warsztat - Wałbrzych

Data: 2009-05-07 16:31:55
Autor: zatromb
warsztat - Wałbrzych
Witam Grupę

Przymierzam się do kupna motocykla od kolesia z Wałbrzycha, mam tam jednak kawałek drogi (z Krakowa). Chciałbym podjechać ze sprzedającym do tego serwisu i poddać moto przeglądowi.

Podzielicie się opiniami i polecicie jakiś dobry punkt ?

--
zatromb

Data: 2009-05-13 09:39:12
Autor: Traffic
warsztat - Wałbrzych

Użytkownik "zatromb" <raj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gturcs$9ta$1inews.gazeta.pl...
[...]

witam ja znam jeden, swego czasu robilem u nich moto, chlopaki juz dlugo w branzy z tego co wiem to sie znaja, chyba ze cos sie pozmienialo ;) :
http://www.motorrad.walbrzych.pl/

Traffic R6 '00

warsztat - Wałbrzych