wąskie zimówki

Data: 2014-10-28 19:15:26
Autor: Tomasz Pyra
wąskie zimówki
W dniu 2014-10-28 19:14, Ajgul pisze:
Czy skończyła się już na grupie PMS faza na opony zimowe, które powinny
być wąskie?

Zależy czego oczekujesz po oponach.

Data: 2014-10-29 01:05:11
Autor: Ajgul
wąskie zimówki

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:544fdd40$0$11136$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-28 19:14, Ajgul pisze:
Czy skończyła się już na grupie PMS faza na opony zimowe, które powinny
być wąskie?

Zależy czego oczekujesz po oponach.

Pewnie nie rajdu po wiejskich drogach w Gorcach...
Ale jak widzę odzew jest mikry, więc chyba temat budzący tysiące postów kilka lat temu... nagle wysechł.
Ciekawe, czemu?

Aygul

Data: 2014-10-29 06:46:00
Autor: z
w±skie zimówki
W dniu 2014-10-29 o 01:05, Ajgul pisze:

Ciekawe, czemu?

Moje zimówki zawsze ciut wê¿sze od letnich.

Data: 2014-10-29 10:44:05
Autor: Ajgul
w±skie zimówki

U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:54507f18$0$11151$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-29 o 01:05, Ajgul pisze:

Ciekawe, czemu?

Moje zimówki zawsze ciut wê¿sze od letnich.

Jak widaæ w±tek nie poleci, czyli jednak kilka lat temu mia³em racjê. Ale, co siê nas³ucha³em i jak± to budzi³o agresjê...

Ajgul-Moon

Data: 2014-10-29 16:24:22
Autor: Tom N
w±skie zimówki
Ajgul w <news:m2qcon$g7o$1speranza.aioe.org>:

U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:54507f18$0$11151$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-29 o 01:05, Ajgul pisze:
Ciekawe, czemu?
Moje zimówki zawsze ciut wê¿sze od letnich.

Jak widaæ w±tek nie poleci,

Nie poleci, bo prezes zamiast zapytaæ o zimowe wê¿sze niæ letnie, zapyta³ o
w±skie...

czyli jednak kilka lat temu mia³em racjê.

Niby IQ wysokie, a wniosek nieuprawniony...

Ajgul-Moon

Wiemy kto¶ ty.

--
'Tom N'

Data: 2014-10-29 17:36:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
w±skie zimówki
W dniu 2014-10-29 10:44, Ajgul pisze:
Jak widaæ w±tek nie poleci, czyli jednak kilka lat temu mia³em racjê.

Niech ¿yje ta wrodzona skromno¶æ. Normalnie jak u Prezesa.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-10-30 20:01:09
Autor: Ajgul
w±skie zimówki

U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m2r67f$svp$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2014-10-29 10:44, Ajgul pisze:
Jak widaæ w±tek nie poleci, czyli jednak kilka lat temu mia³em racjê.

Niech ¿yje ta wrodzona skromno¶æ. Normalnie jak u Prezesa.

Matka Teresa by³a skromna, ja nie muszê.

A.

wąskie zimówki