wRodzinie

Data: 2009-07-12 10:07:36
Autor: Tomek
wRodzinie
Data: 2009-07-12 11:07:35
Autor: qwerty
wRodzinie
Użytkownik "Tomek" <makra@nie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h3c5k5$k8d$1@news.onet.pl...
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Było

Data: 2009-07-12 11:20:14
Autor: awe
wRodzinie

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3c94n$ghc$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Tomek" <makra@nie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h3c5k5$k8d$1@news.onet.pl...
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Było
-- -- -- -- -- -- -- --
warto przechodzic?, ten telefon z duzymi klawiszami az sie prosil o pjawienie na rynku. wiele osob starszych ma klopoty z tymi zbajerowanymi komorkami
awe

Data: 2009-07-12 11:27:32
Autor: Tomek
wRodzinie
awe pisze:
[...]

to prawda ciekawe dlaczego producenci nie wykorzystują tej luki, wiele osób starszych potrzebuje takiego telefonu
az

Data: 2009-07-12 22:16:10
Autor: Valdi.Pavlack
wRodzinie
"Tomek" news:h3ca9v$ui1$1news.onet.pl

to prawda ciekawe dlaczego producenci nie wykorzystują tej luki, wiele
osób starszych potrzebuje takiego telefonu

Wykorzystują, ale... np. niektórych modeli można ze świeczką szukać w PL.
Ot choć by produkty tej firmy:
http://www2.emporia.at/en/home/

Data: 2009-07-12 22:27:32
Autor: Paweł
wRodzinie
Valdi.Pavlack wrote:

"Tomek" news:h3ca9v$ui1$1news.onet.pl

to prawda ciekawe dlaczego producenci nie wykorzystują tej luki, wiele
osĂłb starszych potrzebuje takiego telefonu

Wykorzystują, ale... np. niektórych modeli można ze świeczką szukać w PL.
Ot choć by produkty tej firmy:
http://www2.emporia.at/en/home/

jakby ten telefon mial jeszcze dyktafon na bocznym guziolku,
to chetnie bym kupil...

Data: 2009-07-13 01:14:40
Autor: Michał Rolka
wRodzinie
Valdi.Pavlack pisze:

[...]

Tego z lewej widziałem niedawno w Tychach w Saturnie, tylko chyba pod inną marką... Ceny nie pamiętam, może się przejdę sprawdzić.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2009-07-12 13:36:38
Autor: Titus Atomicus
wRodzinie
In article <h3c9rr$tod$1@news.onet.pl>,
 "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

> Było
-- -- -- -- -- -- -- --
warto przechodzic?, ten telefon z duzymi klawiszami az sie prosil o pjawienie na rynku.

Na uwage zasluguje fakt, ze telefon zostal zaprojektowany we wspolpracy z naukowcami.

TA

Data: 2009-07-12 14:29:26
Autor: woohoo
wRodzinie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world:
Na uwage zasluguje fakt, ze telefon zostal zaprojektowany we wspolpracy
z naukowcami.

Oraz jego cena.
Takie coś nie powinno przekroczyć 200 zł.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-12 14:43:13
Autor: Tomek
wRodzinie
woohoo pisze:
[...]

no cena faktycznie jest zaporowa, ale czego sie nie robi dla biznesu
az

Data: 2009-07-12 17:14:33
Autor: Peet
wRodzinie
On 2009-07-12 13:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Na uwage zasluguje fakt, ze telefon zostal zaprojektowany we wspolpracy
z naukowcami.

W odróżnieniu od mojego telefonu, którego to czelność miał zaprojektować chłop oporządzający świnie.

Data: 2009-07-12 17:50:58
Autor: Tomek
wRodzinie
On 2009-07-12 13:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Na uwage zasluguje fakt, ze telefon zostal zaprojektowany we wspolpracy
z naukowcami.

