wRodzinie

Data: 2010-08-23 18:02:41
Autor: Remek
wRodzinie
Witam

Apeluję użytkowników telefonii wRodzinie o zasypanie e-mailami Radia Maryja
i fundacji Lux Veritatis z żadaniem wyjaśnienia sytuacji tej sieci. Tak jak
wcześniej nachalnie namawiali do korzystania z jej usług, tak teraz schowali
głowę w piasek. Wielu użytkowników nie wie co robić. Operator CenterNet
zmienił numer konta (nie informując o tym uzytkowników) i zapewnia, że sieć
będzie działać. Jednak widząc poziom intelektualny ich dyrektorów mam
powazne wątpliwości.

Remek

Data: 2010-08-23 12:22:04
Autor: Tadeusz
wRodzinie
Apeluję użytkowników telefonii wRodzinie o zasypanie e-mailami Radia Maryja
i fundacji Lux Veritatis z żadaniem wyjaśnienia sytuacji tej sieci.

Szkoda zdrowia!
I fundacja, i Centernet mają abonentów w d...
Daj sobie spokój.
Moja mama mawiała: lepiej z mądrym stracić, niż z głupim zyskać..

Tak jak wcześniej nachalnie namawiali do korzystania z jej usług, tak teraz schowali
głowę w piasek.

A co mają powiedzieć, że wydymali staruszków?

Wielu użytkowników nie wie co robić.

Przejść do mBank mobile, na przykład. (www.mobile.pl).

Operator CenterNet zmienił numer konta (nie informując o tym uzytkowników) i zapewnia, że sieć
będzie działać.

Obiecanki cacanki, a głupiemu radość.
Proponuję jak najszybciej wydzwonić wszystkie pieniądze z kont i kartę
sim wrzucić do klopa.
Ja natychmiast, jak mleko się rozlało, ponieważ nie bardzo miałem do
kogo dzwonić,wszystkie pieniądze przerzuciłem na Tak Taka (można na
PLAY fresha).

Jednak widząc poziom intelektualny ich dyrektorów mam powazne wątpliwości.

 Ależ oni reprezentują wysoki poziom intelektualny. A że są łajdakami,
to inna sprawa.

Pozdrawiam.
Tadeusz

Data: 2010-08-23 18:29:29
Autor: Andrzej Libiszewski
wRodzinie
W dniu 2010-08-23 18:02, Remek pisze:
Witam

Apeluję użytkowników telefonii wRodzinie o zasypanie e-mailami Radia Maryja
i fundacji Lux Veritatis z żadaniem wyjaśnienia sytuacji tej sieci.

Uważasz, że ktokolwiek używający wRodzinie zajrzy tu żeby przeczytać twój apel?

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-08-23 21:38:06
Autor: Wampir Energetyczny
wRodzinie
W dniu 23-08-2010 18:02, Remek pisze:
[...]

ale to nie centernet wydymal ojczulka tylko ojczulek swoich klientow i do niego mniej pretensje. dyskusja na ten temat juz tu byla.

Data: 2010-08-23 21:55:54
Autor: Wampir Energetyczny
wRodzinie
W dniu 23-08-2010 21:38, Wampir Energetyczny pisze:

ale to nie centernet wydymal ojczulka tylko ojczulek swoich klientow i
do niego mniej pretensje. dyskusja na ten temat juz tu byla.

boze... *miej* pretensje.

Data: 2010-08-24 16:56:41
Autor: Kotlet Mielony
wRodzinie
> Jednak widząc poziom intelektualny ich dyrektorów mam
powazne wątpliwości.

i kto to mowi :-)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-26 12:39:37
Autor: mz
wRodzinie
A potem mówią ze to mochery sieja .....
Stary trza było kupiś se telefon w tej sieci i teraz się odwoływać. A tak to co ? żal ci się zrobiło i nawołujesz innych ?

Data: 2010-08-29 04:11:51
Autor: Remek
wRodzinie
Użytkownik "mz" napisał:

A potem mówią ze to mochery sieja .....

Mówią? Takie palanty jak Ty.

Stary trza było kupiś se telefon w tej sieci i teraz się odwoływać. A tak
co ? żal ci się zrobiło i nawołujesz innych ?

Szkoda klawiatury na takiego śmiecia, ale chodzi o poważnych grupowiczów. Ja
do RM kilka razy pisałem, ale jeden, czy dwa e-maile można zignorować.
Chodziło by o zalanie ich żądaniami wyjęcia głowy z piachu i z otwartą
przyłbicą wyjaśnienia statusu sieci. Tym bardziej, że polegli by od własnej
broni. Często nawołują do zalewania posłów, czy ministrów różnymi żądaniami
i pytaniami.

Remek

wRodzinie