waluty - tanio kupic, gratis dostarczyc do banku-kredytodawcy

Data: 2010-01-21 23:39:52
Autor: Cyb
waluty - tanio kupic, gratis dostarczyc do banku-kredytodawcy
poniewaz jestem tabula rasa pod katem obrotu walutami, to mam kilka
pytan. jak juz dostane kredyt to byc moze bardziej mi sie bedzie
oplacalo dostarczac do banku walute obca (chf/pln) a nie pln.
miejsce akcji to de facto DC, wiec wybor mozliwosci jest chyba
szeroki.

problemow widze kilka:

1. gdzie kupic?
waidomo ze mozna walute w gotowce kupic w bankach lub w kantorach. czy gdzies jeszcze?

2. wiadomo ze co miesiac trezba sobie sprawdzac gdzie kosztuje waluta,
wiec gdzie w internecie jest najszersza informacja na temat biezacych
kursow kupa/sprzedazy w roznych ew. zrodlach?

kolejny problem to dostarczenie gotowki na konto baku, ktory pobiera
rate.
tutaj widze mozliwosci:
- kupuje walute np. w kantorze, zawoze do oddzialu swojego banku i
wplacam w kasie.
- kupuje walute np. w kantorze, zawoze do oddzialu innego banku gdzie
mam konto walutowe, wplacam w kasie a pozniej przelewam na konto banku
w ktorym mam kredyt
- kupuje w jakiejs paltformie internetowej banki czy innej w miare
porzadnej instytucji a nastepnie przelewam na konto banku w ktorym mam
kredyt

4. sa jakies inne mozliwosci poza powyzszymi?
w sumie nie usmiecha mi sie bieganie po miescie z gotowka, wole
bardzije zza komputera wszystko robic.

5. ile kosztuje przelew miedzybankowy w walucie obcej?

6. ile idzie taki przelew miedzy bankami?

7. jaki jest koszt utrzymania konta w banku, w ktorym np. bede wplacal
walute w kasie a pozniej z niego wysylal przelew do
banku-kredytodawcy?

8. jak wyglada oprocentowanie takich kont? pewnie 0% lub zlizone?

ufff... na razie mi wiecej pytan nie przychodzi do glowy, ale jesli
grupowicze maja jakies sugestie o ktorych nie pomyslale to chetnie
poczytam...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-01-22 07:42:04
Autor: xbartx
Dnia Thu, 21 Jan 2010 23:39:52 +0100, Cyb napisał(a):

[...]

http://walutomat.pl
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/kantor
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/dbfrank

waluty - tanio kupic, gratis dostarczyc do banku-kredytodawcy