wakacyjnie

Data: 2015-08-07 14:03:32
Autor: stefan
wakacyjnie
Data: 2015-08-07 22:50:16
Autor: Jawi
wakacyjnie
W dniu 2015-08-07 o 14:03, stefan pisze:
Nasi potrafią!!!
http://tatromaniak.pl/aktualnosci/c/jak-wjechac-na-giewont-czyli-najciekawsze-teksty-tatrzanskich-turystow
he he - ciekawe :)

Data: 2015-08-17 04:08:38
Autor: Marek
wakacyjnie
Jawi napisał:

> Nasi potrafią!!!

Zajrzalem tam wstępnie przygotowany. Ale i tak szczena mi zjechała do parteru. Wśród tych perełek (czekam na obiecaną w artykule kolejną porcję) nie dziwi zdziwienie obcokrajowca.

--
Marek

Data: 2015-08-17 13:51:19
Autor: bans
wakacyjnie
W dniu 2015-08-07 o 14:03, stefan pisze:
Nasi potrafią!!!
http://tatromaniak.pl/aktualnosci/c/jak-wjechac-na-giewont-czyli-najciekawsze-teksty-tatrzanskich-turystow

Tak na marginesie - "tatromaniak" to dziadostwo zajmujące się głownie właśnie taką nagonką na Nieprawdziwych Turystów i pokazywaniem laurkowych zdjęć pod którymi 90% komentarzy to "piękne! Moje kochane Taterki, już za pół roku tam będę".

--
bans

Data: 2015-08-17 16:43:20
Autor: Marek
wakacyjnie
bans napisał:

Tak na marginesie - "tatromaniak" to dziadostwo zajmujące się głownie właśnie taką nagonką na Nieprawdziwych Turystów

Dla mnie każdy, kto wychodzi niezarobkowo lub w innym wymiernym interesie poza grilla w ogródku to prawdziwy turysta. Nawet jeśli ma klapki na nogach, w plecaku piwo zamiast polara i kurtki przeciwdeszczowej, a właśnie popyla na Rysy.
Czy Twoja charakterystyka Tatromaniaka coś zmienia w poziomoie dowcipu, zawartego w linkowanym artykule? Raczej nie. Zakładam, że podane teksty nie są wyssane z palca, a dowcip tkwi w różnicy postrzegania gór między "przygodnym miastowym", a człekiem z górami bardziej związanym..
Mimo postępującego procesu kasowania plików w podczaszkowym, umiarkowanie twardym dysku, wciąż pamiętam, jak - goniąc szkolną wycieczkę - pytałem w IT w Suchej Beskidzkiej, czy to prawda, że są takie góry jak Gorce. Bo słówko pasowało mi bardziej do kuchennego słownika gaździny, niż do geografii polskich Karpat i nie byłem pewien, dokąd jadę.

--
Marek

Data: 2015-08-18 07:42:06
Autor: bans
wakacyjnie
W dniu 2015-08-18 o 01:43, Marek pisze:

Tak na marginesie -

Czy Twoja charakterystyka Tatromaniaka coś zmienia w poziomoie dowcipu, zawartego w linkowanym artykule?

A czy rozumiesz sformułowanie "na marginesie"?

--
bans

wakacyjnie