wadliwy UPS ?

Data: 2010-05-05 09:20:26
Autor: Mich
wadliwy UPS ?

Kupiłem nowy UPS Mustek Powermust 650VA. Jego moc rzeczywista to 390W.
Zgodnie z instrukcj± ładował sie przez 24h bez obci±żenia. Teraz podł±czam
pod niego monitor LCD i komputer (zasilacz 300W) i wył±czam UPSa z sieci -
przechodzi na tryb akumulatorowy, ale komp i monitor się momentalnie
wył±czaj±.
Gdy podł±czam lampke 150W dzieje się to samo.
Rozumiem, że to oznacza, że UPS jest zepsuty, tak?

Data: 2010-05-05 09:52:19
Autor: Nowak Andrzej
wadliwy UPS ?
Witam. ja miałem podobny problem tylko ze umnie był uszkodzony akymulator

Data: 2010-05-05 10:06:19
Autor: Mich
wadliwy UPS ?
Dnia Wed, 5 May 2010 09:52:19 +0200, Nowak Andrzej napisał(a):

Witam. ja miałem podobny problem tylko ze umnie był uszkodzony akymulator

UPS czy akumulator to dla mnie nieważne - w każdym razie chodzi mi o to,
czy to jest normalne zachowanie czy nie? Nigdy nie miałem UPSa, więc
dopytuje żeby mieć pewno¶ć. Jak dla mnie, na zdrowy rozum, UPS jest walnięty.

Data: 2010-05-05 10:30:11
Autor: Sławek Maculewicz
wadliwy UPS ?
Dnia 05-05-2010 o 10:06:19 Mich <nospam@nospam.pl> napisał(a):

[...]

W zasadzie tak...  Nie ma tam jakiego¶ bezpiecznika sieciowego?
I jeszcze głupia sugestia - w zasilaczach APC pierwsz± rzecz± po  rozpakowaniu jest podł±czenie przewodów do akumulatora.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2010-05-05 11:11:11
Autor: Nowak Andrzej
wadliwy UPS ?
umnie był uszkodzony sam akumulator ups mialem sprawny. poniewasz na wyjsciu podawał mi tylko 74V i nic nie startowało. wymienilem akumulator i wszystko dziala od 2 lat
moja rada sprawdz miernikiem jakie podaja napięcie na wyjsciu i czy wogóle.

Data: 2010-05-05 11:00:18
Autor: nom
wadliwy UPS ?

Użytkownik "Mich" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12y46gnml2mdf.1hwdw11ajk6oz$.dlg40tude.net...
Gdy podł±czam lampke 150W dzieje się to samo.
Rozumiem, że to oznacza, że UPS jest zepsuty, tak?

Tak, wygl±da na "walnięty", a bez oci±żenia też UPS się wył±cza po odł±czeniu go od sieci?

Data: 2010-05-05 12:01:43
Autor: Mich
wadliwy UPS ?
Dnia Wed, 5 May 2010 09:20:26 +0200, Mich napisał(a):

[...]

Problem rozwi±zany - ten UPS ma 4 gniazda ale tylko 3 z nich maj±
podtrzymywanie napięcia - to ostatnie ma tylko zabezpieczenie
przeciwprzepięciowe. Tak się złożyło, że zarówno lampkę jak i kompa
podł±czałem do tego czwartego gniazda. :) Innymi słowy jednak wszystko działa. Sorry za kłopot!

Data: 2010-05-05 12:22:15
Autor: nb
wadliwy UPS ?
at Wed 05 of May 2010 12:01, Mich wrote:

Dnia Wed, 5 May 2010 09:20:26 +0200, Mich napisał(a):

Kupiłem nowy UPS Mustek Powermust 650VA. Jego moc rzeczywista to
390W. Zgodnie z instrukcją ładował sie przez 24h bez obciążenia.
Teraz podłączam pod niego monitor LCD i komputer (zasilacz 300W) i
wyłączam UPSa z sieci - przechodzi na tryb akumulatorowy, ale komp i
monitor się momentalnie wyłączają.
Gdy podłączam lampke 150W dzieje się to samo.
Rozumiem, ĹĽe to oznacza, ĹĽe UPS jest zepsuty, tak?

Problem rozwiÄ…zany - ten UPS ma 4 gniazda ale tylko 3 z nich majÄ…
podtrzymywanie napięcia - to ostatnie ma tylko zabezpieczenie
przeciwprzepięciowe. Tak się złożyło, że zarówno lampkę jak i kompa
podłączałem do tego czwartego gniazda. :)
Innymi słowy jednak wszystko działa. Sorry za kłopot!

Godne pochwały, że przedstawiłeś rozwiązanie.
Zostanie dla potomnych.
Nic tak bardzo nie irytuje jak "już sobie poradziłem".

--
nb

Data: 2010-05-06 07:12:00
Autor: nom
wadliwy UPS ?

Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:hrrgsn$ej3$1news.dialog.net.pl...
at Wed 05 of May 2010 12:01, Mich wrote:
Godne pochwały, że przedstawiłeś rozwiązanie.
Zostanie dla potomnych.
Nic tak bardzo nie irytuje jak "już sobie poradziłem".

Następnym razem trzeba w pierwszej kolejności zadać podstawowe pytanie:
"Czy przeczytałeś instrukcję obsługi?"
:-)

Data: 2010-05-07 01:23:27
Autor: MC
wadliwy UPS ?
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrtj42$74r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie trzeba. Obok gniazdek zwykle sÄ… stosowne napisy.

Data: 2010-05-09 15:41:57
Autor: nom
wadliwy UPS ?

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:hrvif7$58a$1node1.news.atman.pl...

Nie trzeba. Obok gniazdek zwykle sÄ… stosowne napisy.

Przeważnie w języku angielskim, czyli dochodzi znajomość języków. ;-)

Data: 2010-05-09 16:17:59
Autor: MC
wadliwy UPS ?
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs6eta$dbq$1pippin.nask.net.pl...

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości news:hrvif7$58a$1node1.news.atman.pl...

Nie trzeba. Obok gniazdek zwykle sÄ… stosowne napisy.

Przeważnie w języku angielskim, czyli dochodzi znajomość języków. ;-)

Parę słów i od razu znajomość języka?

Data: 2010-05-06 23:58:20
Autor: mbuniek
wadliwy UPS ?
[...]

He He tez sie kiedys nadzialem na cos takiego, wslasnie chcialem zasugerowac :) czy aby nie to

Buniek

wadliwy UPS ?