wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro

Data: 2013-06-27 01:52:54
Autor: J.F.
wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro
Dnia Wed, 26 Jun 2013 23:56:55 +0200, AA napisał(a):
Niedawno na Allegro kupiłem fajny numer w taryfie Play Fresh 9. Starter niby nowy, zapakowany, karta niewyłamana, numer telefonu jest taki jaki miał być, stan konta też się zgadza, ale ...

1. Numer telefonu nie był naniesiony na kartę SIM (zwykle kupując prepaida widzimy numer telefonu tuż pod kodem kreskowym i numerem karty sim).

Numer z puli play czy przenoszony ? Bo w zasadzie karta sim jest slabo zwiazana z numerem.

4. No i najważniejsze: po zarejestrowaniu się w PLAY24 widać DATĘ AKTYWACJI NUMERU - sprzed 3.5 roku !
Tak na dobrą sprawę, ktoś mógł używać numeru przez dłuższy czas, przenieść do innego opa, potem ponownie do PLAY i zapakować kartę SIM do opakowania po rzeczywistym starterze PLAY FRESH 9. A potem sprzedał na Allegro jako NOWY, NIEUŻYWANY STARTER.

Moglo byc tez tak ze ktos uzywal tego numeru, przestal, wrocil do
puli, sprzedali ponownie ... a stare informacje zostaly.

Czy ktoś się już spotkał z takimi kombinacjami ? I może mi napisać po co się je robi ?

Skoro klient chce nowy i nieuzywany, to taki mu sie dostarcza,
podstawowe prawo rynku :-)

Zawsze mozesz wklepac numer w google, albo .. da sie jakos poszukac na
fejsie czy NK ?

J.

Data: 2013-06-27 02:07:45
Autor: AA
W dniu 27.06.2013 01:52, J.F. pisze:
> Skoro klient chce nowy i nieuzywany, to taki mu sie dostarcza,
> podstawowe prawo rynku :-)

Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy nieużywanym NUMEREM a nieużywaną kartą SIM ??? Skup się: klient chciał nowy i nieużywany numer, tymczasem dostał nową i nieużywaną KARTĘ z UŻYWANYM wcześniej numerem.

> Zawsze mozesz wklepac numer w google, albo .. da sie jakos poszukac na
> fejsie czy NK ?

Nie mam potrzeby poznawać poprzedniego właściciela numeru. Pytałem po co robi się przewały tego typu.

AA.

Data: 2013-06-27 02:25:17
Autor: J.F.
Dnia Thu, 27 Jun 2013 02:07:45 +0200, AA napisał(a):
> [...]
Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy nieużywanym NUMEREM a nieużywaną kartą SIM ??? Skup się: klient chciał nowy i nieużywany numer, tymczasem dostał nową i nieużywaną KARTĘ z UŻYWANYM wcześniej numerem.

No i ? Jakby wiedzial ze uzywany to by nie kupil ? To po cholere mu mowic ?
 > Zawsze mozesz wklepac numer w google, albo .. da sie jakos poszukac na
 > fejsie czy NK ?
Nie mam potrzeby poznawać poprzedniego właściciela numeru.

Ot, taki maly test czy sie nazywa jak sprzedawca.

Pytałem po co robi się przewały tego typu.

Szukasz drobnych roznic, to przestajesz rozumiec calosc :-)

J.

Data: 2013-06-27 08:52:03
Autor: K
W dniu 27-06-2013 02:07, AA pisze:
> [...]

kartą SIM ??? Skup się: klient chciał nowy i nieużywany numer, tymczasem
dostał nową i nieużywaną KARTĘ z UŻYWANYM wcześniej numerem.

a wez idz i kup dzis karte lub abonament i miej pewnosc, ze tego numeru nie mial nikt przed toba. potem idz do baby w kiosku i jej wybij szyby.

Data: 2013-06-27 10:51:18
Autor: Maciek
wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro
Użytkownik "AA" <jastrojactive@gmail.xxx> napisał
Nie mam potrzeby poznawać poprzedniego właściciela numeru. Pytałem po co robi się przewały tego typu.

W takich przypadkach nieużywany oznacza "nieużywany przeze mnie - sprzedawcę". "Przewały" jest tu niewłaściwe.

Numer nie był naniesiony na kartę SIM? Proszę bardzo:
- darmowe startery ze sklepu internetowego Orange,
- akcja Play ze złotymi numerami, gdzie "konsultanci" zaklepywali takie numery w systemie przypisując je do konkretnych kart SIM?

Ciesz się chłopie, że nie trafiłeś na normalny, sklepowy, w 100% legalny i prawdziwy starter z T-Mobile: wkładasz kartę do aparatu i nie działa. Czemu? Bo numer z twojego startera działa od kilku lat w abonamencie...

Data: 2013-06-27 21:00:55
Autor: WAM
wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro
On Thu, 27 Jun 2013 02:07:45 +0200, AA <jastrojactive@gmail.xxx>
wrote:

Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy nieużywanym NUMEREM a nieużywaną kartą SIM ??? Skup się: klient chciał nowy i nieużywany numer, tymczasem dostał nową i nieużywaną KARTĘ z UŻYWANYM wcześniej numerem.
Napisałeś "sprzedał na Allegro jako NOWY, NIEUŻYWANY STARTER." więc
skoro kupiłeś nieużywany starter to być może taki dostałeś. A numer
może faktycznie był używany.

WAM

Data: 2013-06-28 18:30:06
Autor: DJ AbelsonÂŽ
W dniu 2013-06-27 21:00, WAM pisze:
.." więc
skoro kupiłeś nieużywany starter to być może taki dostałeś. A numer
może faktycznie był używany.

Mądralo WAM - na czym polega używanie startera?

Data: 2013-06-28 18:35:51
Autor: Szklana
W dniu 2013-06-28 18:30, DJ AbelsonÂŽ pisze:
[...]

hehe no właśnie, numer używany= starter używany

Data: 2013-06-28 19:18:58
Autor: WAM
wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro
On Fri, 28 Jun 2013 18:35:51 +0200, Szklana <dupa.address@is.invalid>
wrote:

hehe no właśnie, numer używany= starter używany
Niekoniecznie. Można:
1) używać numer w innej sieci i przenieść 2) używać w tej sieci i wymienić kartę sim na nową W obu przypadkach dostaje się nieużywany starter a numer jest używany.
Na alegro trzeba czytać wprost i dokładnie. Dla przykładu oglądałem teraz HTC DESIRE A7272 http://allegro.pl/htc-desire-a7272-bez-sim-gwarancja-i3341575173.html
a na dole masz info małą czcionką:
W zestawie:     Samsung Avila S5230

WAM

Data: 2013-06-29 15:37:26
Autor: Szklana
wrote:

[...]

Strasznie to skomplikowane, ale pewnie jest z tego worek szmalu?

--
Obie siostry pełne wódy - flaszka i szklana, a żadna nie jest pijana!

Data: 2013-07-01 18:58:57
Autor: WAM
wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro
On Sat, 29 Jun 2013 15:37:26 +0200, Szklana <dupa.address@is.invalid>
wrote:

[...]

Nie wiem, nie sprzedaję towarów ani na allegro ani na bazarze :)

WAM

wątpliwości odnośnie "nowego" numeru z Allegro