wajaja-czy syn Aarona Gobelsa ,tutejszy Mosko 1 jest wsrod ofiar zamachu na gay-ow w Tel Aviv?

Data: 2009-08-03 02:33:56
Autor: muto2100
wajaja-czy syn Aarona Gobelsa ,tutejszy Mosko 1 jest wsrod ofiar zamachu na gay-ow w Tel Aviv?
nu    wajaja    ajajjjjjjjjjjjj      a   moze      dogorywa
trafiony     jedna   z
kul      dobroczyncy     w   Tel  Aviv

Data: 2009-08-03 02:47:24
Autor: Antenka
wajaja-czy syn Aarona Gobelsa ,tutejszy Mosko 1 jest wsrod ofiar zamachu na gay-ow w Tel Aviv?
A nie mówiłam, że największymi antysemitami są same icki? Eee tam co
mi tam, niech się wyrżną...

Antenka

Data: 2009-08-03 07:40:24
Autor: Antenka
wajaja-czy syn Aarona Gobelsa ,tutejszy Mosko 1 jest wsrod ofiar zamachu na gay-ow w Tel Aviv?
co do jedne../ß

:DD

Antenka

wajaja-czy syn Aarona Gobelsa ,tutejszy Mosko 1 jest wsrod ofiar zamachu na gay-ow w Tel Aviv?