"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk

Data: 2015-04-13 02:26:11
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 10:53:44 UTC+2 użytkownik mcmlxx....@gmail.com napisał:
"wSieci": rewelacje Juergena Rotha nt. zamachu w Smoleńsku
W swej najnowszej książce "Verschlusssache S." ("Tajne akta S") Juergen Roth pisze, że katastrofa samolotu Tu154M pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010 roku nie była wypadkiem, lecz morderstwem, w które zamieszane były rosyjskie służby specjalne. W rozmowie z "wSieci" zaznacza, że zamach miał zlecić jeden z polskich polityków, który w 2010 roku należał do polskiego rządu. To polityk z kręgów rządowych, który jest wymieniony w raporcie BND (Federalna Służba Wywiadowcza) z imienia i nazwiska. Ja tego nazwiska oczywiście w książce nie ujawniam. Kocham bowiem swoje życie i nie mam tendencji samobójczych. Nie jestem też wariatem  zaznaczył niemiecki dziennikarz śledczy."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wsieci-rewelacje-juergena-rotha-nt-zamachu-w-smolensku/q8sjrv Albo Niemcy jeszcze bardziej chcą nas podzielić albo wiedzą jak było, zresztą prawo "Kto odniósł korzyść ten jest winny" jak zwykle wyjasnia najwięcej: Z Polskich POlitykow tylko dwóch (wraz z przypisanymi sobie środowiskami) odniosło największe korzysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac...

"wSieci": Roth o Smoleńsku: za­mach zle­cil wysoki pol­ski POlityk