wół roboczy + rekraacyjny do dłuban ia do ~5kpln

Data: 2013-05-22 23:08:50
Autor: _Michał
wół roboczy + rekraacyjny do dłuban ia do ~5kpln
On 5/19/2013 3:01 PM, Albercik wrote:
Witam
Już kiedyś tu pytałem o terenówkę, taką do zabawy, plany się pozmieniały
więc i kryteria trochę inne.
Kryteria
przez najbliższe ~dwa lata praca na budowie domu - wrzucić paletę
czegoś, przejechać z nią po placu budowy...
zabawa - może w przyszłości coś lekko zmocić
zaczepić przyczepę i coś większego przewieść
zaczepić pług i odsnieżyć dojazd do domu (jakieś 100m drogi)
Raz za czas wyskoczyć gdzieś w teren

Generalnie coś co do obsługi wymaga młotka itp
Psuć się może, byle części były dostępne i tanie.

Budżet ~5kpln na sam samochód w stanie nie zjedzonym za bardzo przez
rdze i jeżdżący - ma o własnych siłach dojechać do domu.

JakieÅ› propozycje?

Safrane 4x4 ;)

dobrze to po nierównym jeździ i ma zmienny prześwit i tłumienie

młotkiem torxem i laptopem naprawisz ;) (chyba, nie próbowałem)
no i psuje się że hej! ale popsute dojedzie - nie to co niemieckie ;)

nie kupuj taczki, no... chyba ze A8 quattro 4.2 z 1994 za 5k z
defektem małym - tego rdza nie zje bo aluminiowe, potestuj 120km/h
po placu budowy i powiedź jak zawieszenie tłumi

w A8 części do naprawy będą za półdarmo

Data: 2013-05-22 23:17:30
Autor: _Michał
On 5/22/2013 11:08 PM, _Michał wrote:
[...]

tfu do A8 chyba paleta nie wejdzie - a może wjedzie ?
ma guzik od domykania klapy ;) ale to sedan

a a6 kombi to kijem z daleka siÄ™ tego nawet nie dotyka

wół roboczy + rekraacyjny do dłuban ia do ~5kpln