wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF

Data: 2011-11-10 20:48:26
Autor: fenek
wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
Przyznam że już się pogubiłem, do kogo w końcu należy wRodzinie, czy to dalej sieć Rydzyka?
WRodzinie należy do Centernetu, który działa z Mobyland, który operuje Aero2... a nad tym wszystkim lata Solorz, który operuje jeszcze Cyfrowym Polsatem, Sferią i Plusem.
O co w tym k.... chodzi?

Data: 2011-11-11 09:12:30
Autor: WW
wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
dalej sieć Rydzyka?

do pana boga w niebiesiech

jk

Data: 2011-11-11 10:39:03
Autor: Waldek Godel
wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
Dnia Fri, 11 Nov 2011 09:12:30 +0100, WW napisał(a):

do pana boga w niebiesiech

jk

Kolina, wracaj do szamba.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-11-11 11:54:53
Autor: fenek

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:kbql7oziwpp$.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 11 Nov 2011 09:12:30 +0100, WW napisał(a):

do pana boga w niebiesiech

jk

Kolina, wracaj do szamba.

i o co chodzi z tym wyzywaniem od kolina, to jakieś grupowe wyzwisko(?)

Data: 2011-11-11 11:03:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 11 Nov 2011 11:54:53 +0100, fenek napisał(a):

i o co chodzi z tym wyzywaniem od kolina, to jakieś grupowe wyzwisko(?)

Kolina to usenetowy troll, który zmienia nicki co parę dni/godzin.
Ostatnia wersja jest powyżej. Czasem udaje kobietę, z premedytacją robi
błędy ortograficzne i pisze tak kosmiczne bzdury, że wszystko opada.
Use google, Luke.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

Data: 2011-11-11 13:42:51
Autor: WW
wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
Kolina to usenetowy troll, który zmienia nicki co parę dni/godzin.

a co ja mam z tym wspólego?

Włodek

PS Nie robie bledow

Data: 2011-11-11 22:11:48
Autor: fenek
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:z07fer0bt4s2$.dlglepper.institute.com...
[...]

A skąd zawsze wiesz który to kolina? Przejrzałem grupę i tylko Ty tu wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

Data: 2011-11-11 21:43:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:11:48 +0100, fenek napisał(a):

A skąd zawsze wiesz który to kolina? Przejrzałem grupę i tylko Ty tu wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-11-12 22:51:39
Autor: fenek

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1vgnk9b4dc1fe$.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:11:48 +0100, fenek napisał(a):

A skąd zawsze wiesz który to kolina? Przejrzałem grupę i tylko Ty tu
wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

Rzadko zaglądam we właściwości, a co on ma stałe IP i jest tak głupi/a, że nie pójdzie do kafejki, nie kupi sobie play online czy coś tam, żeby się zamaskowac? ;)

Data: 2011-11-12 22:44:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 12 Nov 2011 22:51:39 +0100, fenek napisał(a):

Rzadko zaglądam we właściwości, a co on ma stałe IP i jest tak głupi/a, że nie pójdzie do kafejki, nie kupi sobie play online czy coś tam, żeby się zamaskowac? ;)

A widziałeś kiedykolwiek mądrego trolla?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-11-11 23:00:19
Autor: ALEX
W dniu Pt 11 11 2011 22:11, fenek pisze:

[...]

Skrytym kolinożercom mówimy nie? ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-11-12 01:48:18
Autor: Akarm
Użytkownik "fenek" napisał:
robi
błędy ortograficzne i pisze tak kosmiczne bzdury, że wszystko opada.

A skąd zawsze wiesz który to kolina?

Ja rozpoznaję po stylu jak wyżej.
Można też po IP. :)

Przejrzałem grupę i tylko Ty tu wyzywasz ciągle od kolina, jesteś jakimś kolinożercą?

On po prostu lubi to czytać i tym się przekomarzać, wywlekając to innym z KF.
Każdy normalny człowiek nowe wcielenie koliny ładuje od razu do kibla i zapomina.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-11-12 22:52:46
Autor: fenek

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ebdc264$0$8461$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "fenek" napisał:
[...]

Zabawa w zamiast "Gdzie jest Wally" to "Znajdź kolina"? :) Ciekawie sie tu bawicie

Data: 2011-11-11 15:05:13
Autor: Jakub Danecki
fenek wrote:
[...]

