warszawscy radykałowie po/eu sukces

Data: 2015-11-18 20:48:26
Autor: antypis
warszawscy radykałowie po/eu sukces

Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:n2idju$lf7$1node1.news.atman.pl...
stałem sobie na przystanku, ulicą jechał wóz strażacki, a właściwie stał na placu zawiszy bo tyle było samochodów...
tak stałem i się gapiłem...
jebany powski pojeb z tego wozu włączył klakson i jak przez te 10 minut stałem, to ten jebany powski pojeb trąbił cały czas klaksonem...
wiadomo sukces po/eu musiał
ale nie o tym,
czy w takiej sytuacji samochody stojące przed wozem strażackim mają prawo czy nie mają prawa wjechać na rondo mimo iż mają czerwone światło?
jak by zareagowała policja?
a co by się stało, gdyby ktoś kompetentny wjechał na rondo, a z boku przykurwił mu jakiś radykalny powski pojeb bo mu się śpieszyło...
jak wyglÄ…da sprawa od strony formalnej?

Pomyślałem podobnie: co za pojebany ciul pisowski trąbi i trąbi i nie chce przestać.
Po jakimś czasie jak wróciłem do domu przyszła mi taka refleksja: to musiał być rzaczywiście piowski ciul bo trąbił i trąbił jak opentany...
Ale z drugiej strony niezłe mają te wozy, wypasione nóweczki.

warszawscy radykałowie po/eu sukces