"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk

Data: 2015-04-13 01:53:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk

"wSieci": rewelacje Juergena Rotha nt. zamachu w Smoleńsku W swej naj-now-szej książ-ce "Ver-schluss-sa-che S." ("Tajne akta S") Ju-er-gen Roth pisze, że ka-ta-stro-fa sa-mo-lo-tu Tu-154M pod Smo-leń-skiem 10 kwiet-nia 2010 roku nie była wy-pad-kiem, lecz mor-der-stwem, w które za-mie-sza-ne były ro-syj-skie służ-by spe-cjal-ne. W roz-mo-wie z "wSie-ci" za-zna-cza, że za-mach miał zle-cić jeden z pol-skich po-li-ty-ków, który w 2010 roku na-le-żał do pol-skie-go rządu.
To polityk z kręgów rządowych, który jest wymieniony w raporcie BND (Federalna Służba Wywiadowcza) z imienia i nazwiska. Ja tego nazwiska oczywiście w książce nie ujawniam. Kocham bowiem swoje życie i nie mam tendencji samobójczych. Nie jestem też wariatem - zaznaczył niemiecki dziennikarz śledczy.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wsieci-rewelacje-juergena-rotha-nt-zamachu-w-smolensku/q8sjrv

Albo Niemcy jeszcze bardziej chcą nas podzielić albo wiedzą jak było zresztą prawo "Kto odniósł korzyść ten jest winny" jak zwykle wyjasnia najwięcej:

Z Polskich POlitykow tylko dwóch (wraz ze swoimi środowiskami) odniosło największe kozysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac...

Data: 2015-04-13 02:26:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wsieci-rewelacje-juergena-rotha-nt-zamachu-w-smolensku/q8sjrv Albo Niemcy jeszcze bardziej chcą nas podzielić albo wiedzą jak było, zresztą prawo "Kto odniósł korzyść ten jest winny" jak zwykle wyjasnia najwięcej: Z Polskich POlitykow tylko dwóch (wraz z przypisanymi sobie środowiskami) odniosło największe korzysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac...

Data: 2015-04-13 16:17:35
Autor: Mark Woydak

--
Nie mów! KTO taki?

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/04/10/lgarstwo-smolenskie/?nocheck=1

MW

Data: 2015-04-13 14:20:23
Autor: mrbluesky.pl
"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk
Data: 2015-04-13 23:55:08
Autor: Chiron
"wSieci": Roth o Smolensku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk

Uzytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c3abf144-1f60-4f12-a699-aaadf3826c39googlegroups.com...
Chodzi o tych dwoch?:
https://m.youtube.com/watch?v=w9SwkurfAY8
https://m.youtube.com/watch?v=n3TTVhhofoQ
https://m.youtube.com/watch?v=BtWhBmeuzQ8
https://m.youtube.com/watch?v=vY7yo7HzxUg

Ten drugi- raczej nie. To nie ta osobowosc. Pieknie w swojej ksiazce scharakteryzowala go jego wlasna zona- krótko: zwykly gnojek. Taki to moze okrasc, oszukac- ale mokra robota? Co to, to nie. Nie dalby rady. Pewno wiedzial cos przed- ale (jak sadze)- stal jak najdalej od tego z boku. Nawet ta reakcja: on sie schowal zaraz po katastrofie. Choc- jak przypuszczam- wiedzial i kryl, krecac i mataczac.

--

Chiron

Data: 2015-04-14 00:36:21
Autor: Chiron
"wSieci": Roth o Smolensku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk

Uzytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisal w wiadomosci news:mghdvr$38k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mnie- psychicznie- pasuje Arabski. I jeszcze ta jego niewyjasniona rola 10 kwietnia- tajemnicze spotkania z ludzmi Putina- przed

--

Chiron

Data: 2015-04-13 16:25:43
Autor: Budzik
[...]

Za poprzednie publikacje juz przepraszał, wiec pewnie jedno sprostowanie wiecej rożnicy mu nie zrobi :)

Data: 2015-04-13 14:25:07
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 18:25:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> odniosło największe kozysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac... > Za poprzednie publikacje juz przepraszał, wiec pewnie jedno sprostowanie wiecej rożnicy mu nie zrobi :)

A Lasek-kutasek juz za cos przepraszal, czy dopiero bedzie ?

Data: 2015-04-14 03:00:41
Autor: Budzik
"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Za poprzednie publikacje juz przepraszał, wiec pewnie jedno
sprostowanie wiecej rożnicy mu nie zrobi :)

A Lasek-kutasek juz za cos przepraszal, czy dopiero bedzie ?

Nic nie wiem o tym, zeby Lasek miał równie kompromitujące wpadki jak Roth.

"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk