wał korbowy GS1000

Data: 2012-10-24 16:11:14
Autor: Andrzej Salamon
wał korbowy GS1000
Witam serdecznie

Poszukuję warsztatu który zrobi kpl regenerację wału w GS-ie.
Wiem że pewnie taniej będzie poszukać całego zdrowego silnika ale może ma kto¶
do¶wiadczenie z tego typu konstrukcjami ( wał w cało¶ci łożyskowany jak w dwusuwie ) lub
poleci godny warsztat któremu można by zlecić regenerację.

Pozdrawiam

Andrzej
GS1000G
GS1000GL
EXC 300

Data: 2012-10-24 17:39:00
Autor: Kuczu
wał korbowy GS1000
W dniu 2012-10-24 16:11, Andrzej Salamon pisze:
Witam serdecznie

Poszukuję warsztatu który zrobi kpl regenerację wału w GS-ie.
Wiem że pewnie taniej będzie poszukać całego zdrowego silnika ale może
ma ktoĹ›
doświadczenie z tego typu konstrukcjami ( wał w całości łożyskowany jak
w dwusuwie ) lub
poleci godny warsztat któremu można by zlecić regenerację.

Nie chce Cie martwic ale stare GS/GSX mialy spawane waly i malo kto w Polsce umie takie robic. O ile w ogole ktokolwiek potrafi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-10-24 17:41:40
Autor: Kuczu
wał korbowy GS1000
W dniu 2012-10-24 17:39, Kuczu pisze:

Nie chce Cie martwic ale stare GS/GSX mialy spawane waly i malo kto w
Polsce umie takie robic. O ile w ogole ktokolwiek potrafi.

A na pewno tak bedzie taniej:

http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GS1000-78-Kurbelwelle-crankshaft-/250618021358?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a59ff85ee

http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GS-1000-Motor-/130788644814?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e739c57ce

Data: 2012-10-25 08:17:26
Autor: Andrzej Salamon
wał korbowy GS1000
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6924d$285k$2@adenine.netfront.net...
[...]

Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest obarczony dużym ryzykiem.
Wprawdzie z trzech GS-ów które posiadam tylko jeden okazał się zakupem z padniętym dołem silnika,
ale może limit szczęścia już się skończył.
Wiem że robią takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w trabantach, warburgach.
W każdym razie dzięki za utwierdzenie mnie że te wały są generalnie jednorazowe.

Andrzej
GS1000G
GS1000GL
EXC 300

Data: 2012-10-25 08:31:48
Autor: Kuczu
wał korbowy GS1000
W dniu 2012-10-25 08:17, Andrzej Salamon pisze:

Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest
obarczony duĹĽym ryzykiem.

Nie wiem co trzeba zrobic z GS1000 zeby zabic w nim wal korbowy. One wytrzymuja przebiegi rzedu 200 kkm. Kupno walu lub silnika z przebiegiem (prawdziwym) ok 50 kkm jest raczej obarczone malym ryzykiem.

BTW. Na amerykanskim ebayu takie zdrowe waly kosztuja 150-200$

Wiem że robią takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w
trabantach, warburgach.

Nie wiem czy ogarna tak duzy i ciezki wal.

W każdym razie dzięki za utwierdzenie mnie że te wały są generalnie
jednorazowe.

Nie sa jednorazowe

Data: 2012-10-26 00:21:37
Autor: Jacot
wał korbowy GS1000
"Andrzej Salamon" <andrzej.salamon@op.pl> wrote:

Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest obarczony dużym ryzykiem.

Obawiam sie, ze i tak niepomiernie mniejszym, niz zalozenie walu
"regenerowanego" w Polszcze.

Wiem że robi± takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w trabantach, warburgach.

Te warsztaty robily regeneracje z duza szansa na powodzenie dotad,
dokad byly oryginalne zestawy naprawcze. Potem... nie chcesz wiedziec
co potrafi wymyslic polski rzemieslnik, ktory jest pewien, ze potrafi.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-10-24 21:44:37
Autor: maverik
wał korbowy GS1000

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k691vc$285k$1adenine.netfront.net...
[...]

ale z ciekawości, jak na łożyskach to co było spawane

Data: 2012-10-24 22:02:10
Autor: Kuczu
wał korbowy GS1000
W dniu 2012-10-24 21:44, maverik pisze:

ale z ciekawości, jak na łożyskach to co było spawane

sorry, mea culpa. Da sie rozbic wal w GS1000. Nie wiem jednak kto go po regeneracji bedzie potrafil wyprostowac i wywazyc.

Data: 2012-10-26 01:34:17
Autor: Michal Demczuk
wał korbowy GS1000
W dniu ¶roda, 24 paĽdziernika 2012 16:20:06 UTC+2 użytkownik Andrzej Salamon napisał:
[...]

Łomianki-D±browa ul. Kwiatowa 3/5 tel 22 751 37 39
Wczoraj u niech byłem, powiedzieli ze robi± wszytkie wały (4ki na tocznych chodza w silnikach zaburtowych i skuterach wodnych i ¶nieżnych wiec znaja temat) ale puki nie zobacza wału to nie powiedz± czy sie podejm±.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl