walutowa obsługagotówkowa w placówce bankowej

Data: 2010-01-13 21:07:35
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
walutowa obsługagotówkowa w placówce bankowej
nie mam nierealnych wymagań typu: bezprowizyjna obsługa bilonu

chcę wpłacać i wypłacać papierowe banknoty na rachunek firmowy
w razie potrzeby posiłkując sie osobistym dla unikania prowizji

tzn. wpłata np. 2.000 GBP na osobisty, przelew natychmiastowy
na firmowe. Albo przelew natychmiastowy z firmowego na osobiste
i wypłata 2.000 GBP w gotówce.

Potrzebne waluty: GBP, EUR, USD, mile widziane CHF, CZK, ale bez CHF oraz CZK poradze sobie.

Mile widziana duża kwota bez awizowania, np. 5.000 euro
czy 5.000 usd, ale nie stawiam tego jako koniecznego warunku.

Data: 2010-01-14 09:04:16
Autor: Valdi
walutowa obsługagotówkowa w placówce bankowej
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>

[...]

Nie przerabiałem aż takich kombinacji alpejskich ;) na walutach ale... ale
nawiedź BZ WBK, w moim odczuciu ww. opcje mogą u nich przejść.

walutowa obsługagotówkowa w placówce bankowej