W odróżnieniu od mojego telefonu, którego to czelność miał zaprojektować chłop oporządzający świnie.

a jaki masz ten telefon, bo to ciekawe jest
az

Data: 2009-07-12 18:03:45
Autor: woohoo
wRodzinie
Tomek:
a jaki masz ten telefon, bo to ciekawe jest az

Na bank musi, że iPhone. <;

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-12 18:26:56
Autor: Peet
wRodzinie
On 2009-07-12 18:03, woohoo wrote:
Tomek:
a jaki masz ten telefon, bo to ciekawe jest az

Na bank musi, że iPhone. <;

Chłopaki nie mam iphone'a. Pudło.

Data: 2009-07-12 23:00:43
Autor: elmer radi radisson
wRodzinie
Peet wrote:

Chłopaki nie mam iphone'a. Pudło.

Czyli właściwie najlepszy model, składany i biodegradowalny,
a i każdy chłop zdoła go zmontować z odrobiny kartonu.

--

eternity has no future

Data: 2009-07-12 22:24:56
Autor: Jacek Osiecki
wRodzinie
Dnia Sun, 12 Jul 2009 11:20:14 +0200, awe napisał(a):
[...]

Przecież N3110 classic ma właśnie duże klawisze i wyraźny wyświetlacz...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-13 07:13:32
Autor: Jan Strybyszewski
wRodzinie
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Klawisze owszem niezle ale wyswietlacz i te "piciunie literki" w rozdzialce do tego jak 40 lat temu ... masakra.

Data: 2009-07-12 22:32:11
Autor: Piotr M
wRodzinie
Tomek pisze:
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

"Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, zadeklarował dzisiaj na Jasnej Górze, że kupi komórkę nowej sieci o. Rydzyka. Sam pomysł utworzenia sieci określił jako genialny."

LOL

I ktoś skomentował
"i będzie latał do kiosku po zdrapki"

hihi

http://www.telepolis.pl/news.php?id=15395

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-12 22:44:02
Autor: J.F.
wRodzinie
On Sun, 12 Jul 2009 22:32:11 +0200,  Piotr M wrote:
Tomek pisze:
[...]

Najpierw zlozy zazalenie ze w sejmowym kiosku nie ma zdrapek :-)

J.

Data: 2009-07-12 23:26:41
Autor: Valdi.Pavlack
wRodzinie
"J.F." news:inik55tdhg4h5fc319ksl98s9usln5l8s24ax.com

Najpierw zlozy zazalenie ze w sejmowym kiosku nie ma zdrapek :-)

I na to znajdzie się rozwiązanie.
Kiedy rozsiądzie się w poselskiej ławie jak basza to wyciągnie z marynary
swojego MaxComa i przedzwoni do mamy aby mu kupiła :)

Data: 2009-07-13 12:03:30
Autor: Piotr M
wRodzinie
Valdi.Pavlack pisze:

Kiedy rozsiądzie się w poselskiej ławie jak basza to wyciągnie z marynary
swojego MaxComa i przedzwoni do mamy aby mu kupiła :)

Idzie w ślady Obamy, tamten BlackBerry a nasz Jarek.. - MaxCom :D

Data: 2009-07-13 04:30:13
Autor: Titus Atomicus
wRodzinie
In article <h3dh8c$84b$1@inews.gazeta.pl>, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

Tomek pisze:
> [...]

"Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, zadeklarował dzisiaj na Jasnej Górze, że kupi komórkę nowej sieci o. Rydzyka. Sam pomysł utworzenia sieci określił jako genialny."

Moze go reklamy wezma???

TA

Data: 2009-07-13 16:54:35
Autor: radekp@konto.pl
wRodzinie
Sun, 12 Jul 2009 22:32:11 +0200, w <h3dh8c$84b$1@inews.gazeta.pl>, Piotr M
<xxx@xxx.xx> napisał(-a):

I ktoś skomentował
"i będzie latał do kiosku po zdrapki"

Raz do roku sobie zatankuje na Jasnej Górze :).

