Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   walka klas zaostrza się...tylu tajnch pisiorów że głowa mała...kawecki może także, tylko jeszcze o tym ni e wie :-)))

walka klas zaostrza się...tylu tajnch pisiorów że głowa mała...kawecki może także, tylko jeszcze o tym ni e wie :-)))

Data: 2009-07-29 12:32:44
Autor: Mariusz Merta
walka klas zaostrza się...tylu tajnch pisiorów że głowa mała...kawecki może także, tylko jeszcze o tym ni e wie :-)))
qrka wodna, nie wiedziałem, że pis ma tylu zwolenników :-)))
swoją drogą, chłopaki muszą w piętkę gonić nieźle
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/pisowska-hydra-podnosi-leb,1343289
Mariusz Merta

Data: 2009-07-29 13:01:30
Autor: Mariusz Merta
bardzo proszę nie ubliżać mojej yntelygencji...
jak niema takiej różnicy to skąda taka wściekła nagonka...
może by tak przypomnieć słowa pewnego gościa z Nazaretu...
kto nie jest z nami jest przeciwko nam...
no i wspomniał coś o czymś podzielonym...nieprawdaż... ?
korzystając z pkazji, powiem, że bardzo podejrzliwie patrze na pana/
pani teksty...
diabeł zna bardzo dobrze Pismo Świete i sprawy KK także
więc proszę uważać na ogon...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-29 13:56:24
Autor: Mariusz Merta
bwana kubwa...jaaaakieeeee to prooooosteeeeee...oczy wiście pod kontrolą Żydów... ;-))) i cyklistów
no tak...Żydzi nie przyszli do World Trade Center pamiętnego
września...
i w ógóle są tacy wszechobecni...że cała Trójca Święta może im buty
umyć...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-29 23:01:38
Autor: Slawomir Stoff

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ceefd8cc-b667-4747-94b0-730fee224c84a26g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Drogi Panie inzynierze,

nie bluznij Pan Panu! :)

AR

Data: 2009-07-29 14:20:31
Autor: Mariusz Merta
ja tam wierzę w poczucie humoru w/w Trójcy Święt ej
choć obawiam się, że nie mają zbyt wielu powodów do radości jak patrzą
na nas i na nasze poczynania...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-29 23:28:58
Autor: Slawomir Stoff

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:63e4f945-e5d7-4542-abba-cc6bec3b7caas31g2000yqs.googlegroups.com...
choć obawiam się, że nie mają zbyt wielu powodów do radości jak patrzą
na nas i na nasze poczynania...
Mariusz Merta

Pan se juz nie rob wiecej zartow

bo

Panu Bozia raczki przy samej dupci

upierdoli.

AR

Data: 2009-07-29 17:33:55
Autor: Mariusz Merta
jak już wspomniałem, Bozia lubi się śmiać, nato miast na prymitywów patrzy ze smutkiem, żalem i politowani em
ciekawe, że kiedyś żeglowałem po Chorwacji i zwolennicy tuska i jego
miłości opowiadali kawały na pańskim poziomie...
tylko ja i skiper się nie śmialiśmy...kiedy jeszcze zwrócił im uwagę,
że nie spodziewał się tak żenującego poziomu kultury od ludzi
uważających sie za elitę towarzystwo dało sobie spokój...
szanowny pan uważa się pewnie za intelektualnie mądrzejszego i
kulturalnego...
niema sprawy...ale na miejsce przy moim stole prosze nie liczyć...
co najwyżej na kącik w oborze i z dala od świnek...co one winne...że
homo (ledwie) sapiens nie umie się zachować
kulturalnie
co do Bozi, proszę mi wierzyć, ona nie jest tak zła jak ją kawecki czy
tzva malują...
zostawia każdemu wolny wybór i decyzję tę szanują...
czy jest pan w stanie zrozumieć to co napisałem...obawiam się, że
nie...
jak pan lubi się taplać w wulgarnościach made in niesioł, palikot and
co...
to pański problem nie mój
Mariusz Merta

Data: 2009-07-30 03:10:06
Autor: Slawomir Stoff

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3e86f2cd-1c19-4943-9263-c25b493a71f0h31g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Dobra!

Cos opowiem:

Kiedy bylem dzieckiem i to dzieckiem szczegolnie klotliwym

najczesciej najzacieklej wyklocalem sie sam ze soba... stundenlang!

Gdy nieco odroslem od gleby zaczalem grac przeciw sobie najperw

w warcaby a nstepnie (dosc szybko) w szachy co pozostalo mi

nawykiem do powiedzmy poznej mlodosci.

Jako dorosly powrocilem poniekad do czasow dziecinstwa.

Moja deska (rozdzielcza) stala sie komputerowa klawiatura.

