wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?

Data: 2013-05-20 08:47:27
Autor: chochlik_drukarski
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:500c486b$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
Witam.

Aktualnie w mniejszej łazience mam tylko wannę ale biorę tylko prysznice.
Przydaje się za to wanna żeby np. namoczyć coś większego czy też wypłukać,
oraz jest zamontowana taka składana suszarka na ubrania naścienna, jak nie
używana to po złożeniu jest tylko ładny panel na ścianie
http://www.leroymerlin.pl/wyposazenie-lazienki/akcesoria-uzytkowe-do-lazienki/suszarki-lazienkowe/suszarka-scienna-artdry-artweger,p96362,l628.html
No i się zastanawiam jak suszyć ciuchy czy cieknące większe rzeczy zimą, jak
na balkonie będzie -10 a nie ma gdzie kapać w domu?

Zamontowalibyście jedno z drugim?

Ja mam chyba podobnej wielkości łazienke i nie ma szans żebyśmy zrezygnowali z jednego
lub drugiego. Ja chce prysznic i to większy niż 90x90 a nie jakieś półśrodki typu zasłonka
na wannie. A żona preferuja znowu wanne a do tego faktycznie wanna bywa przydatna do
różnych rzeczy. Czyli musi być koniecznie to i to.

wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?