Data: 2009-07-13 12:12:02
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
wRodzinie
Dnia Sun, 12 Jul 2009 10:07:36 +0200, Tomek napisał(a):

Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Jak Bóg (przepraszam, Bóg jest passe - jak Najświętsza Maria zawsze
dziewica) da, to się dodzwonisz...
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-15 23:48:28
Autor: z
wRodzinie
Tomek pisze:
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Szukam i szukam i nie mogę się doszukać na czyich to nadajnikach leci.

Data: 2009-07-15 23:58:50
Autor: Piotr M
wRodzinie
z pisze:

Szukam i szukam i nie mogę się doszukać na czyich to nadajnikach leci.

Z woli Bolskiej idzie..

PS.
CenterNet

Data: 2009-07-16 00:05:41
Autor: z
wRodzinie
Piotr M pisze:
z pisze:

Szukam i szukam i nie mogę się doszukać na czyich to nadajnikach leci.

Z woli Bolskiej idzie..

PS.
CenterNet

A w Pcimu Dolnym to mają swoje nadajniki?
Era
Plus
czy Orange

Data: 2009-07-16 00:03:23
Autor: Czarek
wRodzinie

http://www.centernet.com.pl/index.php?strona=2

--
Cz.

Data: 2009-07-16 07:56:52
Autor: z
wRodzinie
Tomek pisze:
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Szukam i szukam i nie mogę się doszukać na czyich to nadajnikach leci.

http://www.centernet.com.pl/index.php?strona=2

No to zapytam inaczej? (bo nie znalazłem)
Jaki mają zasięg?
W lokalizacji moich rodziców cala "trójca jest marniutka" no może plus trochę lepiej (znaczy do playa też można startować bo używają plusa)
A tutaj? Chyba pokrycia nie mają. A może? :-)

Data: 2009-07-16 08:45:58
Autor: Bebe
wRodzinie
Na powyższej stronie:
"- 20 grudnia 2007 roku CeneterNet S.A. podpisał list intencyjny z PTK
Centertel Sp. z o.o. operatorem sieci Orange dotyczący współpracy
międzyoperatorskiej."

ale też planują mieć swoje nadajniki (pewnie na kościołach - swoją drogą
dobre miejsca, bo zazwyczaj kościoły wystają ponad zabudowę - odpadnie im
stawianie masztów).

PTC
- 6 maja 2009 roku *zawarcie* z PTC Sp. z o.o. Umowę o roamingu krajowym
- 6 maja 2009 roku *rozwiązanie* z PTK Centertel sp. z o.o. Umowy o roamingu krajowym

Data: 2009-07-16 09:04:15
Autor: Jan Strybyszewski
wRodzinie
Wemif pisze:
z <zch2872@gazeta.pl> wrote:
[...]

I zerwal umowe na rzecz "niemieckich zydow" ...tylko nie mowcie rydzykowi

ale też planują mieć swoje nadajniki (pewnie na kościołach - swoją drogą
dobre miejsca, bo zazwyczaj kościoły wystają ponad zabudowę - odpadnie im
stawianie masztów).

a.

Data: 2009-07-19 14:45:56
Autor: awe
wRodzinie

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h3mjgc$hq$4inews.gazeta.pl...
Wemif pisze:
z <zch2872@gazeta.pl> wrote:
[...]

-- -- -- -- --
wolicie francoskich zydow?
awe

Data: 2009-07-16 09:03:32
Autor: Jan Strybyszewski
wRodzinie
z pisze:
Tomek pisze:
Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

http://www.wrodzinie.com.pl/SparkSklepProdukty/Default.aspx

Szukam i szukam i nie mogę się doszukać na czyich to nadajnikach leci.

Na niemieckich ... tylko nie mow glosno bo Rydzyka trafi szlag...

Data: 2009-07-16 16:41:25
Autor: z
wRodzinie
Jan Strybyszewski pisze:

Na niemieckich ... tylko nie mow glosno bo Rydzyka trafi szlag...

Znaczy era :-(
W interesującej mnie parafii się nie przyjmie :-)

wRodzinie