walory użytkowe letniego płynu do spryskiwaczy szyby

Data: 2010-04-21 04:59:08
Autor: Matt
walory użytkowe letniego płynu do spryskiwaczy szyby
On 21 Kwi, 13:53, paranoix <paranoi...@o2.pl> wrote:
A jeśli jest różnica, to czy rekompensuje ona 4x wyższą cenę?

W moim przypadku zimowy płyn z marketu sprawował się dużo lepiej niż
"markowy" ze stacji benzynowej.

--
Regards
Matt

Data: 2010-04-21 09:11:55
Autor: Przemek
On 21 Kwi, 13:59, Matt <mateusz.woj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> A jeśli jest różnica, to czy rekompensuje ona 4x wyższą cenę?

W moim przypadku zimowy płyn z marketu sprawował się dużo lepiej niż

U mnie również, przy czym kupowałem te najtańsze w Tesco czy innym
markecie i było OK nawet w największe mrozy, ale mam podgrzewane
dysze. Tylko płyn z Lidla okazał się jakiś kiepski i trochę
śmierdział :).

pozdr
Przemek

walory użytkowe letniego płynu do spryskiwaczy szyby