Nic jednak tak nie pomaga jak gra w szachy...

AR

Data: 2009-07-30 02:05:55
Autor: Mariusz Merta
w związku z powyższym proponuję...
w dalszym ciągu kultywować tradycję z dzieciństwa...to jest wykłócanie
się z samym sobą i do gry w szachy z samym sobą albo z kimś
postympowym...
a nie zawracać głowę wulgarnym zachowaniem na poziomie niesioła czy
innego palikota...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-30 11:26:32
Autor: Slawomir Stoff

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:02cf6c3b-86fe-418d-8e80-5e5f849b40c3k19g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

,Postympowy' dostaje ode mnie mata t.zw. szewski

Pana poniewaz szanuje najpierw bardzo ostroznie

acz bardzo wyraznie ostrzeglem przed mozliwoscia

popelnienia ,naduzycia slowa'.

Prosze nie naduzywac teraz w stosunku do mnie

pouczen przez porownania

bo

jestem w stanie tak opierdolic ze trampki pospadaja

i paluszki z dziurawych skarpetek ujrza swiatlo dnia

bozego.

Z powaganiem.

A. Rem

Data: 2009-07-30 05:35:55
Autor: Mariusz Merta
ze mna jest poważny kłopot jeśli chodzi o trampki i dziurawe skarpetki
nie chodzę w trampkach...ściślej mówiąc od lat ich nie używam, za
młodu i owszem...
dziurawych skarpetek nie toleruję u siebie bezwzględnie
 u innych na trzeci dzień...w końcu ktoś mógł tak uciekać przed
miłością (kon)donka,że buty pogubił isamych skarpetkach dawał....a te
mogły się uszkodzić, chyba że były pancerne jak rosomaki albo umysł
kaweckiego and inni tutejsi wielbiciele po-stympu
(patrz pan jaki jestem od siebie wymagający, dowcipny i yntelygentny,
jeszcze może awansuje na autoryteta moralnego w tej materii ;-)))  )
w dyskusjach unikam wulgaryzmów podobnie jak w/w dziurawych skarpetek
jedno i drugie świadczy o poziomie danego człowieka...
ale w życiu jak w życiu, jedno i drugie może się przydarzyć...patrz
wyżej
czasem razem czasem osobno...
proszę to sobie przemyśleć...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-30 06:41:42
Autor: Panslavista

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Schizofrenia

Gdy nieco odroslem od gleby zaczalem grac przeciw sobie najperw

w warcaby a nstepnie (dosc szybko) w szachy co pozostalo mi

nawykiem do powiedzmy poznej mlodosci.

Potwierdzenie schizofrenii.
Szachy wyrabiają refleks!

Jako dorosly powrocilem poniekad do czasow dziecinstwa.

Moja deska (rozdzielcza) stala sie komputerowa klawiatura.

Nic jednak tak nie pomaga jak gra w szachy...

Można POszaleć...

Data: 2009-07-30 07:16:14
Autor: Slawomir Stoff

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4r8e8$hcq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Fakt.  Moj tatus ze mna nie gadal choc to tez potrafil jak sie

   pokazalo na rok przed jego (chwilowym jak sadze) pozegnaniem. :)

Data: 2009-07-30 08:08:36
Autor: Panslavista

   Fakt.  Moj tatus ze mna nie gadal choc to tez potrafil jak sie

   pokazalo na rok przed jego (chwilowym jak sadze) pozegnaniem. :)

    Każdy weźmie nagrodę swoją.

    A gdyby nawet założyć, że nic nie nastąpi POTEM, to nic nie jest warte
to gówno, które ukradło mi dziecko i wszystkie przeżycia TU i TERAZ z nim
związane.

Data: 2009-07-30 08:12:22
Autor: Slawomir Stoff

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4rdvk$qg9$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   Nie obnosic sie ze glutem u nosa.  Panslavista napierdalac

   to bede szanowac.  Nie?  To buty se powycieram.

Data: 2009-07-30 11:20:26
Autor: Panslavista

> [...]
> związane.

   Nie obnosic sie ze glutem u nosa.  Panslavista napierdalac

   to bede szanowac.  Nie?  To buty se powycieram.

Spróbuj.  Co nam obca wzięła - szabla odbierzemy!

Data: 2009-07-30 11:30:34
Autor: Slawomir Stoff

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4rp7c$c1o$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

   to bede szanowac.  Nie?  To buty se powycieram.

Spróbuj.  Co nam obca wzięła - szabla odbierzemy!

   Przypominam (i upominam):  Nigdy nie bylismy per ty

   i nigdy per ty nie bedziemy izabelinski posrancu!

   A. Rem

walka klas zaostrza się...tylu tajnch pisiorów że głowa mała...kawecki może także, tylko jeszcze o tym ni e wie :-)))