CenterNet podpisał dawno temu umowę o współpracy z fundacją Rydzyka i
razem założyli wRodzinie (brand). Umowa dawno temu została rozwiązana,
gdy CenterNet został kupiony (pośrednio) przez Solorza-Żaka (Rydzyk nie
lubi Solorza-Żaka :). Teraz wRodzinie jest nadal realizowane przez
CenterNet już niezależnie. Wszystkie usługi są realizowane w roamingu
krajowym z opratorami W3, bo częstotliwość 1800MHz jest wykorzystania do
budowy sieci LTE we współpracy z Mobylandem.
Dalej robi się skomplikowanie, ale wszystkie 3 spółki: CenterNet, Aero2
i Mobyland należą w końcowym rozrachunku do Solorza-Żaka. Podobnie jak
Plus.

Jakub

Data: 2011-11-11 22:14:29
Autor: fenek

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:j9jdj8$p0n$1news.onet.pl...
fenek wrote:
[...]

To trochę rozjaśnia sytuację, choć nie wyjaśnia po co Żakowi tyle operatorów, nie mógłby poprzestać/skonsolidować to w jeden, czy dwa...
Straszne zamieszanie. Czyli z sieci WRodzinie już nie da się zadzwonić tanio do Torunia i nie jest to mohergsm? ;)
Nie zamierzam korzystać z tych sieci, tylko zaspokajam ciekawość

Data: 2011-11-11 15:52:50
Autor: Pszemol
"fenek" <qwerty@ui.op.as> wrote in message news:j9k375$oha$1usenet.news.interia.pl...
To trochę rozjaśnia sytuację, choć nie wyjaśnia po co Żakowi tyle operatorów, nie mógłby poprzestać/skonsolidować to w jeden, czy dwa...
Straszne zamieszanie.

Daje niezorientowanym poczucie konkurencji i rywalizacji
o klienta, faktycznie całkiem fikcyjnej, jak sam widzisz.
Czasami się przydaje.

Data: 2011-11-12 10:17:32
Autor: Jakub Danecki
fenek wrote:
To trochę rozjaśnia sytuację, choć nie wyjaśnia po co Żakowi tyle
operatorów,

Bo UKE dało dodatkowe punkty za nowych operatrorów wchodzących na rynek,
którzy nie mają jeszcze koncesji.

nie mógłby poprzestać/skonsolidować to w jeden, czy dwa...

Przecież to robi: Plus+Cyfrowy Polsat+Aero2+Mobyland+CenterNet+Sferia
(no dobra, Sferia przeszła wirtualnie pod innego właściciela, ale
bliskiego współpracownika SŻ).

Straszne zamieszanie. Czyli z sieci WRodzinie już nie da się zadzwonić
tanio do Torunia i nie jest to mohergsm? ;)

Obejrzyj cennik, nie jestem na bieżąco.

Nie zamierzam korzystać z
tych sieci, tylko zaspokajam ciekawość

Warto spróbować: ceny mają niskie, startery za darmo, do tego
innowacyjna karta SIM
(http://jdtech.pl/2011/09/aero2-rozdaje-startery-wrodzinie.html ) a na
koniec to jedyny operator, który ma działający roaming z trzema
operatorami na raz - kiedyś o tym wszyscy marzyli :) [cyt. "plus idea ani
era w środku lasu nie odbiera" "a ja w lesie nawet mam 3G z Play"]

Jakub

Data: 2011-11-12 22:50:13
Autor: fenek
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:j9lh3s$ouj$1news.onet.pl...
[...]

Tak, ale stawki jak do play i wiocha na mieście, smród w postaci "to ta sieć Rydzyka" chyba będzie się długo ciągnął, pewnie skończy się kolejną marką...

Data: 2011-11-12 07:37:49
Autor:
wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF
fenek <qwerty@ui.op.as> napisał(a):

O co w tym k.... chodzi?
O to, żeby zamiast konkurencji piątego operatora dalej był oligopol W3 + play.

Data: 2011-11-12 22:49:21
Autor: fenek

Użytkownik <qq96@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9l7oc$90p$1inews.gazeta.pl...
fenek <qwerty@ui.op.as> napisał(a):

O co w tym k.... chodzi?

O to, żeby zamiast konkurencji piątego operatora dalej był oligopol W3 +
play.

A tu jest konkurent w postaci pięciu operatorów ;P

wRodzinie wlasciciel, powiazania WTF