walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne kursy?

Data: 2009-07-27 18:01:19
Autor: Nod
walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne kursy?
Witam,

Co ok. tydzień mam kilka tyś. euro i gbp do wymiany na złotówki, zazwyczaj wymieniam je "w ciemno" gdy widzę, że kurs jest stosunkowo wysoki. Czy są jakieś strony z przewidywalnymi kursami (głównie eur.) na najbliższe dni? Teraz kursy lecą w dół i nie wiem czy będzie jeszcze gorzej czy może zaczekać...

--
Pozdrawiam,
Nod

Data: 2009-07-27 18:43:58
Autor: MarekZ
walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne ku rsy?

Daj sobie spokój ze stronami z wróżbami.

Data: 2009-07-28 09:23:01
Autor: jacko
walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne kursy?

Data: 2009-07-28 11:06:44
Autor: ąćęłńóśźż
walut - czy są gdzieś analizy i przewidywalne ku rsy?

Data: 2009-07-28 11:21:49
Autor: Valdi.Pavlack