-06 21:49:27
Autor: Borg
[...]

ma za świadka drugiego policjanta

Data: 2010-10-06 21:56:10
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-06 21:49, Borg pisze:
[...]

On pasażerów... Słowo przeciw słowu...

Data: 2010-10-07 07:13:03
Autor: Przembo
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ik8q$aag$1news.onet.pl...
[...]

Dobr :) Jesteś pewien że sąd założy że osoby zaufania publicznego kłamią dając wiare kierowcy?

Pozdr

Data: 2010-10-07 09:01:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
W dniu 2010-10-07 07:13, Przembo pisze:
[...]

dajÄ…c wiare kierowcy?

Nawet zakładając, że policjant może kłamać (co jest dość naiwnym
założeniem) to wiarygodność kierowców złapanych na wykroczeniu
i wykręcających się od odpowiedzialności jest delikatnie powiedziawszy
niewielka.

Data: 2010-10-07 11:16:40
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-07 09:01, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
[...]

Na logikę tak też powinno być, aczkolwiek w dzisiejszych czasach to nawet po osobach tak "godnych zaufania" jak Policja nie oczekiwałbym, że z pewnością mówią prawdę...

Data: 2010-10-07 23:36:32
Autor: Adam P³aszczyca
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
Dnia Thu, 07 Oct 2010 09:01:34 +0200, Artur 'futrzak' Ma¶l±g napisa³(a):

Nawet zak³adaj±c, ¿e policjant mo¿e k³amaæ (co jest do¶æ naiwnym
za³o¿eniem)

ROTFL!

To nie za³o¿enie, to pewno¶æ. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-10-07 08:58:43
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:24, Lewis pisze:
(...)
[...]

Konkretne udokumentowanie to między innymi zeznania policjantów, które
w zupełności wystarczą do ukarania swawolnego kierowcy. Sąd oceni
wiarygodność i nałoży stosowną grzywnę, bądź odstąpi od ukarania.

Data: 2010-10-10 18:27:38
Autor: Rychu
[...]

Dokładnie tak. Jak stoją w zwykłym oznakowanym radiowozie i łapią
tych którzy wyprzedzają na podwójnej, to nie mają żadnego nagrania.
Zatrzymują Cię, potem mówią, że wyprzedzałeś na podwójnej ciągłej
i tyle. Oni tutaj sami siÄ™ wrobili w niepotrzebnÄ… gadkÄ™. Nagranie
jest potrzebne do udowodnienia przekroczenia prędkości, a nie do
popełnienia wykroczenia ...a ZTCS w niektórych krajach nawet
wystarczy stwierdzenie policjanta, że ktoś "jechał za szybko", żeby
dostać mandat.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-10-07 07:11:17
Autor: Przembo
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8ih5u$vnp$1news.onet.pl...
[...]

A według mnie facetowi dojdą koszta sądowe. Mandaty to nie jest wynalazek z ostatnich lat jak pojawiły się pierwsze Mondeo Mk1 z kinem, wcześniej też były.

Ani nie widać że to konkretnie ten kierowca ani konkretne auto, i tłumaczenie polucjanta w momencie prośby o udokumentowanie wykroczenia że "mamy początek materiału"...

Trzeba przyznać że tłumaczenie rozbrajające, powinni w ogóle pominąć że coś nagrali. Ale mandat się należy bez znaczenia czym jechał.

Pozdr

Data: 2010-10-07 08:45:03
Autor: LEPEK
[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...
W dniu 2010-10-06 21:03, Lewis pisze:

Tu ciekawsza akcja.

http://www.youtube.com/watch?v=6tB1INfg2po

Ej, a jak to jest z tym przesłuchaniem świadków, stawianiem zarzutów, o których mówią policjanci?

Mnie to się wydaje, że jest tak, jak mówi kierownik BMW (bardzo mi się podoba jego asertywność do pewnego momentu): ja nie przyjmuję mandatu - wy sporządzacie wniosek do SG, bez jakiegokolwiek ciągania po komisariatach, zeznań, przesłuchań, stawiania zarzutów itp.

MylÄ™ siÄ™?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

[piątkowo] właśnie zdałem egzamin na PJ; właśnie zarejestrowałem samochód...