waga napędu

Data: 2015-08-01 18:23:07
Autor: ToMasz
waga napędu
witam
teraz mam z przodu shimano fcm 171 i standartową kasetę suportu na kwadrat. Ile zyskam redukcji masy jak przejdę na hollowtech1 z octalinkiem a ile na hollowtech 2 z... no właśnie. zintegrowaną osią i łozyskami na zewnątrz? czy takie łożyska da się tanio wymieniać?
towary z allegro jak najbardziej wchodza w grę.
zastanawiałem się też nad napędem 7 biegowym. znaczy z tyłu standtardowa kaseta zębatek 7 sztuk a z przodu 1 zębata. ale nie widzę żadnych sensownych gotowych rozwiązań

ToMasz

Data: 2015-08-01 12:52:56
Autor: Pszemol
waga napędu
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mpirmc$i9s$1dont-email.me...
[...]

A ile ważysz, Ty, Tomaszu?

Data: 2015-08-01 20:08:34
Autor: atm
waga napędu

A ile ważysz, Ty, Tomaszu?

I to glownie w kwestii zjazdu:
https://www.youtube.com/watch?v=hRBEIGC-u0o&feature=youtu.be&list=PLXWBBaEdFtbI7up6AUo-2EsIPyTgkjfhp

Data: 2015-08-01 15:34:09
Autor: Pszemol
waga napędu
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55bd0b22$0$2187$65785112news.neostrada.pl...
A ile ważysz, Ty, Tomaszu?

I to glownie w kwestii zjazdu:
https://www.youtube.com/watch?v=hRBEIGC-u0o&feature=youtu.be&list=PLXWBBaEdFtbI7up6AUo-2EsIPyTgkjfhp

Co to za tylne zawieszenie mieli na tym rowerze?

Data: 2015-08-01 20:05:37
Autor: atm
waga napędu
witam

Sprawdzales tutaj? http://rowerowawaga.pl/

Data: 2015-08-01 20:33:11
Autor: atm
waga napędu
On 2015-08-01 18:23, ToMasz wrote:
witam
[...]

Przypuszczam, ze rama pozostaje ta sama a zmienic chcesz tylko korbe z suportem?
Ja mam obecnie taki, ceny jak widzisz nie wgniataja w fotel:
http://allegro.pl/sport-i-turystyka?order=p&string=bb70&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-spo-1-5-0629

Data: 2015-08-02 20:50:28
Autor: qrt
waga napędu
Dnia Sat, 01 Aug 2015 18:23:07 +0200, ToMasz napisał(a):

czy takie łożyska da się tanio wymieniać?

tak - ale w takim wypadku lepiej sie zaopatrzyć w zestaw łożysk accenta. W shimanowskich też sie da ale jest to trudniejsze ze względu na plastikowe
osłonki które łatwo połamać. No i łozyska w shamano mogą być wklejane
podczas gdy w miskach accenta można je palcami wyciągnąć.

Data: 2015-08-11 00:04:04
Autor: Prot Ogenes
waga napędu
On 2015-08-02 20:50, qrt wrote:
Dnia Sat, 01 Aug 2015 18:23:07 +0200, ToMasz napisał(a):

czy takie łożyska da się tanio wymieniać?

To zależy co znaczy tanio? Suport kosztuje ~50 zł
Od ciebie zależy czy jest sens sie z tym certolić i szukać łożysk, które będą pasowały.

[...]

Od 3,5 roku mam Hollowtech. Żadnych zauważalnych śladów zużycia.
Dla mnie bomba. 5 dych raz na kilka lat i nie robić przy tym nic? Pasimito.

Waga:

Support Hollowtech II 100 g
Korba FC-M660 44-42-22 prawa 574 g
Korba FC-M660 44-42-22 lewa 224 g