Data: 2013-12-30 02:13:25 | |
Autor: az.anonim | |
wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku | |
W jednym z artykułów:
http://finanse.wp.pl/kat,1033711,title,Jak-odzyskac-pieniadze-przy-blednym-przelewie,wid,11868351,wiadomosc.html przeczytałem, że przy przelewach wewnętrznych banki mają możliwość weryfikowania danych odbiorcy, co w końcu jest oczywistą oczywistością - wszystko odbywa się w ramach jednego systemu. Czy fakt, że wspomniany przelew do oszusta był przelewem wewnętrznym ułatwia sprawę reklamacji? |
|
Data: 2013-12-30 02:24:21 | |
Autor: Kris | |
wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku | |
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 11:13:25 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Czy fakt, że wspomniany przelew do oszusta był przelewem wewnętrznym ułatwia >sprawę reklamacji? Reklamacja raczej nic Tobie nie da. Od jakies czasu banki nie maja obowiązku "porównywac" nr rachunjku z danymi własciciela. Banki "identyfikuja" klientów po nr rachunku. Ale prostsza droga to POK(czy jak to się tam nazywa) Allegro. Pilnuj terminów i powinienes kase odzyskac. |
|