warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków

Data: 2011-06-09 11:10:23
Autor: Karol
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
Witajcie,
Jak dotąd zawsze jeździłem gierkówką, jednak tym razem ze względu na remonty chciałbym pojechać przez radom, kielce i kraków. Jak wygląda ta trasa szczególnie w okolicach krakowa? Do samego krakowa nie chciałbym wjeżdżać, tylko pojechać obwodnicą, jednak czytałem że tak jest koszmar, prawda? I czy kielce też się mija bokiem, czy trzeba przez miasto?

Data: 2011-06-09 12:51:33
Autor: Maciek
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
Do samego krakowa nie chciałbym wjeżdżać, tylko pojechać obwodnicą, jednak czytałem że tak jest koszmar, prawda?

IMHO bez sensu obwodnicą. Zgodnie z 7-mką jak popatrzysz na mapę, po wjeździe do Kraka musisz skęcić w ul.Opolską i zrobić ładne kółko. Po drodze jest rozgrzebane Rondo Ofiar Katynia, był tam koszmar, nie wiem jak na chwilę obecną jest korkami. W każdym razie tą drogą nadrabiasz ~20km.

Dlaczego do Krakowa nie chciaÅ‚byÅ› wjeżdżać? Przez Kraków przejazd nie jest skomplikowany. Od wjazdu do miasta lecisz caÅ‚y czas prosto,  czeka CiÄ™ tylko jeden skrÄ™t na Rondzie Matecznego w prawo a potem znowu prosto już na Zakopane. OczywiÅ›cie najlepiej zaplanować sobie przejazd przez miasto tak aby nie trafić na godziny szczytu i powinno być ok.

Data: 2011-06-09 14:58:08
Autor: Michal Jankowski
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
Karol <kkisiele@NaGmailu.KOM> writes:

Jak dot±d zawsze je¼dzi³em gierkówk±, jednak tym razem ze wzglêdu na
remonty chcia³bym pojechaæ przez radom, kielce i kraków. Jak wygl±da

S³usznie.

ta trasa szczególnie w okolicach krakowa? Do samego krakowa nie
chcia³bym wje¿d¿aæ, tylko pojechaæ obwodnic±, jednak czyta³em ¿e tak
jest koszmar, prawda?

Obwodnica do wlotu z Kielc nie siêga niestety. Je¶li chcesz omin±æ
miasto (co polecam, bo wjazd od Warszawy jest koszmarny, a korki na
Al. Trzech Wieszczów zawsze), to trzeba wyrze¼biæ drogami lokalnymi:

1. http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=15&lat=50.13422&lon=19.96756&layers=B00000FTF&mlat=50.13313&mlon=19.96705    w prawo na Bibice-Zielonki-Tonie

2. http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=15&lat=50.13422&lon=19.96756&layers=B00000FTF&mlat=50.13313&mlon=19.96705
   w prawo - na Olkusz, nie na Kraków

3. http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=15&lat=50.11906&lon=19.87418&layers=B00000FTF&mlat=50.11973&mlon=19.86868
   ¶limakiem na nowiutki odcinek obwodnicy (wczoraj otwarty, na
   wiêkszo¶ci map nie ma)

4. Dalej obwodnic± do Zakopianki.

I czy kielce te¿ siê mija bokiem, czy trzeba przez miasto?

Kielce maj± obwodnicê - w przebudowie (ograniczenie do 70km/h), ale
przejezdna.

  MJ

Data: 2011-06-10 08:57:15
Autor: Massai
Michal Jankowski wrote:

> I czy kielce te¿ siê mija bokiem, czy trzeba przez miasto?

Kielce maj± obwodnicê - w przebudowie (ograniczenie do 70km/h), ale
przejezdna.

Ograniczenie jest tylko miejscami, a nawet tam gdzie jest - i tak
wiêkszo¶æ tnie po 120-130, bo siê da.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-10 11:51:06
Autor: CeSaR
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
Kielce maj± obwodnicê - w przebudowie (ograniczenie do 70km/h), ale
przejezdna.

Napisa³e¶ to tak, jakby tam jaki¶ koszmar by³. Normalnie siê jedzie.

Data: 2011-06-09 15:43:48
Autor: BAREK
W dniu 2011-06-09 11:10, Karol pisze:
[...]

Do Krakowa zawsze jeżdżę troszkę inaczej;
Z Wawy do Grójca i odbijam na drogę 728,
potem do Końskich i później przez Małogoszcz i dopiero w Jędrzejowie powrót na siódemkę s powrotem.
CO do dalszej drogi na Zakopane nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale Kraków jeśli w dzień to jest strasznie ciasno, jeśli w godzinach małego ruchu, to faktycznie droga przez miasto jest bardzo prosta.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-06-09 23:24:43
Autor: Michal Jankowski
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
BAREK <barek@plusnet.pl> writes:

Do Krakowa zawsze je¿d¿ê troszkê inaczej;
Z Wawy do Grójca i odbijam na drogê 728,
potem do Koñskich i pó¼niej przez Ma³ogoszcz i dopiero w Jêdrzejowie
powrót na siódemkê s powrotem.

Teraz tak chyba nie warto - omijasz ca³± ekspresówkê, a Radom nie taki
straszny...

  MJ

Data: 2011-06-10 09:03:02
Autor: Massai
BAREK wrote:

> [...]
> kielce też się mija bokiem, czy trzeba przez miasto?

Do Krakowa zawsze jeżdżę troszkę inaczej;
Z Wawy do Grójca i odbijam na drogę 728,

Chce ci się po tych wertepach jeździć?
Ja parę razy pojechałem ale żadna przyjemność. Ciasno, wąsko,
ciagniki na drodze, dziury...

i później przez Małogoszcz i dopiero w
Jędrzejowie powrót na siódemkę s powrotem.

Radom idzie ominąć zjeżdżając z 7 tuż przed nim, a dokładniej -
wraca się na 7 w samym Radomiu, na wysokości stacji JET-a, omijając
główny korek, ten na wjeździe.
Dzięki takiemu rozwiązaniu śmigamy z Grójca do Radomia
ekspresówką, a potem tylko do Skarżyska trzeba dojechać jedno
pasmówą i znów ekspresówka, potem obwodnica Kielc która wprawdzie
jest jednojezdniowa ale bez skrzyżowań, i dopiero parę kilometrów
przed Jędrzejowem krajówka się robi, ale jak na nasze warunki
całkiem niezła.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-10 17:54:51
Autor: huri_khan
warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
Dnia Fri, 10 Jun 2011 09:03:02 +0000 (UTC), Massai napisa³(a):

Do Krakowa zawsze je¿d¿ê troszkê inaczej;
Z Wawy do Grójca i odbijam na drogê 728,
potem do Koñskich

Chce ci siê po tych wertepach je¼dziæ?
Ja parê razy pojecha³em ale ¿adna przyjemno¶æ. Ciasno, w±sko,
ciagniki na drodze, dziury...

Ja jecha³em ostatnio od Grójca do Nowego Miasta nad Pilic± (728) i tam
droga jest w normalnym stanie i co najwa¿niejsze w pi±tek popu³udniu by³a
pusta. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków