wRodzinie

Data: 2010-08-23 12:22:04
Autor: Tadeusz
wRodzinie
Apeluję użytkowników telefonii wRodzinie o zasypanie e-mailami Radia Maryja
i fundacji Lux Veritatis z żadaniem wyjaśnienia sytuacji tej sieci.

Szkoda zdrowia!
I fundacja, i Centernet mają abonentów w d...
Daj sobie spokój.
Moja mama mawiała: lepiej z mądrym stracić, niż z głupim zyskać..

Tak jak wcześniej nachalnie namawiali do korzystania z jej usług, tak teraz schowali
głowę w piasek.

A co mają powiedzieć, że wydymali staruszków?

Wielu użytkowników nie wie co robić.

Przejść do mBank mobile, na przykład. (www.mobile.pl).

Operator CenterNet zmienił numer konta (nie informując o tym uzytkowników) i zapewnia, że sieć
będzie działać.

Obiecanki cacanki, a głupiemu radość.
Proponuję jak najszybciej wydzwonić wszystkie pieniądze z kont i kartę
sim wrzucić do klopa.
Ja natychmiast, jak mleko się rozlało, ponieważ nie bardzo miałem do
kogo dzwonić,wszystkie pieniądze przerzuciłem na Tak Taka (można na
PLAY fresha).

Jednak widząc poziom intelektualny ich dyrektorów mam powazne wątpliwości.

 Ależ oni reprezentują wysoki poziom intelektualny. A że są łajdakami,
to inna sprawa.

Pozdrawiam.
Tadeusz

wRodzinie